З 22 перевірених електромобілів майже половина не досягла діапазону, вказаному в офіційних характеристиках.
Некомерційна споживча організація Consumer Reports, яка займається незалежним тестуванням продукції, провела великий тест-драйв 22 моделей на електротязі. При температурі повітря від 20°C до 32°C електрокари випробували на максимальну автономність: заїзд трасою зі швидкістю 70 миль на годину (113 км/год) в економічному режимі тривав до повної зупинки, а загальний пробіг підрахували за допомогою GPS-трекера.
Крім того, в автомобілі був лише водій, всі заїзди проводили в суху погоду, а клімат-контроль відрегулювали на 22°C. З 22 автомобілів майже половина учасників не досягла діапазону, заявленого виробниками за методикою EPA (Американського агентства з охорони довкілля).
У лідерах виявилися Mercedes-Benz EQE 350 4Matic (+116 км від обіцяних 418 км), BMW i4 M50 (+75 км від обіцяних 436 км) та BMW iX xDrive 50 (+74 км від обіцяних 521 км). Аутсайдерами стали Tesla Model S Long Range (недобрала 62 км від заявлених 652 км), Lucid Air Touring (-64 км від заявлених 618 км) та Ford F-150 Lightning Extended Range (-80 км від заявлених 515 км).
Електромобілі Audi Q4 e-Tron, Genesis GV60 та GV70, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 та Niro, Lexus RZ 450e, Nissan Ariya, Subaru Solterra, Rivian R1T та Volkswagen ID.4 показали результати в межах похибок вимірювань. Різниця між реальним та заявленим запасом ходу не перевищувала 30 кілометрів.
“Порівняльні випробування в реальних умовах мають вирішальне значення, щоб зрозуміти, чи підходить вам електромобіль”, — наголошують експерти. Нагадаємо, що рік тому популярні електрокари випробували за схожою методикою у сильний мороз. І результати були ще гіршими.