Компанію Airlogix (ТОВ «Ейрлоджикс») створили для виробництва вантажних безпілотників. Вона працювала в усьому світі: брала участь у виставках, шукала інвесторів. Повномасштабне вторгнення росії в Україну переорієнтувало підприємство на оборонну галузь: виробництво повітряних розвідників та створення інших типів БПЛА.
Зміст
- 1 Розвідувальні безпілотники «Гор»: удосконалення у співпраці з військовими
-
2 Що пропонує Airlogix: комплектація та характеристики БПАК «Гор»
- 2.1 Тактико-технічні характеристики
- 2.2 Цифрові камери видимого та інфрачервоного діапазону
- 2.3 Система зв’язку
- 2.4 Навігація (приймач GNSS)
- 2.5 Навчання та обслуговування
- 3 Плани Airlogix на майбутнє: розробка бомбардувальника та автоматизація виробництва
Розвідувальні безпілотники «Гор»: удосконалення у співпраці з військовими
Вже після початку найгарячішої фази війни Airlogix створила розвідувальні БПЛА «Гор». У співпраці з Міністерством цифрової трансформації та UNITED24 компанія отримала держзамовлення на них. Військові давно та активно використовують БПЛА для виявлення ворожих засобів електронної розвідки та протидії, а також артилерії. Станом на кінець серпня лише один з багатьох літаків «Гор» здійснив 70 бойових вильотів.
До речі, саме такий комплекс зараз вкрай потрібен розвідникам 47 окремої механізованої бригади «Ма́ґура». Щоб допомогти зібрати гроші на нього, а це – 5,7 млн грн – візьміть участь в «Аукціоні відплати» в цьому Telegram-каналі, який триватиме з 23 до 27 листопада. Отримайте в обмін на донат для ЗСУ один з численних трофеїв просто з «нуля». Долучайтесь, дочекайтесь 23 числа, обирайте лоти та ставайте власниками оригінальних або декорованих українськими митцями та художницями «сувенірів»! Умови, правила і перший розіграш трофея вже чекають на вас тут.
Компанія проводить навчання військових операторів дронів. Для успішного керування безпілотником потрібне усвідомлення принципів польоту, польовий досвід у різних погодних умовах, володіння ПЗ комплексу «Гор», вміння налаштовувати автопілот, ідентифікувати та оперативно усувати несправності. Набуті навички допомагають приймати швидкі рішення та виконувати операції у бою.
БПЛА «Гор» розроблені якомога простішими для збирання і використання, конструкція удосконалюється з урахуванням практичного досвіду військових. Завдяки їхньому фідбеку конструктори постійно покращують БПЛА, які відчутно змінилися за час свого існування.
Влітку 2022 року перші дрони, які напочатку виготовлялися з піноліту потрапили на фронт, де зазнали критики військових, після чого були істотно вдосконалені – отримали повністю нові матеріали та потужні камери.
Що пропонує Airlogix: комплектація та характеристики БПАК «Гор»
Комплекс «Гор» включає все необхідне для виконання розвідувального завдання, запуску, керування та обслуговування БПЛА «Гор». До нього входять:
- БПЛА з EO-IR камерою NextVision Raptor – 1 шт.
- БПЛА з EO камерою NextVision X80 – 2 шт.
- Наземний блок зв’язку – 1 шт.
- Робоча станція для управління БпЛА – 1 шт.
- Робоча станція для управління камерою – 1 шт.
- Пульт управління БПЛА – 1 шт.
- Батарея живлення БПЛА – 6 компл.
- Батарея живлення наземної станції – 2 шт.
- Ремкомплект – 1 компл.
- Катапульта – 1 шт.
- Транспортувальний кейс – 5 шт.
А також штатив, антени, джойстик для управління камерою, мережеве обладнання та кабелі.
Тактико-технічні характеристики
Високотехнологічний корпус літака виготовлений з композитних матеріалів – карбону та кевлару. Потужний 2,7 кВт двигун дозволяє легко виконувати запуск з катапульти. Система ретракту камери дозволяє проводити безпечну посадку на фюзеляж БПЛА. Тривалий політ безпілотника забезпечують Li-Ion батареї. Літаки оснащені якісними всенаправленими антенами українського виробництва з підсиленням 2 dBi.
Робоча станція з пультом керування та робоча станція з джойстиком керування камерою зроблені за стандартом MIL-STD-810G. Штатив оснащений трьома направленими антенами, призначеними для забезпечення якісного зв’язку на відстані понад 40 км. Набір аксесуарів мережевого обладнання включає високоясні кабелі та конектори.
- Маса пустого БПЛА – 6,2 кг
- Маса корисного навантаження – 1,2 кг
- Маса акумулятора – 3,6 кг
- Максимальна злітна маса – 11 кг
- Швидкість звалювання – 12 м/с
- Швидкість крейсерська – 18 м/с
- Швидкість максимальна – 30 м/с
- Швидкість набору висоти – 3,5 м/с
- Діапазон робочої висоти – 1200-1600 м
- Максимальна висота польоту – 3500 м
- Загальна дальність польоту – 150 км
- Час польоту: ~2,5 год
- Робоча температура:-20 до +50 °C
- Довжина – 1612 мм
- Ширина – 160 мм
- Висота – 496 мм
- Розмах крила – 2645 мм
Допоможемо розвідникам 47 окремої механізованої бригади придбати комплекс із трьох безпілотників «Гор», які вистежуватимуть та допомагатимуть нищити окупантів. Беріть участь у нашому «Аукціоні відплати» в цьому Telegram-каналі та обміняйте донат для ЗСУ на трофей із «нуля». Не хочете торгуватись? Можна просто задонатити на цю баночку.
Цифрові камери видимого та інфрачервоного діапазону
Надсучасна камера NextVision Raptor призначена для знімання на великій відстані. Завдяки легкій конструкції з подвійною стабілізацією EO-IR камера забезпечує отримання високоякісних зображень у складних умовах. Камера має 80x EO та 8x інфрачервоне збільшення. Присутня функція відстеження об’єктів та визначення координат цілей. Камери найкраще себе проявляють у спостереженні, розвідці та проведенні військових операцій.
NextVision Raptor – EO-IR 80x, 40х оптичний + 2х цифровий зум, стабілізація та функція автотрекінга об’єктів, з 8x цифровим зумом інфрачервоної оптики. NextVision X80 – оптична камера без IR з аналогічними параметрами.
Повні характеристики камери:
Система зв’язку
Зв’язок безпілотних літальних апаратів може працювати в діапазонах 433, 868 та 1300 МГц. Систему захищено від впливу РЕБ. Модуль зв’язку потужністю 8 Вт має функцію псевдо-ППРЧ та підтримує 256-bit шифруванням даних. Дальність стабільного відеозв’язку, в залежності від умов, становить 30-150 км. Характеристики:
- Вага – 300 г
- Живлення – 12-24 В
- Частотний діапазон, uplink – 428-438 МГц; 863-873 МГц
- Частотний діапазон, downlink – 1260 МГц – 1300 МГц
- Channel BW, uplink – 1 МГц
- Channel BW, downlink – 5 МГц
- Швидкість передачі даних – до 20 mbps
- Вихідна потужність – До 8 Вт
- Модуляція – BPSK/QPSK
- Безпека передачі – ППРЧ
- Безпека зв’язку – AES-256
Навігація (приймач GNSS)
Приймач GNSS Septentrio Mosaic-Go працює з усіма сузір’ями навігаційних супутників: GPS, GLONASS, Galileo та BeiDou. Він використовує сигнали кількох супутникових систем одночасно, що забезпечує високу точність та надійність позиціювання.
Пристрій працює з антиджемінгом та антиспуфінгом. Антиджемінг – захист приймача від перешкод на шляху сигналу, які можуть знизити точність позиціювання. Антиспуфінг запобігає спотворенню сигналу від зловмисних джерел: шумів, спеціальних пристроїв, електронного втручання.
Навчання та обслуговування
У комплекс «Гор» входять послуги з навчання пілотів та сервісне обслуговування. Програма навчання розрахована на екіпаж з двох осіб та триває 3 тижні.. Навчання проводиться на базі військової школи «Боривітер» і передбачає тестові польоти на замовлених БПЛА в реальних умовах.
ТОВ «Ейрлоджикс» надає сервісне обслуговування та здійснює ремонт БПЛА на своїх виробничих потужностях в найкоротші терміни. Повна заміна двох корпусів літаків входить у вартість комплексу.
Плани Airlogix на майбутнє: розробка бомбардувальника та автоматизація виробництва
Компанія має ще одну розробку – дрон-бомбардувальник. БПЛА, оснащений електродвигуном, здатний нести навантаження до 25 км на відстань до 60 км – Airlogix вже має прототип. Надалі літак планують оснастити ДВЗ, тоді він зможе долати до 450 км та працювати разом з розвідувальними «Гор», знищуючи знайдені цілі.
Airlogix має розробки інших корисних БПЛА, деякі проєкти є таємницею. Серед моделей – дрон-камікадзе, створений у вигляді конструктора, легкого для збірки. Для розв’язання більш масштабних бойових завдань та створення потужних БПЛА потрібні стабільні та чіткі гарантії.
Міцні та легкі безпілотники з композитних матеріалів, кевлару, карбону, скловолокна у виробничому цеху компанії вручну збирають кілька десятків людей. Засновник компанії Віталій Колісніченко жартома порівнює процес з виготовленням Ролс-ройса.
Насправді причина у все ще невеликому замовленні на БПЛА збоку держави. Збільшення замовлення дозволило б будувати плани на роки вперед та впроваджувати автоматизацію, яка зробила б комплекси дешевшими, а їхню кількість більшою.
Джерело: Airlogix
Нагадуємо, що розвідники 47 ОМБр збирають на такий комплекс просто зараз. Щоб допомогти їм отримати вкрай необхідні «очі», долучайтесь до «Аукціону помсти» в цьому Telegram-каналі або донатьте на банку за цим посиланням. Уявіть, що кожна ваша гривня – це вистежений за допомогою цих безпілотників окупант!
Brave Inventors - національна платформа винахідників та винаходів воєнного часу. Тут можна розмістити свої військові винаходи, розповісти про розробки та прототипи, знайти необхідне фінансування чи ментора, а також отримати більше можливостей для співпраці з виробниками, підприємствами та бізнесами. Підтримати винаходи можна за посиланням.