Клієнти "Нафтогаз" часто скаржаться на те, що постачальник постійно щось змінює у процедурі подачі показників лічильника та сплаті за спожитий газ. Як тільки українці звикають до об'єднаних платіжок, постачальник змінює реквізити оплати.
Українець, зокрема поскаржився на те, що "Нафтогаз" навмисно ускладнює процедуру подачі показань лічильника та розрахунку сум у платіжках. Клієнт поцікавився, чому постачальник не самостійно формує об'єми спожитого газу, а залучає у цей процес газорозподільні компанії (оператори ГРМ).
"Не зрозуміло, якщо газ постачає Нафтогаз, то чому тоді газорозподільні компанії (оператори ГРМ) встановлюють об'єми поставленого споживачам газу? Яка тут логіка?" - запитує споживач.
Постачальник пояснив чоловіку, яким чином відбувається облік обсягів спожитого газу:
Споживач кожного місяця, з 28-го по 5 число передає показники лічильника через наші сервіси Оператору ГРМ;
Оператор ГРМ передає ці дані Оператору ГТС;
ГПК "Нафтогаз України" подає запит щодо об’ємів по споживачам до Оператора ГТС, який в свою чергу надає дані по надісланому запиту.
Після чого ГПК "Нафтогаз України" розраховує суму до оплати.
Таким чином, оператор ГРМ (облгаз) розраховує об'єм спожитого газу за яким постачальник проводить розрахунок суми до оплати за постачання газу.