Один із найбільших українських банків "Sense bank", який раніше називався просто "Альфа", продовжує підносити своїм клієнтам неприємні сюрпризи.
Цього разу клієнт банку зрозумів, що у нього з рахунку зняли два десятки гривень. Однак клієнт не зміг розібратися, з якої саме причини він "втратив" цілих 20 гривень.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Sense bank" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"У мене тут на кредитній карті утворилися особисті кошти і виявилося, що при знятті своїх грошей або переказі банк хоче мати з мене 4% від суми (мінус - 20грн). Ніколи в жодному банку з таким нахабством не стикався. З "Сенсом" розслаблятися ніколи не можна", - написав незадоволений клієнт банку.
У свою чергу представник банку надав відповідь і спробував пояснити, чому виникла така ситуація.
"Переказ коштів з кредитної картки на іншу картку Банку через банкомат Банку та за допомогою послуги "Переказ з картки на картку" (на картку будь-якого банку України), від суми операції - 4% хв 20 грн. Якщо це ще й буде переказ на картку в іншому банку, то буде додаткова комісія сервісу - 1% + 5 грн., тобто, ця карта не так як для переказів без комісії за рахунок власних коштів, але саме ця карта більше допоможе вам розкрити її потенціал при покупках та оплаті за кредитний ліміт або ж при оформленні за кредитний ліміт розстрочки, зробивши покупку.", - зазначив представник банку.
Раніше повідомлялося, Monobank залишив українців без заробітної плати: "Збільшує капітал за рахунок чужих коштів".
Також, "Гроші не прийшли": клієнти "Monobank" стали жертвами великого збою, пропадає по 8 тисяч.