/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fda49560998ae8eb6ec8abd400bedfe0a.jpg)
"В рахунках змінені цифри!": клієнт ПриватБанку запевняє, що банк вирішив "приписати" йому зайві борги
Клієнти "ПриватБанку" відкривають банківські рахунки для різних цілей.
Хтось користується для отримання виплат чи зарплати, а деякі українці використовують кредитні кошти. В будь-якому випадку, з клієнтами можуть траплятися неприємності.
Клієнт ПриватБанку залишив відгук про роботу популярного банку. За словами чоловіка в нього кругленька сума боргу, тому іноді він фіксує розмір використаних кредитних коштів. Нещодавно, він виявив, що його заборгованість збільшилася, хоча сам чоловік не розуміє як. На 9 жовтня заборгованість складала 56332 гривні, а через деякий час сума збільшилася на майже півтори тисячі гривень. З приводу цієї несостиковки чоловік й написав на сайт Мінфіну, щоб отримати відповідь.
Відповідь банку
Представники установи швидко відреагували на скаргу та розповіли, що заборгованість могла збільшитися й іншим чином. Все через те, що сума на картці відображається з урахуванням всіх заблокованих коштів. Тобто, якщо були якісь розрахунки під час яких виникла помилка, то ця сума буде також відображатися в балансі.
Але якщо клієнт не здійснював таких операцій, то його необхідно звернутися до підтримки банку. В банку запевнили, що допоможуть чоловікові в усьому розібратися.
Раніше портал Знай інформував, заплатіть за безкоштовне: "Ощадбанк" здивував "сюрпризами"
Також наш портал повідомляв, "Розводить по-тихому на гроші": українка поскаржилася, що Vodafone знімає по 30 грн за "безкоштовну" послугу