!["Нафтогаз" зазначив важливий нюанс: на що звернути увагу клієнтам](https://thumbor.my.ua/1JiRhmRnONiHx_R3qN9M0dzOjjk=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fbd7dd00d7cf48c8eac7d4ad91610dd7d.jpg)
"Нафтогаз" зазначив важливий нюанс: на що звернути увагу клієнтам
Процедура передачі показників лічильника газу є досить простою, але у багатьох українців все ще залишаються питання, особливо після того, як минулого року вони несподівано для себе змінили постачальника.
Українцям розповіли, кому саме слід передавати показники приладу - національному оператору "Газмережі", що входить до складу "Нафтогазу", або до самої компанії. Саме з таким питанням звернулася клієнтка на сторінці "Нафтогазу" у Facebook.
"Кнопка "Внести показання" є у особистих кабінетах Нафтогазу та Миколаївської філії Газмережі. У якому кабінеті передавати показання? Можливо передавати потрібно одночасно у обох кабінетах?" - написала вона.
У компанії відповіли, що в даному випадку, якщо оператором є Миколаївська філія, передавати показники лічильника можна на особистому сайті "Газмережі" або в тому ж таки "Нафтогазі" - різниці немає. Головне встигнути робити це вчасно – з 28 по 5 число кожного місяця.
Також клієнтам надали інші способи передачі показників:
- в особистому кабінеті на сайті gas.ua
- у чат-боті GASUA у вайбер, телеграм та месенджер Фейсбук
- за допомогою голосового меню, зателефонуйте до контакт-центру за номерами нашої гарячої лінії та виберіть кнопку 2. Телефони:
066-300-2-888 (Vodafone)
098-300-2-888 (Kyivstar)
093-300-2-888 ( Lifecell). - За допомогою SMS-повідомлення на номер 4647.
"Ви можете передавати показання лічильника за допомогою одного з цих сервісів та дублювати показання лічильника на сервісах обох компаній не потрібно", - додали в Нафтогазі.
Раніше ми писали, що у вас є 3 місяці на звернення: пенсіонерам розповіли про те, як не втратити виплати