ПриватБанк - популярний український банк, який обслуговує мільйони українців. Через банк українці сплачують не лише комунальні послуги або покупки в магазинах, а й рахунки мобільних операторів.
На порталі Мінфін один з клієнтів банку звернувся до установи з проблемою. За словами чоловіка, ще 15 листопада він поповнив свій мобільний на 185 гривень через додаток Приват24. Але кошти на рахунок так і не надійшли. Ба більше, сума поповнення списалася, але за призначенням так і не прийшла.
З відповідною проблемою він звернувся до оператора банку, який пообіцяв з'ясувати всі подробиці. Однак вже через декілька днів йому зателефонували та запевнили, що гроші надійшли. Але ні квитанції, ні на балансі мобільного клієнт ПриватБанку не знайшов про це ні слова. З квитанцією про платіж теж виникла проблема: документ не відкривається, відповідно довести нічого не можна.
"Пише: "Помилка. Неможливо відкрити документ, оскільки його пошкоджено". Дівчина відповіла: Ми вам надішлемо квитанцію в Приват24. Проте на даний час квитанцію я так і не отримав" скаржиться клієнт
Відповідь банку
На цю ситуацію відреагували в банку. Спеціалісти запевнили, що вже розглядають ситуацію та намагаються її вирішити якнайшвидше.
Раніше портал Знай інформував, "Заморозив гроші на півроку": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію
Також наш портал повідомляв, ПриватБанк вирішив порадувати українців напередодні свят: хто отримає щедрі подарунки