MY.UAНовини
Блокада кордону в інтересах Москви: чому Польща ризикує перетнути точку неповернення у відносинах з Україною
Блокада кордону в інтересах Москви: чому Польща ризикує перетнути точку неповернення у відносинах з Україною

Блокада кордону в інтересах Москви: чому Польща ризикує перетнути точку неповернення у відносинах з Україною

Ситуація на польсько-українському кордоні наближається до катастрофічної. Вже близько 4 тис. вантажівок тстоять у черзі через страйк польських перевізників, який триває вже три тижні, маючи відверто політичний і навіть проросійський характер.

Хоч, за словами президента Володимира Зеленського, нам треба дати Польщі трохи часу й все владнається, на межі колапсу ситуація на КПП "Дорогуськ-Ягодин", де застрягло аж 2,5 тис. фур. А від понеділка, 27 листопада, починається цілодобове блокування пункту "Медика-Шегині". Б

Українські далекобійники вимушені фактично жити в цих чергах. Бо, з одного боку, водії відповідальні за вантажі, які везуть, тому не можуть просто кинути свої фури. З іншого боку, польська поліція зганяє вантажівки на великі парковки біля доріг. Дуже часто це біля поля чи лісу, де немає ні пунктів обігріву, ні навіть туалетів. У водіїв вже закінчуються харчі, а воду вони вимушені брати у місцевих, які живуть поруч. На жаль, двоє українських водіїв померли в цих чергах. Справу розслідує польська прокуратура. 

Коментуючи цю патову ситуацію, українські водії кажуть, що опинилися в заручниках мітингувальників, які начебто представляють інтереси польських перевізників. І поки ще чинна польська влада самоусунулася, роблячи вигляд, що нічого не відбувається, ситуація на кордоні на межі колапсу. Мітингувальники погрожують блокувати пункт пропуску "Дорогуськ-Ягодин" аж до лютого. А це величезні збитки. Ба більше, блокада кордону може призвести до дефіциту деяких товарів і пального в Україні, бо в довжелезних чергах також застрягло чимало бензовозів. 

ТСН.ua побував на польсько-українському кордоні та дізнався, що в самій Польщі думають про цю блокаду, яка може зашкодити двостороннім відносинам між нашими країнами навіть більше, ніж зернова криза. 

Тінь Кремля: чому за блокадою може стояти Росія  

Київ-Краків-Київ 

Можливо читачі ТСН.ua дуже здивуються, але в самій Польщі ЗМІ майже не висвітлюють колапс на кордоні з Україною. Про це не пишуть газети, немає сюжетів на телебаченні, а чимало пересічних поляків, з якими ми говорили, вперше почули про цю проблему від нас. 

Наразі в країні триває міжвладдя. На парламентських виборах 15 жовтня перемогла обʼєднана опозиція чотирьох політсил за лідерства колишнього польського премʼєра Дональда Туска. Вже навіть Сейм отримав нового спікера - Шимана Головню, який представляє партію "Польща 2050", що входить до нової коаліції з "Громадянською коаліцією" Туска, Польською селянською партією та "Новою лівицею". 

Але президент Анджей Дуда, представляючи правлячу до цього два строки поспіль партію "Право і справедливість" (ПіС), яка здобула перемогу на виборах, посівши перше місце, але зібрати коаліцію, як і голоси під свій уряд, вони не зможуть, віддав право першим сформувати уряд чинному премʼєру Матеушу Моравецькому, який також представляє ПіС. 

Вже в понеділок, 27 листопада, він має представити склад свого нового уряду. Але, за словами багатьох польських журналістів, які висвітлюють внутрішню політику, не схоже, щоб Моравецький взагалі вів якісь коаліційні чи перемовини з потенційними кандидатами на міністерські посади. Тому рішення Дуди надати Моравецькому право сформувати уряд - це затягування часу, щоб нашкодити рейтингам Туска та його майбутнього уряду. 

Що на кону? В Польщі дуже дискутується питання доступу країни до різних структурних фондів ЄС. Брюссель їх заблокував через відхід ПіСу Ярослава Качинського від демократичних стандартів, свободи преси та верховенства права. ЗМІ вже пишуть: щойно Туск обійме посаду премʼєра, Польща отримає доступ до додаткового фінансування ЄС. Йдеться аж про 60 млрд євро. А в Польщі вже почалися економічні проблеми. Тому ПіС робить все можливе, щоб затягнути час. 

Блокада кордону з Україною - теж дуже хороший інструмент нашкодити майбутньому уряду Туска. 

По-перше, ПіС і Качинський прекрасно розуміють, що час їхнього перебування при владі добіг кінця. Не рідко в своїх бідах вони звинувачують Україну й нашу, за їхніми словами, невдячність. Тому, як кажуть в Україні, - "горить сарай, гори й хата" - йдучи, чому б не нашкодити своїм наступникам, ще більше зіпсувавши відносини з Україною. 

По-друге, повторимося, наразі польська економіка переживає не найкращі часи. А, лише за три квартали цього року польський експорт до України зріс на третину. Тому блокада кордону - це постріл собі ж у ногу й збитки також для польських виробників і перевізників. 

Хто стоїть за блокадою? Коли протест на кордоні тільки починався, ТСН.ua вже писав, що насправді за ним стоїть дуже конкретна політична сила - партія "Конфедерація". Їй навіть пророкували коаліцію з ПіС, якби вона набрала більше 6% на виборах 15 жовтня. Ще на етапі передвиборчої кампанії "Конфедерація" виступала за припинення надання допомоги Україні, закликаючи навіть зупинити українізацію Польщі, а потім активно долучалася до заборони імпорту й транзиту українського зерна.

Формально акцію проводить утворений лише у вересні "Комітет захисту перевізників і роботодавців у сфері транспорту". Проте, за цією блокадою кордону, якій наразі кінця й краю не видно, стоять конкретні прізвища, а саме очільник люблінського осередку "Конфедерації" Рафал Меклер, який також є власником логістичної компанії. Він підтримував протести польських фермерів проти імпорту українського зерна й навіть вимагав від України сплатити 100 млрд злотих ($25 млрд) за допомогу Польщі під час російської війни. 

За словами наших водіїв, які вже кілька тижнів стоять у чергах, логістична компанія Меклера займається міжнародними перевезеннями. До 24 лютого 2022 року вони в основному фокусувалися на ринок Білорусі та Росії. Проте, за їхніми словами, після початку повномасштабної війни вони втратили ці ринки. Проте кордон із Білоруссю вони чомусь не блокують, звинувачуючи у всьому українців. 

По-перше, за словами директора Інституту світової політики Євгена Магди, в діях групи польських перевізників є великий інтерес російських спецслужб. Експерт не вірить в їхню випадковість, адже вони дуже розраховані по часу й простору. Чого лише варте створення у вересні цього року вищезгаданого Комітету, який начебто офіційно й стоїть за блокадою. Проте й з боку коаліції Туска, яка от-от прийде до влади (а офіційне призначення Туска премʼєром очікується вже в грудні), не чути заяв щодо деблокади кордону чи солідаризації з Україною. 

"По-друге, говорять, що за ними стоїть "Конфедерація". Але це не має принципового значення. Тут потрібна взаємодія українських і польських спецслужб. Кілька років тому Польща затримувала причетних до підпалу будинка Товариства угорської культури в Береговому. По-третє, ми не можемо просто так розраховувати на Туска, бо у нього будуть свої проблеми. Якщо ми вважаємо, що Туск прийде й порядок наведе - це достатньо наївно. Тому, по-четверте, ми маємо проводити спільні польсько-українські заходи на території Польщі, де б доводили, для чого треба розблокування кордону, бо в такий спосіб поляки грають на руку Росії, сприяють розхитуванню ситуації в Україні, псують наші відносини, а також послаблюють і Польщу, яка втрачає кошти, які могла б заробити на перевезеннях", - прокоментував ТСН.ua Євген Магда

Кордон у заручниках: що вимагають польські перевізники  

За словами експерта, висунуті вимоги не випадково неприйнятні - їх неможливо виконати. Це ще раз підтверджує невипадковість блокади саме тут і зараз. Деякі українські депутати навіть заявляли, що польським мітингувальникам дуже часто платять по більш ніж 4 тис. грн на день. Із польського ж боку лунають звинувачення, що Київ навмисно запровадив електронну систему "єЧерга" для перетину кордону, щоб наживатися на корупції. 

Які вимоги висувають польські перевізники:

  • відновити дозволи для українських водіїв для роботи в ЄС;
  • надати доступ до української системи "Шлях";
  • вилучити польські машини з української системи "єЧерга", створивши нову виключно для польських перевізників;
  • пропускати порожні польські вантажівки поза чергою;
  • заборонити реєстрацію в Польщі фірм-перевізників, які фінансуються з-поза меж ЄС.

Проте, найголовніша вимога, - це, звичайно, відновлення видачі дозволів українським водіям. До повномасштабного російського вторгнення Україна мала двосторонні договори з кожною окремою країною ЄС щодо цього. Після 24 лютого 2022 року Брюссель їх скасував, уклавши з Києвом договір про вантажні перевезення автотранспортом. Наразі він діє до 30 червня 2024 року. За словами заступника міністра інфраструктури України Сергія Деркача, фактично блокадники домагаються скасування цього договору про вантажні перевезення. Проте Польща не є підписанткою угоди, а Єврокомісія вже пригрозила Варшаві санкціями за продовження блокади й порушення європейського законодавства.

Проте експерти сумніваються, що проблема зрушить із мертвої точки й кордон розблокують, поки не буде сформований новий уряд Дональда Туска. За словами кандидата політичних наук, експерта-міжнародника Станіслава Желіховського, проблема ще й в тому, що до блокади доєдналися й фермери з асоціації "Ошукане село". Саме вони почали акції ще півроку тому, які потім переросли у відому зернову кризу. Цей рух також повʼязаний із партією "Конфедерація" та інтересами Москви. 

"А в самій "Громадянській коаліції", лідером якої є Туск, є представники, які лобіюють інтереси фермерства й були серед організаторів протестів фермерів навесні цього року. Плюс, коаліційну угоду також підписала Польська селянська партія, для якої це основний ядерний електорат. Тому зараз, коли уряд ще не сформований, а Туск має отримати вотум довіри від цих політсил, які голосуватимуть, він не може піти проти них, сказавши про деблокаду кордону. Він в якійсь мірі на розтяжці між Брюсселем і своїми співкоаліціантами, та відповідно електоратом цих політсил", - сказав ТСН.ua Станіслав Желіховський. 

Звісно, до вирішення проблеми може долучитися також Євросоюз, ставши своєрідним арбітром між Україною та Польщею. Адже ринок автомобільних перевезень для Польщі - це біля 7% ВВП. Тому, як бачимо, не лише експорт українського зерна стане проблемою, яку треба буде вирішувати на шляху до нашого вступу до ЄС. До того ж, до вступу Польщі до ЄС у 2004 році, лідерами на ринку європейських автомобільних перевезень були німці, французи та італійці. Проте кордони вони чомусь не блокували, коли поляки почали складати їм конкуренцію. 

"У цій блокаді я бачу все ж таки не стільки можливо якісь економічні чи фінансові вимоги про повернення до видачі дозволів чи скасування "єЧерги" для польських перевізників. Це просто ширма. Це політичні міни з боку ПіСу (проти майбутнього уряду Туска - ред.). Ми не можемо цього довести. Але там замішана Конфедерація, якій пророкували коаліцію з ПіС. Зараз, коли буде створено уряд Туска, зі всіх політсил, які пройшли до парламенту на виборах 15 жовтня, в опозицію йдуть дві політсили - ПіС і Конфедерація. Тобто, фактично в якійсь мірі вони можуть бути ситуативними союзниками", - додав Станіслав Желіховський. 

За даними Федерації роботодавців та Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України, за ці три тижні блокади прямі втрати української економіки склали 400 млн євро, а непрямі - до кількох мільярдів. І, не дивлячись на обіцянки блокадників пропускати гуманітарну допомогу та пальне, більшість із них так само заблоковані в цій черзі. Днями Росія здійснила наймасованішу атаку "шахедами", маючи на меті повторити минулорічну спробу знищити нашу критичну інфраструктуру. Тому дефіцит пального в умовах повномасштабної війни з Росією - "найкраще", що своєю бездіяльністю може зробити чинний і майбутній уряд Польщі під час зими. 

Угорщина та Словаччина вже не справляється з потоком машин, бо із заблокованого польського кордону всі їдуть туди. Українським далекобійникам, які застрягли в чергах, вже доставили їжу та ліки. Також Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури почало збір даних для евакуації водіїв. Наразі, за словами Сергія Деркача, близько 20 далекобійників хочуть поїхати до України на певний час, поки проблема не вирішиться. 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Донька Мозгової засвітила ніжні поцілунки з нареченою: романтична подорож пари
GlavRed
2025-10-25T01:18:29Z
У Києві на виставці покажуть український павільйон з EXPO 2025
УкраинФорм
2025-10-24T23:21:28Z
Їх дивились після школи: 3 культові мультсеріали, які обожнювали мільйони
24tv
2025-10-24T22:33:33Z
ТРІО «ГОНТА» - "Тризуб – то воля!" – 4 місце чарту FM-TV минулого тижня.
FM-TV
2025-10-24T22:18:41Z
Прийшла нагадати про себе: у проєкті "Холостяк" взяла участь знайома Тараса Цимбалюка
24tv
2025-10-24T21:28:07Z
"Холостяк" з Тарасом Цимбалюком: що відомо про учасниць проєкту
24tv
2025-10-24T21:06:32Z
3 найкращі фантастичні фільми 2025 року, які захоплюють з перших хвилин
24tv
2025-10-24T21:03:54Z
Мій прекрасний: Марина Боржемська заінтригувала фото з чоловіком
GlavRed
2025-10-24T20:27:06Z
Мені важко тут бути, – інспекторка ДСНС покинула проєкт "Холостяк" за власним бажанням
24tv
2025-10-24T20:06:07Z
Рязанський НПЗ після атаки дронів зупинив роботу установки первинної перегонки сирої нафти
Украина Криминальная
2025-10-25T00:27:01Z
Кібератака на Jaguar Land Rover скоротила виробництво авто у Великій Британії на 27% - Sky News
InternetUA
2025-10-25T00:03:00Z
ЄС виявив порушення правил з боку Meta і TikTok
ZN UA
2025-10-24T23:36:51Z
У РФ зупинив роботу четвертий за величиною нафтопереробний завод – Reuters
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T23:06:15Z
Аграрії Донеччини обмолотили зернові на площі понад 68 тисяч гектарів
УкраинФорм
2025-10-24T22:30:28Z
Вартість акцій «Роснефти» і «Лукойла» впала на $5,2 мільярда після санкцій США
УкраинФорм
2025-10-24T22:21:35Z
У Росії знижується виробництво цивільної продукції - розвідка
УкраинФорм
2025-10-24T22:21:12Z
У морських портах України посилюють безпеку
Хвиля
2025-10-24T21:30:18Z
Цінний продукт в Україні стрімко дешевшає - ціни нетипово летять вниз
GlavRed
2025-10-24T21:28:03Z
Литва закрила кордон з Білоруссю
ГЛАВКОМ NET
2025-10-25T01:57:39Z
Навіть якщо будуть ракети: що зупиняє ЗСУ зробити повний блекаут у Москві
24tv
2025-10-25T01:42:11Z
У Великій Британії засуджено чоловіків, які підпалили склад допомоги Україні за наказом РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-10-25T01:36:23Z
Стефанчук анонсував розгляд проєкту нового правопису української мови
УкраинФорм
2025-10-25T01:21:14Z
НАТО та США тиснуть на Італію через Україну — La Stampa
TSN
2025-10-25T01:06:19Z
ВАКС конфіскував понад ₴400 млн у колишнього очільника МВС часів Януковича
Украина Криминальная
2025-10-25T01:03:11Z
Франція передасть Україні нові винищувачі Mirage – Макрон
ГЛАВКОМ NET
2025-10-25T01:00:08Z
США оголошують «всесвітні перегони» за посаду наступного генсека ООН — чому це може роздратувати Латинську Америку
ZN UA
2025-10-25T00:48:16Z
Над Росією є Китай: громадський діяч сказав, чи будуть нафтові санкції від США дієвими
24tv
2025-10-25T00:45:58Z
На Одещині, тікаючи від прикордонників, порушники на румунському авто перекинулись у кювет
Украина Криминальная
2025-10-25T01:48:00Z
Загибель новобранця в Києві: версії ТЦК і адвоката родини кардинально різняться
ZN UA
2025-10-25T00:33:09Z
Вимагали у підприємця $150 тисяч: справу колишніх правоохоронців передали до суду
УкраинФорм
2025-10-24T23:21:28Z
Влаштували провокацію: у Львові під час обговорення на студентів напали невідомі, — соцмережі
Фокус
2025-10-24T23:06:32Z
Вночі у Харкові пролунала серія вибухів — ЗМІ
TSN
2025-10-24T22:06:38Z
Вибух на заводі в Копейську: у РФ назвали це НП, але повідомили про 23 загиблих і зниклих безвісти
Фокус
2025-10-24T20:57:44Z
На Одещині втікачі намагалися прорвати кордон та потрапили у ДТП
Фокус
2025-10-24T19:57:49Z
Залишив бюджет без ₴2,35 млн – на Львівщині повідомили про підозру керівнику держпідприємства
Украина Криминальная
2025-10-24T19:54:53Z
Бодікамери не перешкоджають "бусифікації": як ТЦК обходять нові правила
Знай
2025-10-24T19:30:15Z
Працевлаштування ветеранів: як конвертувати військовий досвід у цивільну професію
Хвиля
2025-10-24T23:30:44Z
У Міноборони роз’яснили новації з 1 листопада в оформленні та продовженні відстрочок
InternetUA
2025-10-24T23:03:14Z
США направили авіаносець до Південної Америки
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T21:54:54Z
Карпатський університет переходить на дистанційне навчання: що стало причиною
Фокус
2025-10-24T21:36:42Z
Ворог атакує Україну БпЛА: напрямок руху
TSN
2025-10-24T21:36:31Z
Цех "випарувався": ЗМІ показали супутникові знімки з руйнуваннями на заводі "Пластмас" у Росії
24tv
2025-10-24T21:36:24Z
Зброя проти КАБів є, її тестують понад пів року: в Міноборони розкрили деталі
24tv
2025-10-24T21:33:37Z
Дівчина, яка з'явилась на "Холостяку" на даху лімузина, несподівано покинула проєкт
24tv
2025-10-24T21:21:14Z
День ангела 25 жовтня: кого та як вітати з іменинами
TSN
2025-10-24T21:18:18Z
Ветеранам пояснили, як безоплатно отримати сучасні протези
Хвиля
2025-10-25T01:30:05Z
У Львівському «Охматдиті» провели унікальні операції дітям із використанням 3D-імплантів
УкраинФорм
2025-10-24T20:21:23Z
Жодного запаху з раковин: простий лайфхак із лимоном і содою творить дива
GlavRed
2025-10-24T18:27:19Z
Коли в лісах України росте найбільше грибів
24tv
2025-10-24T17:30:55Z
Де найлегше заразитися супербактеріями? Дослідження виявило країни
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T17:12:33Z
Правильне харчування після операцій: що їсти для швидшого відновлення
iPress
2025-10-24T17:09:03Z
Вчені пояснили, які продукти допомагають підтримувати здорові судини
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T16:03:41Z
Названо неочевидний провісник інсульту
TSN
2025-10-24T13:15:03Z
Ось що станеться з вашим тілом, якщо їсти яблука щодня
TSN
2025-10-24T12:51:35Z
Потужний M2 потужністю 1100 кінських сил пронісся через завод BMW у Мюнхені
Топ Жир
2025-10-25T01:12:17Z
Прибутки Porsche різко падають через майбутнє припинення виробництва трьох моделей з ДВЗ
Топ Жир
2025-10-25T00:30:38Z
Десь Джеремі Кларксон сміється над старим позашляховиком королеви
Топ Жир
2025-10-24T23:57:28Z
Unplugged просить 3000 доларів за виправлення несправності, про яку більшість власників Cybertruck навіть не здогадувалися
Топ Жир
2025-10-24T22:27:59Z
Ferrari рекомендує шістьом клієнтам припинити експлуатацію своїх дорогих спорткарів
Топ Жир
2025-10-24T21:42:27Z
Ще один спортивний автомобіль на бензині зникає, щоб з’явився електричний
Топ Жир
2025-10-24T21:12:13Z
Tesla скорочує продажі другий рік поспіль: у чому причина
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T20:21:36Z
Lucid вимагає тисячі доларів за орендні збори через подряпини та втрачений ключ
Топ Жир
2025-10-24T19:57:22Z
Які авто 2025 року краще не купувати: рейтинг
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T19:30:05Z
У Києві уночі пролунали потужні вибухи: росіяни атакували столицю балістикою
Фокус
2025-10-25T01:51:52Z
Росія атакує Київ балістикою, лунають вибухи
ГЛАВКОМ NET
2025-10-25T01:15:14Z
Гороскоп на завтра 26 жовтня: Овнам - море компліментів, Близнюкам - зміни
GlavRed
2025-10-25T00:27:14Z
Через аварію на ТОТ Луганщини десятки населених пунктів залишилися без води
УкраинФорм
2025-10-25T00:15:23Z
Росіяни дісталися околиць ще одного иіста на Донбасі: у DeepState кажуть, що далі
ZN UA
2025-10-24T23:42:33Z
Росія атакувала безпілотниками передмістя Харкова
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T23:09:47Z
На блокпостах Криму російські військові відливають у водіїв бензин - «Жовта стрічка»
УкраинФорм
2025-10-24T22:48:16Z
Передмістя Харкова під масованим ударом дронів: пролунало майже півтора десятки вибухів
ZN UA
2025-10-24T22:18:54Z
Війна, день 1339. Українські військові зачистили Торське на Лиманському напрямку, Одещину вперше обстріляли КАБами, Китай зупинив морські закупівлі російської нафти, найближчими днями Україна отримає від Франції нову партію винищувачів Mirage
Football.ua
2025-10-24T22:04:06Z
Три знаки зодіаку скоро почнуть нове життя: хто отримає від долі важливе послання
GlavRed
2025-10-25T00:39:18Z
Не справжні: чотири знаки зодіаку, які приховують своє справжнє обличчя
GlavRed
2025-10-24T23:27:45Z
Чому котлети розпадаються: 3 типові помилки, які роблять усі
24tv
2025-10-24T20:21:51Z
Міст, що вийшов з-під води, та величезна печера: небанальні місця у горах Закарпаття
24tv
2025-10-24T20:12:06Z
Гарбуз по-осінньому: як запекти його в духовці швидко, правильно і смачно, рецепт
Знай
2025-10-24T18:51:49Z
І смак, і безпека: скільки часу насправді треба варити білі гриби
24tv
2025-10-24T18:39:34Z
Те, що варто спробувати на вихідні: салат "Панянка", який підніме настрій
24tv
2025-10-24T18:24:08Z
Подряпин на дерев'яній підлозі як не бувало: ось елементарний спосіб їх позбутися
24tv
2025-10-24T17:39:44Z
Як прибрати запах секонду: працює навіть без прання
24tv
2025-10-24T16:33:49Z
OpenAI інтегрує голосовий режим ChatGPT у звичайне вікно чату
InternetUA
2025-10-25T01:00:45Z
Новий штучний інтелект від Nissan отримав пташину назву
Топ Жир
2025-10-24T23:27:02Z
У ЄС заявили, що Facebook, Instagram і TikTok порушують правила: про що йдеться
InternetUA
2025-10-24T21:48:06Z
Штучний інтелект обманув NBC, змусивши їх показати вигадані перегони
Топ Жир
2025-10-24T20:27:24Z
Як вручну перевести час на зимовий у телефоні: інструкція для Android та iPhone
InternetUA
2025-10-24T20:12:52Z
Три найбільші авіакосмічні компанії Європи об’єднались, щоб створити конкурента SpaceX
InternetUA
2025-10-24T20:06:48Z
Тепер зрозуміло, чому Xbox закриває студії та випускає ігри на PlayStation
24tv
2025-10-24T20:06:31Z
Amazon знайшла дешевший спосіб доставки замовлень — звичайні людські ноги
Топ Жир
2025-10-24T17:57:45Z
Популярний планшет Xiaomi став ще кращим: що нового в недорогому Redmi K Pad
Фокус
2025-10-24T17:30:22Z
Ліга чемпіонів УЄФА: які клуби найчастіше перемагали
CutInsight
2025-10-25T00:12:33Z
Посол України засудив провокаційні банери фанатів «Легії» під час матчу з «Шахтарем»
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T22:51:29Z
Реал Сосьєдад сильніший за Севілью
Football.ua
2025-10-24T21:39:41Z
Вердер мінімально переміг Уніон
Football.ua
2025-10-24T20:51:46Z
Педрі: Барселона намагатиметься домінувати над Реалом
Football.ua
2025-10-24T20:27:51Z
Зустрічався з Усиком, бив Вайлдера: цікаві факти про Джозефа Паркера
24tv
2025-10-24T20:12:57Z
Інтер хоче купити Паса
Football.ua
2025-10-24T20:06:49Z
Українець Довбик вирішив піти з "Роми" найближчим часом — ЗМІ
ZN UA
2025-10-24T20:06:37Z
Дібанго: На гру з Динамо їдемо лише за перемогою
Football.ua
2025-10-24T19:30:52Z