Французький блогер Anomalous Dugout під час Paris Game Weekend взяв інтерв’ю в PR-менеджера GSC Game World Захара Бочарова та ком’юніті-менеджера Євгена Базарова (McCulkin) щодо S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, найочікуванішого їхнього релізу, який має відбутися десь у першому кварталі 2024 року.
Допомагаємо
Профільний канал S.T.A.L.K.E.R. NEWS UA виокремив найцікавіше з 30-хвилинного відео:
- Компанія планувала демо лише для головної виставки — Gamescom. Але після позитивних відгуків там, вирішили показати її й на інших виставках. Одночасно вони збирають відгуки від гравців, щоб краще відполірувати деякі аспекти гри. Збірка, з якою GSC приїхала в Париж трохи краща, ніж на Gamescom. Там кращий рівень графіки та менше помилок.
- Згідно зі словами Захара Бочарова, A-Life в S.T.A.L.K.E.R. 2 буде працювати трохи схоже з попередніми іграми, але в більшому масштабі, бо це безшовний відкритий світ. Вони ще полірують цю частину гри. В Познані в демо зустрівся смішний баг пов’язаний з A-Life. Той запустився під час першої кат-сцени, і поки гравець боровся зі сліпим псом, вже прийшли NPC, щоб битися з ним.
- Розробники зустрілися з труднощами, щоб трансформувати стару мапу Зони в новий безшовний відкритий світ. З точки зору дизайну рівнів вони намагалися оновити старі локації та змішати їх з новими й наповнити елементами з реальної Зони Відчуження. З технологічної точки зору, це вимагало від них використати потужності Unreal Engine 5 та рекомендувати використовувати SSD, щоб картинка мала добрий вигляд і швидко завантажувалася.
- Звукове оточення підлаштовуватиметься під ігрову ситуацію й місцевість, а не буде простим ембієнтом на локації. GSC планують викласти більше саундтреків з гри ближче до і після релізу.
- В Зоні буде більше аномалій, відповідно і більше артефактів. Нові ефекти та цікаві поєднання різних артефактів можуть допомогти гравцеві з проходженням. Про деякі механіки взаємодії з артефактами розробники розкажуть ближче до релізу.
- Великий акцент в грі буде на історії та нелінійних елементах, тому гравець не зможе побачити все за одне проходження.
- S.T.A.L.K.E.R. 2 з початку була складною для розробки. Це амбітна, велика AAA-гра і це сиквел культової франшизи. Гру анонсували у 2018 році, на той момент вона вже розроблялася деякий час. Розробники зустрілися з різними труднощами на своєму шляху, в тому числі з глобальною пандемією і російською агресією. Згідно зі словами Захара Бочарова, 2022 рік був не про розробку, а про порятунок людей, яких потрібно перемістити й знайти новий спосіб роботи. Після переїзду в новий офіс, розробники також потребували нової motion-capture студії та нової англійської локалізації для гри. Тому так, гра можливо і розробляється довго, але є об’єктивні причини для цього, на думку розробників.
Теги за темою
УкраинаПоділитися сюжетом
Джерело матеріала