![Маск пообіцяв «термоядерний позов» усім, хто відмовився від реклами на Х](https://thumbor.my.ua/hgYFMzHPqmCR6y8sEmge29SoLkQ=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe8de5eb5d8586cbb3be3ff14fa93a4ae.png)
Маск пообіцяв «термоядерний позов» усім, хто відмовився від реклами на Х
Ілон Маск провів інформаційну атаку на великих рекламодавців і групу Media Matters, що займається моніторингом ЗМІ після того, як кілька великих брендів вирішили призупинити витрати на рекламу в X, колишню Twitter.
Допомагаємо
Маск написав у п’ятницю: «Суд відкривається в понеділок, X Corp подасть термоядерний позов проти Media Matters і ВСІХ, хто вступив у змову в цій шахрайській атаці на нашу компанію». У наступних твітах він додав: «Їхнє правління, їхні донори, їхня мережа темних грошей, всі вони…» і «відкриття і свідчення будуть славними для споглядання», передає CNBC.
Вакансії
Financial Manager WhiteBIT
QA Engineer Go Interactive
Project Manager FlexReality, з/п 1000
Минулого тижня організація Media Matters for America (MMFA) опублікувала звіт, в якому показано, що реклама мейнстримних брендів на X, колишньому Twitter, з’являється поряд з повідомленнями користувачів, які підтримують пронацистські та антисемітські погляди. Звіт з’явився після того, як Маск особисто опублікував серію твітів, які Білий дім назвав «огидною пропагандою антисемітської та расистської ненависті».
У відповідь рекламодавці, серед яких Apple, Comcast/NBC Universal, Disney, IBM
Lions Gate, Paramount Global і Warner Bros. Discovery вирішили призупинити свої рекламні витрати, принаймні тимчасово, у соцмережі, раніше відомій як Twitter.
Після того, як з’явилися новини про призупинення кампаній, Ілон Маск розрекламував платну, версію підписки X без реклами. Він написав: Premium+ не має реклами у вашій стрічці. Багато з найбільших рекламодавців є найбільшими гнобителями вашого права на свободу слова». Цікаво, чому ж такий борець брав із них гроші?