MY.UAНовини
Польща на замку: рух транспорту на кордоні може бути обмежено вже наступного тижня
Польща на замку: рух транспорту на кордоні може бути обмежено вже наступного тижня

Польща на замку: рух транспорту на кордоні може бути обмежено вже наступного тижня

Польські перевізники загрожують блокуванням кордону

Початок страйку польських перевізників поблизу пункту пропуску "Рава-Руська — Хребене" перенесено на 6 листопада. Ще вчора його планували на сьогодні, 3 листопада. Поляки налаштовані серйозно. Акція може розтягнутися аж на два місяці – до січня 2024 року. "Бізнес-Телеграф" пояснює, що відбувається.

Страйк може бути масштабним. 31 жовтня українське посольство в Польщі повідомило Асоціацію міжнародних перевізників що, окрім акції на "Рава-Руській", будуть й інші. Зокрема, з 10 ранку 6 листопада до півночі 6 грудня пройде страйк на пункті пропуску "Ягодин-Дорохуськ". Очікується участь не менше 200 осіб, підвезуть також 100 тягачів. Тобто рух поблизу пунктів пропуску може бути повністю паралізованим.

Українська сторона вже проводить консультації з польськими колегами. Польська влада у свою чергу організувала зустріч із організаторами страйку. Але поки що вдалося лише домовитися, що 6 листопада буде два одноденні попереджувальні страйки на Рава-Руській та Ягодині

Нащо поляки це роблять? "Для привернення уваги до ситуації у сфері транспортних перевезень Польщі", — пояснюють організатори. Список претензій польських перевізників довгий. Але насамперед, це "зайва" активність українських транспортників у Європі (що позбавляє заробітку польських водіїв) та довгі черги на українсько-польському кордоні.

Польські перевізники хочуть, щоби Україна їх вимоги виконала. І, якщо цього не станеться, то погрожують взагалі перекрити кордон.

Вимоги польських перевізників

У Міністерстві відновлення України назвали більшість "хотілок" поляків нереальними. Тобто виконувати їх на першу ж вимогу явно не стануть – як мінімум, це питання затяжних переговорів.

І більшість пропускних пунктів на українсько-польському кордоні можуть виявитися паралізованими. І це при тому, що рух там уже зараз іде насилу. Фури стоять у черзі по 10-12 днів. Тобто виникає реальна загроза блокування імпорту багатьох товарів до нашої країни.

З постачання деяких товарів може скластися катастрофічна ситуація. Зокрема йдеться про автомобільне паливо. "Постачання з Болгарії та Молдови вже фактично закрили (блокування йдуть з українського боку – перевіряльники намагаються перекрити ввезення російського дизпалива – БТ). Залишилися — Польща та Прибалтика. Якщо і тут "приїдемо" – то все, не буде палива", – каже власник мережі АЗС "Прайм" Дмитро Леушкін.

Скандал із перевізниками – вже не перший конфлікт між Україною та Польщею. Нещодавно був ще й зерновий, коли Польща звинуватила українських експортерів у тому, що ті "ламають" польський ринок зерна та вганяють місцевих фермерів у збитки. За словами голови Економічного дискусійного клубу Олега Пензина, у майбутньому подібні сутички можуть стати ще частішими. "Україна претендує на членство в ЄС. І водночас — на частину ринків, на яких уже заробляю поляки. Це, зокрема, те саме зерно та перевезення. Спочатку фермери, потім — перевізники. На горизонті — будівельники та ще хтось може по дорозі підтягнутися", — зазначив Пензин.

"Бізнес-Телеграф" розбирався, чим загрожує війна за перевезення з Польщею, і що буде з кордоному.

Чого хочуть польські перевізники

Як зазначили в Асоціації міжнародних перевізників, з метою врегулювання ситуації наше посольство провело консультації з Міністерством інфраструктури Польщі. Паралельно Генеральне консульство Любліні проводить консультації з Люблінським воєводством. Днями голова останнього провів зустріч із організаторами акції протесту та спробував відмовити їх від радикальних кроків.

У результаті домовилися, що 6 листопада польські перевізники проведуть одноденні попереджувальні страйки на Рава-Руській — Херебені та Ягодині — Дорохуські, щоб привернути увагу до ситуації у сфері транспортних перевезень. А подальші дії протестувальників залежатимуть від переговорів української та польської влади.

Якщо ті знайдуть компроміс — страйки припиняться, а в протилежному випадку — продовжаться. Посольство України в Польщі вже звернулося до польських Міністерства інфраструктури та Міністерства закордонних справ з вимогою вжити заходів щодо недопущення блокування кордону. Але ті поки що ніяк не відреагували.

Польські перевізники висунули кілька вимог.

  1. Повернення системи видачі дозволів українським перевізникам
  2. Посилення вимог для в'їзду до Євросоюзу для українських перевізників за правилами ЄКМТ (це спеціальний дозвіл, який дозволяє здійснювати перевезення протягом року учасникам системи квот)
  3. Окремі черги на українсько-польському кордоні для фур з європейськими номерами
  4. Організація руху для порожніх фур через окремі пропускні пункти
  5. Неможливість реєстрації в Польщі компаній, якщо їхні фінанси розміщені за межами ЄС
  6. Допуск до української системи "Шлях"

В Україні вже назвали більшість цих умов "нереальними". Як заявив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач, коментуючи ситуацію "Інтерфаксу — Україна", "нереалістичною є вимога повернутися до системи видачі дозволів для роботи в Євросоюзі українським перевізникам"."Наразі між Україною та ЄС діє домовленість, згідно з якою українські перевізники їздять без дозволів до країн Євросоюзу. Угода про лібералізацію вантажних перевезень, за якою це відбувається, діє до червня 2024 року", — зазначив Деркач.

В рамках цієї угоди, українські перевізники їздять без дозволів до Європи, а європейські перевізники на тих же умовах їдуть до нашої країни. Скасувати цю угоду на рівні польського уряду просто неможливо. "Швидше за все, вони хочуть закласти базу на наступний рік і вплинути на переговори перевізників щодо пролонгації угоди", — додав заступник міністра.

Голова секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрій Забловський каже, що рішення про можливість в'їжджати до ЄС для наших фур Комісія з автомобільних перевезень за участю української та польської сторони затвердила лише у червні цього року. Вона поширюється на всі авто стандарту не нижче за Євро-5 і почала діяти з 1 липня 2023 року. "При цьому у наших транспортних компаній стандарту Євро-5 відповідає близько 70 000 авто", — зазначив Забловський.

На думку Деркача, "дивною" є і вимога щодо посилення правил перевезень ЄКМТ, оскільки правила однакові для всіх перевізників країн-учасниць ЄМКТ. За ними можуть возити вантажі по території ЄС усі перевізники, які мають транспортні засоби рівня Євро-5 та Євро-6. Розподіл квот на перевезення в Україні здійснювався на спеціальному конкурсі, і "скасувати" його результати на вимогу польських транспортників – просто нереально".

"У 2022 році Україна підписала з ЄС транспортний безвіз", у рамках якого наші перевізники можуть здійснювати двосторонні або транзитні перевезення до 27 країн Євросоюзу. Дозволи ЄМКТ потрібні тим, хто здійснює перевезення до 52 країн Європи, вони дозволяють, окрім транзиту, возити товар до третіх країн. Але Польщі це явно не стосується", — зазначив Забловський.

Те саме — з окремою чергою для авто на європейських номерах. Це, за словами Деркача, буде "нечесно" стосовно інших перевізників — як українських, так і, наприклад, турецьких, яких на наших кордонах також багато.

"На кордоні у нас немає окремої черги для українських водіїв – їдуть усі, хто зареєструвався. Через територію України їздять також перевізники з Туреччини та інших країн. Якщо запровадити окрему чергу, їм доведеться чекати, доки проїдуть транспортні засоби з номерами ЄС. Але немає окремої черги для українських вантажівок у жодній країні ЄС". — Зауважив Деркач.

Щодо окремих пунктів для "порожняка", Деркач прокоментував, що їх уже зараз пропускають пункти "Устилуг-Зосин" та "Ніжанковичі-Мальховіце".

А відкриття додаткових пунктів нереальне, оскільки Україна зацікавлена в тому, щоб якнайбільше пропускних пунктів працювали на виїзд завантажених авто, це сприяє збільшенню обсягів експорту (насамперед зерна – БТ) та зміцненню нашої економіки", — сказав Деркач.

Для пропуску порожняка можуть відкрити лише пункт "Угринів-Довгобичув" і це вже запропонували польській стороні.

Ще більш "дивною" в Україні називають вимогу поляків допустити їх до нашої системи "Шлях". "Цю систему розраховано виключно на українських перевізників. Швидше за все, ця вимога з боку польських перевізників — просто для підвищення ставок", — сказав "Бізнес-Телеграфу" голова секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрій Забловський.

Втім, як зауважує Олег Пензин, у цій вимозі польських перевізників є сенс. "Вони хочуть отримати доступ до системи, і розуміти, скільки українських транспортних компаній на сьогодні взагалі працює в Польщі і Європі. І надалі така "доказова база" може бути використана як аргумент – чому українським перевізникам слід обмежити в'їзд до Євросоюзу", – каже Пензин. Віце-президент АСМАП Володимир Балін у коментарях "Бізнес-Телеграфу" сказав, що через доступ до "Шляху" польські перевізники хочуть бронювати наших далекобійників, які на них і так працюють — залучили уже понад тисячу водіїв.

"Розраховувати на швидке вирішення конфлікту не варто, бо більшість вимог польських перевізників або завищені, або взагалі нереальні. Як Україна, яка отримала право возити вантажі по Європі без дозволів, поверне їх у односторонньому порядку на перевезеннях до Польщі? Думаю, організатори страйків свідомо взяли дуже високу планку у розрахунку на те, що зможуть домовитися хоч до чогось. І не лише від України, а й вид своєї влади (не виключено, що саме задля тиску на польський уряд це все й затіяли). З нашого боку це "щось" — наприклад, можливі поступки по пропуску порожняка з меншими чергами тощо. Та все буде вирішуватися на переговорах. А до того часу можливі "загострення" та блокування кордонів, — пояснює високопоставлений чиновник одного з профільних міністерств. — Польський коридор для нас дуже важливий — ним йдуть потоки товарів з Німеччини, Франції, Скандинавії. Плюс іде транзит зерна у польські порти Гданськ та Гдиня. Частину вантажів, скоріш за все, доведеться пускати в обхід, скажімо, через Чоп, але це зайвий кілометраж, логістика ще більш здорожчає. Крім того, замість руху рівнинною місцевістю ми отримаєм активний гірський трафік на Закарпатті, де траси вже й так перевантажені, а це не дуже добре, особливо враховуючи наближення зими та погіршення погодних умов".

Наші демпингують

Чому польські перевізники взагалі зважилися на страйки та чого вони домагаються?

Об'єктивно ґрунт для збурень є.

Забловський каже, що польські перевізники страйкують уже не вперше – у травні цього року вже були протести на пропускному пункті Дорохуськ. Перевізники вимагали повернути дозвільну систему для українських перевізників. Тоді інцидент зам’яли, але проблема залишилася.

"До великої війни було близько тисячі разових дозволів для наших перевізників на в'їзд до ЄС. Це значить: в'їхав-розвантажився – виїхав. Після того, як дозволи скасували, українські перевізники отримали можливість вести бізнес на території ЄС, але до того його вже взяли під контроль поляки. У 2022 році на їхню частку припадало близько 50% перевезень у ЄС. І на українських конкурентів ніхто не чекав", — каже Пензин.

Тарифи українських перевізників на транспортування вантажів ЄС — 2,5-3 євро за кілометр. У поляків – до 5 –10 євро. "З початку війни фрахт обвалився вчетверо. За маршрутом Київ-Варшава було в середньому 4 000 євро, зараз – тисяча з фури, Польські перевізники на цьому напрямі раніше займали 35%, зараз – 10%. Але це ринок, такі тепер умови", – каже віце-президент АСМАП Володимир Балін.

"Машини, паливо – стоять однаково. Але в Польщі далекобійникам платять близько 2-2,5 тисячі євро, у нас — 1-1,5 тисячі. Це той резерв, який дозволяє нашим перевізникам демпінгувати", — наголосив Пензин.

Тобто, банально, наші перевізники перейшли дорогу полякам і через це — страйки та загроза блокування кордону. Але основний конфлікт, на думку Баліна, навіть не за нинішні перевезення. "Поляки хочуть, щоб після закінчення війни у них було не менше 50% перевезень з України до Східної Європи", — зазначив Балін.

А якщо заблокують кордони?

Але зараз одна з головних проблем — великі черги на кордонах, від чого страждають і українські, і польські перевізники.

Наприклад, за данними Державної прикордонної служби, на пункті пропуску Шегині-Медика потрібно чекати більше 11 днів, на Рава-Руській — більше 12 днів, на Нижаковичі-Мальхтвіце (для порожняка) — більше 13 днів.

Як зазначив співвласник "Нової пошти" Володимир Поперешнюк щодо вимоги поляків зменшити черги на кордонах – вони повністю за, тому що машини стоять в кращому випадку 9 днів, І за таких умов економіка працювати взагалі не може.

Віце-президент АСМАП Володимир Балін у коментарі "Бізнес-Телеграфу" сказав, що у разі страйків "поляки можуть заблокувати усе". Але при цьому пріоритетні вантажі все ж пропускатимуть без черги, це стосується, зокрема, того ж палива, ліків і продукції, що швидко псується, — вважає Балін.

Україна стає головним конкурентом Польщі у ЄС, Тому час від часу будуть нові конфлікти — починаючи вид зерна і перевезень, і закінчуючи будівництвом чи сферою послуг. Треба вже зараз вчитися шукати компроміси, — підсумував Пензин.

Теги за темою
Польша
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Шедевр за майже пів мільярда доларів: як виглядає найдорожча картина у світі
24tv
2025-11-25T10:36:32Z
"Чіткий план": Jerry Heil здивувала метою повернення на Нацвідбір Євробачення
GlavRed
2025-11-25T10:24:18Z
Легендарну Бріжит Бардо знову госпіталізували - що відомо
GlavRed
2025-11-25T10:21:32Z
Він неодноразово ішов з професії: де зараз відомий український актор Роман Ясіновський
24tv
2025-11-25T10:18:47Z
Фільм «Війна тітки Світлани», знятий у Франківську, збирає на дрони у США та Канаді
УкраинФорм
2025-11-25T10:09:46Z
"Розлучилася з найпрекраснішим чоловіком": Могилевська зробила гучне зізнання
GlavRed
2025-11-25T09:39:55Z
Змінився до невпізнання: як на початку кар'єри виглядав MELOVIN, який відмовився від Нацвідбору
24tv
2025-11-25T09:39:05Z
"Шахед прилетів у квартиру": українські зірки показали, як пережили удар РФ
GlavRed
2025-11-25T09:24:58Z
Кольори, у яких не можна зустрічати Новий рік 2026: забудьте про них
24tv
2025-11-25T09:18:46Z
"Нова Пошта" підвищує ціни: наскільки та коли зросте вартість доставки
Фокус
2025-11-25T12:00:21Z
Золото "полетіло" вгору: ціна цього металу стрімко збільшується
24tv
2025-11-25T11:06:28Z
Компанія «Екіпаж» у цифрах: ключові переваги та можливості виробництва
Мій Харків
2025-11-25T11:04:56Z
160 жителів Нью-Йорка отримають по $12 000 у криптовалюті
InternetUA
2025-11-25T11:04:05Z
На Одещині будують завод з виробництва солі у промислових масштабах
УкраинФорм
2025-11-25T11:03:08Z
Подорожчання продуктів у Запоріжжі: ціни помітно ростуть
Политека
2025-11-25T11:00:50Z
На Хмельниччині господарство збільшило потужності для зберігання зерна
AgroPortal
2025-11-25T11:00:04Z
ЄС передав Миколаєву 36 комплектів сонячних енергосистем для критичної інфраструктури
УкраинФорм
2025-11-25T10:51:13Z
Держава профінансує проєкти індустріальних парків у Вінницькій та Тернопільській областях
Agravery
2025-11-25T10:45:40Z
Каллас відкинула можливість повернення Росії до G8
УкраинФорм
2025-11-25T12:18:13Z
Директор НАБУ анонсував нові підозри у рамках “Міндічгейту” - не в енергетиці
Комсомольская правда
2025-11-25T12:09:19Z
Апеляційна палата ВАКС залишила в силі запобіжний захід Чернишову
УкраинФорм
2025-11-25T12:03:51Z
Готові обговорювати: Лавров висловився про мирний план, який РФ отримала "неофіційними каналами"
Фокус
2025-11-25T12:00:24Z
Меланія Трамп зустріла різдвяну ялинку, яка прикрашатиме Білий дім
24tv
2025-11-25T12:00:06Z
Шість дронів РФ порушили повітряний простір Молдови, один із них упав на будинок
ГЛАВКОМ NET
2025-11-25T11:48:23Z
Трамп і Зеленський на порозі вирішальних переговорів щодо мирного плану - ЗМІ
GlavRed
2025-11-25T11:33:55Z
Президент Фінляндії заінтригував заявою про "вирішальні" дні для досягнення миру в Україні
TSN
2025-11-25T11:33:08Z
Путін повторив помилку Гітлера, війна закінчиться перемогою України в 2027-2028 роках – Дикий
GlavRed
2025-11-25T11:24:07Z
У Києві внаслідок масованого удару РФ кількість загиблих зросла до семи
ZN UA
2025-11-25T11:45:35Z
В Ефіопії вивергається вулкан, який спав 12 тисяч років: хмара попелу підлітає до Китаю
Фокус
2025-11-25T11:12:47Z
Російський удар пошкодив хаб мережі супермаркетів Novus: чи є загиблі
24tv
2025-11-25T11:06:36Z
Удар по житловому будинку в Києві: дрон влетів у квартиру, очевидці розповіли про страшну ніч
TSN
2025-11-25T11:03:28Z
Постраждалим від російської атаки на Київщині надають матеріали для відновлення житла
УкраинФорм
2025-11-25T11:03:06Z
У Харкові чоловіка підозрюють у нанесенні тяжких тілесних ушкоджень під час сварки
Мій Харків
2025-11-25T10:54:51Z
На Черкащині російський безпілотник знищив приватний будинок
УкраинФорм
2025-11-25T10:51:05Z
У Херсоні внаслідок обстрілу Дніпровського району поранений цивільний
УкраинФорм
2025-11-25T10:15:30Z
Катастрофічна аварія за участю McLaren – суперкар перетворився на купу металу
AutoCentre
2025-11-25T10:12:29Z
Підрозділи Повітряних сил України завершили курс підготовки в Норвегії
УкраинФорм
2025-11-25T11:03:56Z
Удари по порту «Новоросійськ»: джерело повідомляє, що міг бути пошкоджений великий десантний корабель
УкраинФорм
2025-11-25T11:03:06Z
Астрологиня назвала дату завершення війни в Україні: подробиці передбачення
TSN
2025-11-25T10:51:34Z
Розкриті технічні характеристики нової китайської гіперзвукової ядерної ракети Jinglei-1
InternetUA
2025-11-25T10:48:45Z
Письменниця хоче написати книжку про Фаріон. Донька загиблої проти
ГЛАВКОМ NET
2025-11-25T10:42:42Z
Сили оборони вразили низку стратегічних об’єктів окупантів
ГЛАВКОМ NET
2025-11-25T10:36:45Z
Зеленський нагородив почесною відзнакою 33 ОМБр
УкраинФорм
2025-11-25T10:36:41Z
Зеленський доручив розробити Національний план дій щодо захисту прав дитини до 2030 року
УкраинФорм
2025-11-25T10:33:38Z
"Не готовий воювати? Заставимо": військовий прогнозує перемогу у 2050 році
Знай
2025-11-25T10:30:38Z
РФ вигадала спосіб залучити медиків до роботи на окупованих територіях
ГЛАВКОМ NET
2025-11-25T11:03:13Z
Жир відпаде миттєво: як підручними засобами почистити ручки на газовій плитці
24tv
2025-11-25T10:24:39Z
Як зберігати квашену капусту в домашніх умовах
TSN
2025-11-25T09:51:34Z
Цей продукт вбиває ваше серце: кардіолог назвала найнебезпечніший вид м'яса
Знай
2025-11-25T09:51:04Z
Корисні властивості гарбузового насіння, як воно зміцнює організм
360ua.news
2025-11-25T08:51:53Z
У США вперше померла людина від пташиного грипу H5N5
ГЛАВКОМ NET
2025-11-25T08:00:40Z
Яку каву пити під час дієти: названо напій, який допомагає тримати форму
GlavRed
2025-11-25T02:54:38Z
Вчені розробили ШІ для діагностики рідкісних генетичних захворювань
InternetUA
2025-11-25T01:03:25Z
У Росії наростає дефіцит життєво важливих ліків - ЦПД
УкраинФорм
2025-11-25T00:57:12Z
Hyundai готує кросовер із рекордним запасом ходу
AutoCentre
2025-11-25T11:07:38Z
Дешевше за Skoda Enyaq: представлено новий флагманський кросовер MG
ЗаРулем
2025-11-25T10:57:46Z
Перетворили "Жук" на кросовер: японці повернули на ринок культовий VW Beetle
Фокус
2025-11-25T10:36:25Z
Фарба може просто злізти: за якої температури не варто мити авто взимку
GlavRed
2025-11-25T09:24:40Z
Stellantis показав електричний кросовер Leapmotor B03X для ринків Європи
AutoGeek
2025-11-25T09:21:30Z
Несподівано: Mitsubishi оголосила про масштабне повернення до Європи
ЗаРулем
2025-11-25T09:12:55Z
Одна зміна у цьому позашляховику робить сафарі ще більш чарівним
Топ Жир
2025-11-25T09:12:39Z
Кемпер LDV Deliver 9 ламає стереотипи та кидає виклик Volkswagen
AutoCentre
2025-11-25T09:03:07Z
Kia презентувала яскравий електрокросовер для серйозного бездоріжжя
Фокус
2025-11-25T08:45:44Z
Будинок на вулиці Стуса у Тернополі, який постраждав через атаку РФ, не підлягає відновленню
УкраинФорм
2025-11-25T12:00:45Z
Росіяни намагаються оточити Мирноград - ДШВ
УкраинФорм
2025-11-25T11:30:26Z
У «Дії» з'явилася нова військова облігація - Алчевськ
УкраинФорм
2025-11-25T11:27:48Z
Очікуйте сильний вітер та похолодання: коли Україну покине тепла погода
GlavRed
2025-11-25T11:16:40Z
Втрата цього міста буде критичною: експерти розібрали нову загрозу на фронті
24tv
2025-11-25T11:06:25Z
Погода 26 листопада: синоптикиня вказала на особливість завтрашнього дня
TSN
2025-11-25T11:03:39Z
З-під завалів дістали тіло чоловіка: у Києві кількість загиблих зросла до семи, 14 поранених
УкраинФорм
2025-11-25T11:03:10Z
Масована атака "Кинджалами", "Калібрами", "Іскандерами" та "Шахедами": де рухалися ворожі цілі
24tv
2025-11-25T10:57:33Z
Чоловіку у ТЦК дали повістку, але військові частини відмовлялись брати його на службу: яка причина
TSN
2025-11-25T10:51:48Z
Виберіть яйце та дізнайтеся, яка ви людина насправді: точний психологічний тест
TSN
2025-11-25T10:51:34Z
Чому красиві люди їдять виноград - чим він корисний для жінок
GlavRed
2025-11-25T09:54:53Z
Шеф-кухар розповів про звички молоді, які «вбивають» ресторанний бізнес
ГЛАВКОМ NET
2025-11-25T09:54:51Z
Чи потрібно розділяти світлі та темні речі перед пранням – остаточна відповідь
GlavRed
2025-11-25T09:54:34Z
Справжні паліндроми: 4 імені, які читаються однаково в обох напрямках
24tv
2025-11-25T09:39:51Z
Святкові прикраси, які можна купити на секонді: виглядають дорого, а коштують копійки
24tv
2025-11-25T08:45:53Z
Китайський гороскоп на завтра 26 листопада: Кроликам - гнів, Півням - суперечки
GlavRed
2025-11-25T08:39:56Z
Який колір принесе вам щастя та достаток: відповідь захована в даті народження
GlavRed
2025-11-25T08:27:57Z
Ви здивуєтеся результату: 3 несподівані додатки, які можуть значно покращити смак зеленого чаю
24tv
2025-11-25T08:12:15Z
Смартфон середнього класу отримає гігантську батарею на 10 000 мАг: це новий стандарт
Фокус
2025-11-25T11:57:31Z
Найбезпечніший вулкан у світі несподівано вивергнувся: тисячі років вважався неактивним
Фокус
2025-11-25T10:45:38Z
Стало відомо, що було в листуванні звільнених працівників Rockstar
24tv
2025-11-25T10:45:35Z
Китай запустив безпілотний корабель на свою космічну станцію
УкраинФорм
2025-11-25T10:45:30Z
Покинутий тунель 40 років тому став токсичною пасткою: що там виявили дослідники
Фокус
2025-11-25T10:42:40Z
Астрономи могли виявити найбільш ранню і далеку чорну діру серед відомих
Фокус
2025-11-25T10:36:50Z
Космічний корабель Starliner компанії Boeing зможе перевозити лише вантажі, але не людей
24tv
2025-11-25T10:36:48Z
Літій-іонним акумуляторам знайшли заміну: їхню головну проблему вирішило повітря
Фокус
2025-11-25T10:21:20Z
Samsung готує One UI 8.5: що нового у майбутній прошивці
InternetUA
2025-11-25T10:18:37Z
Хвороба Куртуа відкриває шанс для Луніна у Лізі чемпіонів
Football.ua
2025-11-25T11:57:26Z
Михайлюк провів 17 матч у старті з початку сезону НБА
УкраинФорм
2025-11-25T11:06:18Z
П'ятий тур Ліги чемпіонів: Бавария проти Арсеналу, Челсі вперше з 2018 року зустрінеться з Барселоною
Football.ua
2025-11-25T11:04:38Z
Крістал Пелес обрав заміну Геї
Football.ua
2025-11-25T11:00:48Z
Хто виграє чемпіонат світу?
Football.ua
2025-11-25T11:00:15Z
Все завершилося вилученням. Одноклубники Миколенка побилися між собою прямо на полі
ГЛАВКОМ NET
2025-11-25T10:51:19Z
Триразова чемпіонка Росії з шорт-треку погоріла на порушенні антидопінгових правил
ГЛАВКОМ NET
2025-11-25T10:36:54Z
Урсу обіграв володаря wild card на старті турніру ATP у Пакистані
УкраинФорм
2025-11-25T10:33:45Z
ПСЖ прагне безкоштовно підписати захисника, за яким стежить Реал
Football.ua
2025-11-25T10:24:25Z