Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація щодо роботи лічильників газу від компанії "Нафтогаз". Справа в тому, що деякі клієнти не можуть довгі місяці вирішити проблему несправностей у приладах обліку.
На цей раз клієнтка компанії "Нафтогаз" заявила, що ще з березня поточного року має проблеми з лічильниками, і їй у платіжках приходять саме середні показники. Таким чином, як вважає клієнтка, її "вганяють у боргову яму".
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Нафтогаз" на запитання клієнта у соціальній мережі Facebook.
"Лічильник не працює з березня, дзвоню щомісяця, годують обіцянками...нараховують по середньому, заганяють у боргову яму...", — запитав один із клієнтів компанії.
Фахівці компанії "Нафтогаз" відповіли та заявили, що всі технічні питання, пов'язані з лічильниками: ремонт, заміна, перевірка, опломбування та параметризація (програмування на кілька зон), відносяться до функцій оператора системи розподілу.
Для вирішення питання вам слід звернутися до вашого ЗСР, з контактами якого ви можете ознайомитись тут: https://yasno.com.ua/contacts-osr.
Раніше повідомлялося, чому українці платять такі суми за електроенергію.
Також, YASNO поділилися з українцями важливою інструкцією.