/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2Ff47d9f0eb54cefaa0a4990cfc7dac9a7.jpg)
Електрокар BMW навчили проїжджати 1000 км на одному заряді
Електропозашляховик побив рекорд запасу ходу
Найбільший зафіксований запас ходу серед електрокарів у світі наразі складає близько 720 км. Такими характеристиками володіє розкішний Mercedes-Benz EQS.
Проте його рекорд було побито — позашляховик BMW iX xDrive50 зміг проїхати 980 км на одному заряді. На нього встановили експериментальну батарею Gemini.
Що відомо про цей експеримент
Компанія ONE розповідає, що у її батареї встановлено 2 типи елементів з унікальним хімічним складом. Основним джерелом живлення для двигунів є літій-залізо-фосфатний катод з дуже низькою щільністю енергії. Він є дуже рідкісним і надає електрокару запасу ходу у 205 км.
Після розрядки він отримує енергію від другого елемента, у якому немає анода. Він навпаки має високу щільність енергії. Цей елемент складається з марганцю, нікелю та кобальту, а також інших речовин.
До того ж розробка компанії ONE дозволяє зменшити шкідливий вплив на екологію (відомо, що акумулятори електрокарів дуже токсичні), бо тут використання графіту та літію менше на 60 та 20 відсотків відповідно.
Так батарея з подвійним хімічним складом забезпечує електрокару близько 980 км запасу ходу. Щоправда, такий електромобіль навряд вийде на дороги загального користування — це всього лиш доказ концепції.
Розробки ONE продовжуються. Наступного разу компанія планує встановити експериментальну батарею на іншу модель електрокарів. Модель поки не називають.