Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками по комуналці, є дуже важлива інформація від компанії "Нафтогаз". Періоди передачі показників лічильників вже закінчено, але питання щодо тих же показників, схоже, не закінчаться ніколи.
Цього разу один із клієнтів компанії вирішив дізнатися, якого саме необхідно чекати на підтвердження, після передачі показників приладів обліку за допомогою мобільного смс.
Про це стало відомо завдяки відповіді клієнта компанії "Нафтогаз" у мережі Facebook.
Один із клієнтів поставив питання такого плану: "На 4647 після передачі показників, має приходити в смс підтвердження від компанії, що "показники прийняті в обробку", чи ні? Як правильно? Тому що раніше на 7104 р. таке підтвердження приходило. Тепер вчора після передачі по смс ніякого підтвердження не прийшло.
У компанії "Нафтогаз" надали відповідь: "Після відправки SMS-повідомлення зі свідченнями лічильника на номер 4647, Вам має прийти підтвердження прийнятих показань. Для того, щоб коректно направити показання газового лічильника, необхідно ввести номер особового рахунку (9 цифр), пробіл, фактичні показання лічильника (5 цифр). Важливо, необхідно вносити лише чорні цифри до коми, які вказані на лічильнику. Наприклад, "300272522 16640".".
Раніше повідомлялося, українцям з "розумними" лічильниками приписують зайві куби: у "Нафтогазі" розповіли, що робити.
Також, показники передають вчасно, а зайві нарахування з'являються: газовики вказали на дві важливі деталі.