/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fedb8d3182f06a65572766ac0d207bf96.jpg)
ПриватБанк обдурив українця під час видачі валюти: "Треба перевіряти біля каси"
Українець стверджує, що у ПриватБанку його обдурили під час видачі валюти. Деталі скандального інциденту він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.
За словами українця, він отримував валюту в касі ПриватБанку і лише повернувшись додому, помітив, що йому видали пошкоджені 500 євро.
"При знятті валюти з валютного рахунку видали купюру в 500 євро. Спочатку не помітили, а вже вдома помітили, що край купюри був порваний та заклеєний клейкою стрічкою", - поділився українець.
Клієнт зазначив, що наступного дня звернувся до ПриватБанку, щоб змінити проблемну купюру, проте співробітники відмовили, аргументувавши, що перевіряти отриману готівку потрібно не відходячи від каси.
"На наступний день звернулись до банку з проханням дати нормальні купюри (впевнені що касир банка бачила, що купюра склеєна коли видавала її). Звичайно, що отримали відповідь, що треба було перевіряти біля каси і т.д.", - додав клієнт.
У ПриватБанку відреагували на скаргу українця та підтвердили, що дії співробітників банку були правильними. Так, будь-які претензії клієнт може висунути на адресу банку, тільки не відходячи від каси.
"Якщо клієнт відійшов від касового вікна, будь-які претензії щодо стану банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів Банк не приймає", - повідомили у "Приваті".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "100 доларів не повертають": клієнт ПриватБанку намагається вибити кошти вже 9 місяців.