Для всіх наших шановних та дорогих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важливі новини. Справа в тому, що українці почали частіше скаржитися на те, що у мобільних додатках виникають проблемні ситуації.
Цього разу фахівці газопостачальної компанії "Нафтогаз" відповіли, що робити, якщо у додатку "Приват24" приходять два однакові рахунки за блакитне паливо.
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Нафтогаз" на запитання клієнта у соціальній мережі Facebook.
"Доброго дня. Мені на Приват24 приходять два однакові рахунки – від Нафтогазу та Нафтогазу Чернівці. За яким рахунком платити?", - поцікавився українець.
У відповідь на це в Нафтогаз порекомендували переглядати актуальну інформацію про стан рахунку за допомогою онлайн-сервісів нашої компанії, а саме через особистий кабінет, чат-боти GASUA у Viber/Telegram чи Facebook Messenger або зателефонувавши до свого контакт-центру (перейти до контактів можна за посиланням: https://gas.ua/ru/home/contacts).
"Оскільки інформація у сторонніх сервісах може містити некоректну інформацію. Це допоможе уникнути плутанини щодо нарахувань та здійснених оплат. Також рекомендуємо звернутися в онлайн підтримку Приват 24 для коригування шаблонів для швидкої оплати рахунків за спожитий газ", - додали в компанії.
Раніше повідомлялося, що повернення переплати за газ: українцям показали докладну інструкцію.
Також, "Правда чи брехня?": у "Нафтогазі" українцям відповіли з приводу повернення переплати.