Кросовер BMW X5 2023 модельного року не зміг впоратися з лосиним тестом на необхідній швидкості. Проте в тесті на слалом модель змогла випередити деяких конкурентів.
Експерти випробували кросовер BMW X5 2023 модельного року у двох складних тестах на керованість. Модель показала не найкращі результати. Відео опублікували на YouTube-каналі km77.com.
Оновлений BMW X5 відрізняється від попередника більш агресивним дизайном і сучасним інтер'єром. Ця модель має багате оснащення і доступна з великою кількістю двигунів на вибір.
Випробування проходив кросовер з шинами Pirelli PZero розміром 275/40 R21 спереду і 315/35 R21 ззаду. Вони забезпечують достатньо зчеплення з дорогою.
Спершу BMW X5 випробували в тесті на слалом. Кросовер проїхав смугу перешкод за 23,5 секунди. Модель виявилася швидшою за електрокросовер Mercedes-Benz EQE та електрокар BMW i4.
Потім кросовер випробували в лосиному тесті, під час якого імітується поява непередбачуваної перешкоди на дорозі. Завдання тестового авто — маневрувати на швидкості від 77 км/год, не зачепивши при цьому конуси.
Автомобіль зміг проїхати смугу перешкод на швидкості 72 км/год. На вищій швидкості кросовер ставав нестабільним.
Важливо Не гірше за Tesla: електромобіль Geely відмінно впорався з тестом на керованість (відео)BMW X5 оснащений "м'якою" гібридною установкою з 3,0-літровим турбованим двигуном потужністю 298 к.с. і 670 Нм крутного моменту. Він працює в парі з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач.
Розгін від 0 до 100 км/год займає 6,1 секунди. Максимальна швидкість становить 233 км/год.
Раніше Фокус повідомляв, що експерти випробували заряджений електромобіль Fiat 500e Abarth 2023 року у двох складних тестах на керованість.