Як передає Укрінформ, про це повідомляє The Japan Times.
«Хоча ми продовжуватимемо пропонувати численні технології скорочення викидів вуглецю, ми також будемо постійно збільшувати кількість автомобілів з нульовим рівнем викидів, які ми пропонуємо клієнтам», — заявив генеральний директор відділу Toyota Motor Europe Йошіхіро Наката.
Зазначається, що останнім часом Toyota нарощує свої зусилля з розширення лінійки автомобілів з акумуляторними двигунами в рамках стратегії «пропонувати широкий асортимент екологічно чистих автомобілів і обслуговувати різні енергетичні ситуації в усьому світі».
Японський автовиробник також заявив, що планує досягти повної вуглецевої нейтральності у виробництві та логістиці в Європі до 2040 року, що на 10 років раніше, ніж компанія планує зробити це в усьому світі до 2050 року.
У 2022 році Toyota продала в Європі близько 1,08 млн автомобілів, що становить близько 10% від загального обсягу продажів компанії.
Очікується, що у 2023 році ця цифра зросте до 1,17 мільйона одиниць.
Як повідомляв Укрінформ, японська компанія Toyota Motor Corp. опублікувала рекордні показники щодо виробництва та продажів у світі за півріччя фінансового року впродовж квітня-вересня.