/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F8deb48ad230750d266399a6fcfbf94f8.jpg)
Ubisoft експериментує з рекламою всередині ігор — банер помітили в Assassin’s Creed Odyssey
Assassin’s Creed Odyssey тепер показує величезну спливаючу рекламу посеред ігрового процесу, всупереч тому, що на момент виходу у 2018 році це була повністю платна преміумверсія гри.
Допомагаємо
Користувач @Fab_XS_ поділився відео на X (Twitter), на якому демонструється банер з пропозицією придбати Assassin’s Creed Mirage із 20% знижкою перед екраном меню в Assassin’s Creed Odyssey, протягом 3 секунд після натиску на кнопку паузи.
За словами Fab_XS_, така реклама висвітлюється в деяких користувачів на консолях Xbox та PlayStation. Конкретно це відео записане на платформі Microsoft.
Для деяких жанрів реклама є звичним явищем, зокрема в спортивних та перегонових іграх вона завжди була присутня на стадіонах та автодромах, проте це частина сетингу, або пропонували придбати нову частину FIFA або F1 в головному меню. Проте це більше схоже на умовно-безкоштовні мобільні ігри, як Angry Birds, де треба час від часу спостерігати рекламу для переходу на наступний рівень. Втім, для консольних ігор за повний цінник — це звісно нововведення.
Вакансії
Помічник керівника ТОВ "АМС БУД"
HR Manager QATestLab, Віддалено
HTML Coder P2W, Київ