Шведська мовна компанія SVT та Європейська мовна спілка (EBU) представили візуальну айдентику 68-го "Євробачення", який пройде в травні в Мальме. Тема наступного пісенного конкурсу – "Вогні Євробачення", а його ключовий слоган залишиться незмінним – United by muisc (Об'єднані музикою). Про це повідомляється на офіційному сайті конкурсу.
Для створення логотипу та заставки дизайнери об'єднали північне сяйво та ритмами звукових еквалайзерів. Концепція ролика заснована на простих лінійних градієнтах, які схожі між собою та їх можна адаптувати залежно від потреб.
- Ми дуже пишаємося тим, що представляємо айдентику, створену для того, щоб бути гнучкою та корисною як на екрані, так і поза ним. Вона натхненна чудовим "північним сяйвом", краса і таємниця якого перетворилася на "Сяйво Євробачення". Це чарівне та красиве поєднання блискучих фірмових кольорів конкурсу пісні "Євробачення", яке можна буде побачити не лише на трьох концертних шоу, а й у варіаціях у різних контекстах на цифрових платформах заходу, а також у місті Мальме, щоб створити відчуття "Євробачення", – зазначив заступник виконавчого продюсера конкурсу "Євробачення 2024" Крістель Тольсе Віллерс.
"Євробачення-2023" відбулося у британському Ліверпулі від імені України. Гурт TVORCHI посів шосте місце з піснею "Heart of Steel", а переможницею вдруге стала співачка Loreen. У 2024 році конкурс відбудеться у Мальме. Півфінали пройдуть 7 та 9 травня, фінал - 11 травня.
Фото: eurovision.tv