У "Київстарі" впевнені, що провести подібну атаку на їхню мережу без "рухів усередині" було неможливо. При цьому хакерську атаку 12 грудня, через яку клієнти досі не можуть користуватися мобільним зв'язком, у компанії назвали наймасштабнішим в історії.
Про це президент "Київстару" Олександр Комаров заявив в інтерв'ю Forbes. Проблеми почалися ще о 5.26 ранку. І лише о 6.30 у компанії зрозуміли, що це атака хакерів на ядро мережі та інфраструктуру. До цього були лише відволікаючі маневри. На запитання журналіста про те, чи правда, що хакери почали шифрувати жорсткі диски, глава компанії заявив, що ця інформація "не відповідає дійсності".
Клієнтські бази даних не відповідали на запит мережі про профіль клієнта та його послуги. І послуги стали автоматично вимикатися. "Щоб так сильно пошкодити мережу, безумовно, мали бути певні рухи всередині мережі. Так чи інакше, але периметр було порушено", - пояснив президент компанії Олександр Комаров.
Інформації про те, що дані клієнтів могли потрапити до рук хакерів, немає. При цьому в "Київстарі" також не коментували вразливість, якою скористалися злочинці.
"Я це не коментуватиму. Є кілька описаних типів уразливостей. Ви можете не витримати DDos-атаку, але це була не вона. А далі у вас є типові проблеми, які не унікальні ні для "Київстару", ні для будь-якої іншої компанії – це скомпрометована система, платформа, обліковий запис або програмне забезпечення. І це найбільший рівень загроз, тому що системи багаторівневі. Вона враховує, що працюють підрядники, деякі віддалено. Усі стандарти захисту виконувались, але час від часу такі колотнечі трапляються", - зазначив президент компанії.
Як повідомляв OBOZ.UA, проблема із зв'язком вплинула і на інші сервіси, такі як нацроумінг. Тому підключитися до інших операторів клієнтам "Київстару" не вдасться.
Лише перевірена інформація у нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!