Як передає Укрінформ, про це повідомила пресслужба компанії.
Зазначається, що у попередні роки для залучення пасажиропотоку Укрзалізниця застосовувала знижки фактично на всі пасажирські міжнародні рейси. Але нині компанія переглядає це рішення, оскільки щороку збитки від пасажирських перевезень становлять понад 12 млрд грн.
«Зміна тарифів дозволить Укрзалізниці втримати на поточному рівні вартість квитків для проїзду у сполученнях всередині країни, а також продовжити модернізацію рухомого складу, яка активно триває навіть під час широкомасштабного вторгнення», - наголошується у повідомленні.
Так, за спільним рішенням із залізницями сусідніх країн на 72% зросте вартість квитків на поїзд Київ - Варшава - Київ, попит на який залишається ажіотажним.
Але при цьому будуть доступні й дешевші альтернативні варіанти на цьому напрямку. Залежно від класу місця вартість проїзду до Хелма та зворотно, звідки можна зручно пересісти на Варшаву, зросте так: на поїзди з Дніпра — у межах 4-11%, з Харкова — 17-48%, з Києва — 15 - 47%.
Також мінімально, у межах 3%, зросте вартість проїзду в нічних поїздах до Відня та Перемишля.
На проїзд в Інтерсіті+ Київ - Перемишль - Київ ціна збільшиться на 26%, а в нічному поїзді Одеса - Перемишль - Одеса - у діапазоні 37-49%.
Без змін залишиться вартість квитків на поїзди до Кишинева та Будапешта.
Нові тарифи почнуть діяти із запровадженням нового графіка руху пасажирських поїздів — із 10 грудня 2023 року. До цієї дати, купуючи квиток на будь-який день, пасажири сплачуватимуть стару ціну.
Водночас, наразі підвищення тарифів уникли соціально важливі приміські перевезення Укрзалізниці. Цей сегмент залізничних перевезень залишається найдоступнішим для українців та найзбитковішим для компанії.
Також УЗ і надалі організовуватиме безкоштовні евакуаційні рейси з прифронтових регіонів.
Як повідомляв Укрінформ, Укрзалізниця презентувала новий графік руху поїздів, що буде запроваджений 10 грудня та діятиме у 2024 році.