MY.UAНовини
Польща на замку: рух транспорту на кордоні може бути обмежено вже наступного тижня
Польща на замку: рух транспорту на кордоні може бути обмежено вже наступного тижня

Польща на замку: рух транспорту на кордоні може бути обмежено вже наступного тижня

Польські перевізники загрожують блокуванням кордону

Початок страйку польських перевізників поблизу пункту пропуску "Рава-Руська — Хребене" перенесено на 6 листопада. Ще вчора його планували на сьогодні, 3 листопада. Поляки налаштовані серйозно. Акція може розтягнутися аж на два місяці – до січня 2024 року. "Бізнес-Телеграф" пояснює, що відбувається.

Страйк може бути масштабним. 31 жовтня українське посольство в Польщі повідомило Асоціацію міжнародних перевізників що, окрім акції на "Рава-Руській", будуть й інші. Зокрема, з 10 ранку 6 листопада до півночі 6 грудня пройде страйк на пункті пропуску "Ягодин-Дорохуськ". Очікується участь не менше 200 осіб, підвезуть також 100 тягачів. Тобто рух поблизу пунктів пропуску може бути повністю паралізованим.

Українська сторона вже проводить консультації з польськими колегами. Польська влада у свою чергу організувала зустріч із організаторами страйку. Але поки що вдалося лише домовитися, що 6 листопада буде два одноденні попереджувальні страйки на Рава-Руській та Ягодині

Нащо поляки це роблять? "Для привернення уваги до ситуації у сфері транспортних перевезень Польщі", — пояснюють організатори. Список претензій польських перевізників довгий. Але насамперед, це "зайва" активність українських транспортників у Європі (що позбавляє заробітку польських водіїв) та довгі черги на українсько-польському кордоні.

Польські перевізники хочуть, щоби Україна їх вимоги виконала. І, якщо цього не станеться, то погрожують взагалі перекрити кордон.

Вимоги польських перевізників

У Міністерстві відновлення України назвали більшість "хотілок" поляків нереальними. Тобто виконувати їх на першу ж вимогу явно не стануть – як мінімум, це питання затяжних переговорів.

І більшість пропускних пунктів на українсько-польському кордоні можуть виявитися паралізованими. І це при тому, що рух там уже зараз іде насилу. Фури стоять у черзі по 10-12 днів. Тобто виникає реальна загроза блокування імпорту багатьох товарів до нашої країни.

З постачання деяких товарів може скластися катастрофічна ситуація. Зокрема йдеться про автомобільне паливо. "Постачання з Болгарії та Молдови вже фактично закрили (блокування йдуть з українського боку – перевіряльники намагаються перекрити ввезення російського дизпалива – БТ). Залишилися — Польща та Прибалтика. Якщо і тут "приїдемо" – то все, не буде палива", – каже власник мережі АЗС "Прайм" Дмитро Леушкін.

Скандал із перевізниками – вже не перший конфлікт між Україною та Польщею. Нещодавно був ще й зерновий, коли Польща звинуватила українських експортерів у тому, що ті "ламають" польський ринок зерна та вганяють місцевих фермерів у збитки. За словами голови Економічного дискусійного клубу Олега Пензина, у майбутньому подібні сутички можуть стати ще частішими. "Україна претендує на членство в ЄС. І водночас — на частину ринків, на яких уже заробляю поляки. Це, зокрема, те саме зерно та перевезення. Спочатку фермери, потім — перевізники. На горизонті — будівельники та ще хтось може по дорозі підтягнутися", — зазначив Пензин.

"Бізнес-Телеграф" розбирався, чим загрожує війна за перевезення з Польщею, і що буде з кордоному.

Чого хочуть польські перевізники

Як зазначили в Асоціації міжнародних перевізників, з метою врегулювання ситуації наше посольство провело консультації з Міністерством інфраструктури Польщі. Паралельно Генеральне консульство Любліні проводить консультації з Люблінським воєводством. Днями голова останнього провів зустріч із організаторами акції протесту та спробував відмовити їх від радикальних кроків.

У результаті домовилися, що 6 листопада польські перевізники проведуть одноденні попереджувальні страйки на Рава-Руській — Херебені та Ягодині — Дорохуські, щоб привернути увагу до ситуації у сфері транспортних перевезень. А подальші дії протестувальників залежатимуть від переговорів української та польської влади.

Якщо ті знайдуть компроміс — страйки припиняться, а в протилежному випадку — продовжаться. Посольство України в Польщі вже звернулося до польських Міністерства інфраструктури та Міністерства закордонних справ з вимогою вжити заходів щодо недопущення блокування кордону. Але ті поки що ніяк не відреагували.

Польські перевізники висунули кілька вимог.

  1. Повернення системи видачі дозволів українським перевізникам
  2. Посилення вимог для в'їзду до Євросоюзу для українських перевізників за правилами ЄКМТ (це спеціальний дозвіл, який дозволяє здійснювати перевезення протягом року учасникам системи квот)
  3. Окремі черги на українсько-польському кордоні для фур з європейськими номерами
  4. Організація руху для порожніх фур через окремі пропускні пункти
  5. Неможливість реєстрації в Польщі компаній, якщо їхні фінанси розміщені за межами ЄС
  6. Допуск до української системи "Шлях"

В Україні вже назвали більшість цих умов "нереальними". Як заявив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач, коментуючи ситуацію "Інтерфаксу — Україна", "нереалістичною є вимога повернутися до системи видачі дозволів для роботи в Євросоюзі українським перевізникам"."Наразі між Україною та ЄС діє домовленість, згідно з якою українські перевізники їздять без дозволів до країн Євросоюзу. Угода про лібералізацію вантажних перевезень, за якою це відбувається, діє до червня 2024 року", — зазначив Деркач.

В рамках цієї угоди, українські перевізники їздять без дозволів до Європи, а європейські перевізники на тих же умовах їдуть до нашої країни. Скасувати цю угоду на рівні польського уряду просто неможливо. "Швидше за все, вони хочуть закласти базу на наступний рік і вплинути на переговори перевізників щодо пролонгації угоди", — додав заступник міністра.

Голова секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрій Забловський каже, що рішення про можливість в'їжджати до ЄС для наших фур Комісія з автомобільних перевезень за участю української та польської сторони затвердила лише у червні цього року. Вона поширюється на всі авто стандарту не нижче за Євро-5 і почала діяти з 1 липня 2023 року. "При цьому у наших транспортних компаній стандарту Євро-5 відповідає близько 70 000 авто", — зазначив Забловський.

На думку Деркача, "дивною" є і вимога щодо посилення правил перевезень ЄКМТ, оскільки правила однакові для всіх перевізників країн-учасниць ЄМКТ. За ними можуть возити вантажі по території ЄС усі перевізники, які мають транспортні засоби рівня Євро-5 та Євро-6. Розподіл квот на перевезення в Україні здійснювався на спеціальному конкурсі, і "скасувати" його результати на вимогу польських транспортників – просто нереально".

"У 2022 році Україна підписала з ЄС транспортний безвіз", у рамках якого наші перевізники можуть здійснювати двосторонні або транзитні перевезення до 27 країн Євросоюзу. Дозволи ЄМКТ потрібні тим, хто здійснює перевезення до 52 країн Європи, вони дозволяють, окрім транзиту, возити товар до третіх країн. Але Польщі це явно не стосується", — зазначив Забловський.

Те саме — з окремою чергою для авто на європейських номерах. Це, за словами Деркача, буде "нечесно" стосовно інших перевізників — як українських, так і, наприклад, турецьких, яких на наших кордонах також багато.

"На кордоні у нас немає окремої черги для українських водіїв – їдуть усі, хто зареєструвався. Через територію України їздять також перевізники з Туреччини та інших країн. Якщо запровадити окрему чергу, їм доведеться чекати, доки проїдуть транспортні засоби з номерами ЄС. Але немає окремої черги для українських вантажівок у жодній країні ЄС". — Зауважив Деркач.

Щодо окремих пунктів для "порожняка", Деркач прокоментував, що їх уже зараз пропускають пункти "Устилуг-Зосин" та "Ніжанковичі-Мальховіце".

А відкриття додаткових пунктів нереальне, оскільки Україна зацікавлена в тому, щоб якнайбільше пропускних пунктів працювали на виїзд завантажених авто, це сприяє збільшенню обсягів експорту (насамперед зерна – БТ) та зміцненню нашої економіки", — сказав Деркач.

Для пропуску порожняка можуть відкрити лише пункт "Угринів-Довгобичув" і це вже запропонували польській стороні.

Ще більш "дивною" в Україні називають вимогу поляків допустити їх до нашої системи "Шлях". "Цю систему розраховано виключно на українських перевізників. Швидше за все, ця вимога з боку польських перевізників — просто для підвищення ставок", — сказав "Бізнес-Телеграфу" голова секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрій Забловський.

Втім, як зауважує Олег Пензин, у цій вимозі польських перевізників є сенс. "Вони хочуть отримати доступ до системи, і розуміти, скільки українських транспортних компаній на сьогодні взагалі працює в Польщі і Європі. І надалі така "доказова база" може бути використана як аргумент – чому українським перевізникам слід обмежити в'їзд до Євросоюзу", – каже Пензин. Віце-президент АСМАП Володимир Балін у коментарях "Бізнес-Телеграфу" сказав, що через доступ до "Шляху" польські перевізники хочуть бронювати наших далекобійників, які на них і так працюють — залучили уже понад тисячу водіїв.

"Розраховувати на швидке вирішення конфлікту не варто, бо більшість вимог польських перевізників або завищені, або взагалі нереальні. Як Україна, яка отримала право возити вантажі по Європі без дозволів, поверне їх у односторонньому порядку на перевезеннях до Польщі? Думаю, організатори страйків свідомо взяли дуже високу планку у розрахунку на те, що зможуть домовитися хоч до чогось. І не лише від України, а й вид своєї влади (не виключено, що саме задля тиску на польський уряд це все й затіяли). З нашого боку це "щось" — наприклад, можливі поступки по пропуску порожняка з меншими чергами тощо. Та все буде вирішуватися на переговорах. А до того часу можливі "загострення" та блокування кордонів, — пояснює високопоставлений чиновник одного з профільних міністерств. — Польський коридор для нас дуже важливий — ним йдуть потоки товарів з Німеччини, Франції, Скандинавії. Плюс іде транзит зерна у польські порти Гданськ та Гдиня. Частину вантажів, скоріш за все, доведеться пускати в обхід, скажімо, через Чоп, але це зайвий кілометраж, логістика ще більш здорожчає. Крім того, замість руху рівнинною місцевістю ми отримаєм активний гірський трафік на Закарпатті, де траси вже й так перевантажені, а це не дуже добре, особливо враховуючи наближення зими та погіршення погодних умов".

Наші демпингують

Чому польські перевізники взагалі зважилися на страйки та чого вони домагаються?

Об'єктивно ґрунт для збурень є.

Забловський каже, що польські перевізники страйкують уже не вперше – у травні цього року вже були протести на пропускному пункті Дорохуськ. Перевізники вимагали повернути дозвільну систему для українських перевізників. Тоді інцидент зам’яли, але проблема залишилася.

"До великої війни було близько тисячі разових дозволів для наших перевізників на в'їзд до ЄС. Це значить: в'їхав-розвантажився – виїхав. Після того, як дозволи скасували, українські перевізники отримали можливість вести бізнес на території ЄС, але до того його вже взяли під контроль поляки. У 2022 році на їхню частку припадало близько 50% перевезень у ЄС. І на українських конкурентів ніхто не чекав", — каже Пензин.

Тарифи українських перевізників на транспортування вантажів ЄС — 2,5-3 євро за кілометр. У поляків – до 5 –10 євро. "З початку війни фрахт обвалився вчетверо. За маршрутом Київ-Варшава було в середньому 4 000 євро, зараз – тисяча з фури, Польські перевізники на цьому напрямі раніше займали 35%, зараз – 10%. Але це ринок, такі тепер умови", – каже віце-президент АСМАП Володимир Балін.

"Машини, паливо – стоять однаково. Але в Польщі далекобійникам платять близько 2-2,5 тисячі євро, у нас — 1-1,5 тисячі. Це той резерв, який дозволяє нашим перевізникам демпінгувати", — наголосив Пензин.

Тобто, банально, наші перевізники перейшли дорогу полякам і через це — страйки та загроза блокування кордону. Але основний конфлікт, на думку Баліна, навіть не за нинішні перевезення. "Поляки хочуть, щоб після закінчення війни у них було не менше 50% перевезень з України до Східної Європи", — зазначив Балін.

А якщо заблокують кордони?

Але зараз одна з головних проблем — великі черги на кордонах, від чого страждають і українські, і польські перевізники.

Наприклад, за данними Державної прикордонної служби, на пункті пропуску Шегині-Медика потрібно чекати більше 11 днів, на Рава-Руській — більше 12 днів, на Нижаковичі-Мальхтвіце (для порожняка) — більше 13 днів.

Як зазначив співвласник "Нової пошти" Володимир Поперешнюк щодо вимоги поляків зменшити черги на кордонах – вони повністю за, тому що машини стоять в кращому випадку 9 днів, І за таких умов економіка працювати взагалі не може.

Віце-президент АСМАП Володимир Балін у коментарі "Бізнес-Телеграфу" сказав, що у разі страйків "поляки можуть заблокувати усе". Але при цьому пріоритетні вантажі все ж пропускатимуть без черги, це стосується, зокрема, того ж палива, ліків і продукції, що швидко псується, — вважає Балін.

Україна стає головним конкурентом Польщі у ЄС, Тому час від часу будуть нові конфлікти — починаючи вид зерна і перевезень, і закінчуючи будівництвом чи сферою послуг. Треба вже зараз вчитися шукати компроміси, — підсумував Пензин.

Теги за темою
Польща
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Ці 5 затишних локацій в Івано-Франківську покажуть вам справжній дух міста
24tv
2025-11-04T03:15:24Z
"Пенсія неадекватна": зрадниця Лоліта рахує копійки в РФ
GlavRed
2025-11-04T03:12:23Z
Добрі картини з дітьми Євгенії Гапчинської
CutInsight
2025-11-04T03:06:34Z
Спроба номер три: Дженніфер Еністон офіційно підтвердила роман із "гуру кохання"
GlavRed
2025-11-04T00:25:35Z
"Починає з'являтися страх": зрадниця Тетяна Овсієнко стала невпізнанною
GlavRed
2025-11-04T00:25:32Z
У Житомирі відбудеться Міжнародна хореографічна асамблея ім. Наталії Скорульської
УкраинФорм
2025-11-04T00:12:16Z
«Намалював величезний...». Відомий телеведучий розповів про долю свого російського паспорта
ГЛАВКОМ NET
2025-11-03T23:36:58Z
Остап Ступка зізнався, як почав роман із молодшою на 35 років обраницею
ГЛАВКОМ NET
2025-11-03T23:25:24Z
"Не можу збагнути й прийняти": дружина Дизеля Яценко вперше висловилася про смерть музиканта
GlavRed
2025-11-03T22:27:42Z
Чи залишать Орбан і Фіцо Україну без газу? Експерт пояснив
ГЛАВКОМ NET
2025-11-04T04:06:48Z
Підвищити економіку та отримати незалежність: як наявність власного елеватора посилює агробізнес
AgroPortal
2025-11-04T04:00:40Z
Новий графік поїздів у Сумській області: що зміниться для приміських поїздок
Политека
2025-11-04T04:00:10Z
Нацбанк вводить в обіг пам'ятну монету «Рік Коня»
УкраинФорм
2025-11-04T03:21:34Z
Amazon уклала з OpenAI угоду на $38 млрд для забезпечення обчислювальних потужностей
InternetUA
2025-11-04T02:31:36Z
В Україні відкрили другий пункт екологічного контролю
УкраинФорм
2025-11-04T02:18:00Z
Дрони атакували Кстовський НПЗ у Нижегородській області
ГЛАВКОМ NET
2025-11-04T01:48:46Z
Компанія Starbucks продає 60% акцій свого бізнесу в Китаї за $4 мільярди
УкраинФорм
2025-11-03T23:57:16Z
WSJ: Закордонні активи «Лукойл» купує швейцарська компанія, заснована спільно з соратником Путіна
ZN UA
2025-11-03T21:55:52Z
Криваву торгівлю РФ зупинено: Москва в паніці
GlavRed
2025-11-04T04:27:57Z
На посилення кіберзахисту України у межах Талліннського механізму вже залучено понад €200 мільйонів
УкраинФорм
2025-11-04T04:27:08Z
Демократи і республіканці створили план для припинення шатдауну
ГЛАВКОМ NET
2025-11-04T04:24:28Z
Балістика і "Шахеди" летіли на Україну, є влучання й у Росії: хронологія 1350 дня війни
24tv
2025-11-04T04:24:06Z
Білорусь активізувала спроби дестабілізувати ситуацію в державах Балтії - ЦПД
УкраинФорм
2025-11-04T04:18:02Z
Росія вперше зіштовхується з таким: військовий оглядач зауважив цікаву деталь в атаках України
24tv
2025-11-04T03:45:35Z
Україна не залишиться наодинці цієї зими – фон дер Ляєн про енергетичну підтримку
ГЛАВКОМ NET
2025-11-04T03:36:35Z
Президент Сербії оголосив про дострокові парламентські вибори на тлі протестів
ГЛАВКОМ NET
2025-11-04T02:57:26Z
Трамп поставив ультиматум мешканцям Нью-Йорка
ГЛАВКОМ NET
2025-11-04T02:39:05Z
На тлі загрози БпЛА в російському місті стався вибух і обвал цеху на нафтохімічному заводі
Украинская правда
2025-11-04T04:21:32Z
У Росії гриміли вибухи, уражено підстанції та НПЗ: головне за ніч
ГЛАВКОМ NET
2025-11-04T04:00:47Z
Інтернет-шахраї ошукали трьох українців на 130 тисяч гривень
InternetUA
2025-11-04T03:54:50Z
У російському Башкортостані вибухнув цех нафтохімічного заводу
24tv
2025-11-04T03:36:16Z
У горах на Рахівщині рятувальники виявили тіла двох загиблих чоловіків
ГЛАВКОМ NET
2025-11-04T03:30:40Z
У російському Забайкаллі пожежу спричинив голубиний послід
TSN
2025-11-04T03:03:33Z
У Башкирії прогриміли вибухи на нафтохімічному заводі: є руйнування
ГЛАВКОМ NET
2025-11-04T02:57:22Z
У Росії палає нафтопереробний завод "Лукойла"
ZN UA
2025-11-04T02:51:05Z
У Харкові та на Одещині пролунали вибухи
УкраинФорм
2025-11-04T02:48:15Z
Яке місто найстаріше в Україні - як Сталін його перейменував і чому назву зберегли
GlavRed
2025-11-04T04:27:06Z
4 листопада - яке сьогодні церковне свято, традиції та прикмети цього дня, що не можна робити
Комсомольская правда
2025-11-04T04:21:01Z
15 злотих на день або виселення: Польща посилила умови для українських біженців
Хвиля
2025-11-04T04:06:23Z
Ірландія вводить нові правила для новоприбулих українців: подробиці
ГЛАВКОМ NET
2025-11-04T03:45:08Z
На Черкащині дві двохсотлітні церкви повернули у державну власність
УкраинФорм
2025-11-04T03:42:14Z
Забудьте про черги: ПФУ показав, як вирішити всі питання через смартфон
Хвиля
2025-11-04T03:36:11Z
Іменини 4 листопада: хто сьогодні святкує День ангела
24tv
2025-11-04T03:36:00Z
Гуманітарна допомога для пенсіонерів у Сумах: як отримати підтримку та тимчасове житло
Политека
2025-11-04T03:30:21Z
Пункт пропуску «Гребенне - Рава-Руська» підключили до європейської системи EES
УкраинФорм
2025-11-04T03:15:16Z
Фітнес не потрібен: вчені назвали точну кількість кроків, які замінюють тренування
GlavRed
2025-11-04T04:27:25Z
У Росії зростає дефіцит лікарів та медперсоналу - розвідка
УкраинФорм
2025-11-04T02:01:01Z
Система зі справжнім інтелектом. У США створили штучні нейрони, які працюють майже як клітини мозку
InternetUA
2025-11-04T00:03:40Z
Навіщо заморожувати хліб: експертка назвала неочікувані переваги
GlavRed
2025-11-03T19:27:56Z
Новий штам COVID-19 “Стратус” уражає голосові зв’язки і небезпечний для дітей та літніх людей
360ua.news
2025-11-03T19:21:02Z
Закарпаття — новий напрям медичного туризму: як дістатися до краси без кордонів
TSN
2025-11-03T18:51:32Z
Криза у російській медицині: зарплати падають, а кількість переробіток росте
24tv
2025-11-03T18:06:25Z
Болгарський перець для собак: яку користь він несе та в якій кількості
Знай
2025-11-03T17:51:47Z
Як харчування допомагає контролювати рівень цукру в крові
360ua.news
2025-11-03T16:03:37Z
Водіям назвали "дорогі" помилки на АЗС: більшість робить їх машинально
Хвиля
2025-11-04T03:15:22Z
Дилер Chevrolet виставляє новий Corvette ZR1 на аукціон Bring a Trailer
Топ Жир
2025-11-04T02:00:58Z
Переосмислений дизайн Honda Odyssey з елементами стилю Prelude виглядає досить вдало
Топ Жир
2025-11-04T01:12:35Z
Він присвятив життя створенню ідеальної колекції Ferrari, а тепер виставляє її на продаж
Топ Жир
2025-11-04T00:14:17Z
BMW створили спеціальну версію серії 3 лише для канадців
Топ Жир
2025-11-03T22:43:31Z
Підказка, яка видає досвідчених водіїв: що покласти в салон авто, щоб не запотівало лобове скло
24tv
2025-11-03T21:45:31Z
Департамент транспорту Невади дозволяє повідомляти про інших водіїв, і ця система працює
Топ Жир
2025-11-03T21:42:47Z
Перший у світі пікап Defender має серйозний недолік
Топ Жир
2025-11-03T20:57:20Z
Цей Dodge Ram у такому ідеальному стані, що його касетний програвач досі вважає, що на дворі 1997 рік
Топ Жир
2025-11-03T20:12:10Z
Різке похолодання чи неочікуване потепління: чи зміниться погода найближчим часом
24tv
2025-11-04T04:06:18Z
В Україні хмарно та дощитиме: погода на 4 листопада 2025
ГЛАВКОМ NET
2025-11-04T04:03:45Z
"Врятували українці": полонений ЗС РФ розповів, як їх бомбили свої командири
Фокус
2025-11-04T03:51:36Z
Росіяни повідомляють про активні контратаки ЗСУ на Харківщині, ISW фіксує успіх українських бійців
ZN UA
2025-11-04T03:45:04Z
У Києві та низці областей оголошено повітряну тривогу: названа причина
TSN
2025-11-04T01:48:48Z
До 15 років ув’язнення засудили ще 11 зрадників, які воювали проти Сил оборони України
УкраинФорм
2025-11-04T01:39:12Z
«Напився до чортів, похмелився й підписав контракт» — сповідь російського полоненого
ZN UA
2025-11-04T01:36:13Z
В Одесі проводять нові георадарні дослідження Хаджибейського замку
УкраинФорм
2025-11-04T01:15:22Z
"Кілл-зона" розширюється: офіцер розповів про ситуацію під Покровськом
GlavRed
2025-11-03T23:25:57Z
6 китайських знаків зодіаку, яким усміхнеться удача та кохання 4 листопада
TSN
2025-11-04T04:21:17Z
Тест на IQ: знайдіть 3 відмінності на зображеннях пісочного замку за 17 секунд
GlavRed
2025-11-04T03:54:06Z
Їдять довгожителі: 5 фруктів, які японці щодня кладуть на стіл
Фокус
2025-11-04T03:45:15Z
Левам важливо не наробити дурниць: гороскоп на 4 листопада для всіх знаків зодіаку
24tv
2025-11-04T03:06:08Z
Гороскоп на завтра 5 листопада: Тельцям - зрив планів, Козорогам - похвала
GlavRed
2025-11-04T02:09:39Z
Дуже просто і швидко: як виростити авокадо з кісточки в домашніх умовах
GlavRed
2025-11-04T01:27:02Z
Складний тест на IQ: чи можете ви знайти число чотири у морі сімок за 7 секунд
GlavRed
2025-11-03T22:27:46Z
Застрибуємо в останній вагон: маринуємо помідори, які завжди знадобляться
24tv
2025-11-03T21:30:47Z
Чому не варто віджимати пакетик чаю: пояснення, яке здивує навіть любителів напою
GlavRed
2025-11-03T21:27:59Z
Від експерименту холоне кров: вчені жахнули сумним прогнозом кінця світу
GlavRed
2025-11-04T04:27:19Z
"Вояджери" зустріли "стіну вогню" на краю Сонячної системи
ZN UA
2025-11-04T04:10:47Z
Apple планує перейти на власні модеми C2 у iPhone 2026 року
InternetUA
2025-11-04T04:01:45Z
Чи справді вам потрібен штучний інтелект як компаньйон у автомобілі?
Топ Жир
2025-11-04T00:14:38Z
Перша тисяча вже на передовій: Україна створила конкурентну альтернативу "Мавікам", — Forbes
Фокус
2025-11-03T23:06:15Z
Культовий горор Condemned раптово прибрали з продажу: що це означає
24tv
2025-11-03T21:15:32Z
Підписники Game Pass скоро втратять доступ до STALKER 2 – коли гра покине підписку
24tv
2025-11-03T20:24:30Z
МКС впаде у Тихий океан, останній політ найбільшої космічної станції
360ua.news
2025-11-03T20:12:42Z
Як часто потрібно чистити комп'ютер від пилу: ви робите це рідше
InternetUA
2025-11-03T19:51:00Z
Футболіст Національної ліги став жертвою жорстокої атаки
ГЛАВКОМ NET
2025-11-03T22:48:56Z
Ліверпуль – Реал: онлайн-трансляція вогняного матчу Ліги чемпіонів
24tv
2025-11-03T22:43:18Z
Потужний гол Маліновського — в огляді матчу Сассуоло проти Дженоа
Football.ua
2025-11-03T22:42:33Z
Ов'єдо та Осасуна переможця не визначили
Football.ua
2025-11-03T22:42:22Z
Динамо повторило власний антирекорд: що приховує сумна статистика
GlavRed
2025-11-03T22:27:13Z
Евертон із Миколенком розійшовся миром із Сандерлендом
Football.ua
2025-11-03T22:03:21Z
Комітет арбітрів УАФ визнав помилковим рішення не призначити пенальті на користь Динамо у грі з Шахтарем
Football.ua
2025-11-03T21:54:30Z
Лаціо здобув перемогу над Кальярі
Football.ua
2025-11-03T21:45:38Z
"Сценарій до Голлівуду": що буде у разі поразки Усика у бою з Вордлі
24tv
2025-11-03T21:09:12Z