/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F67%2Ffc4c3b0b800fffe67f318b17b2a52cf1.jpg)
Як навести порядок з мобілізацією, щоб під неї підпадали не тільки хворі й бідні, але також здорові й багаті
Суто на рівні ідеї. Пишу у зв’язку з тим, що останнім часом було дуже розширено перелік хвороб, які не заважають мобілізації на фронт. Тож — пропозиція. Вибачте, що відверто.
Якщо виявляється, що десь було примусово мобілізовано, приміром, хвору людину в той час, як у тому самому районі (міста чи області) є хоча б 3 людини із значно більшими підставами для мобілізації, й це буде юридично підтверджено, має бути законодавчо визначена посадова особа з того ж району, яка реально понесе у зв’язку з цим сувору адміністративну відповідальність за, як мінімум, службову недбалість, а у разі повторення такої самої ситуації в тому самому районі — кримінальну.
Тоді з так званих груп ризику на фронт братимуть в найостаннішу чергу, а не коли заманеться. Це не тільки про соціальний захист. Це й про якість армії.
Підкреслюю: тут йдеться не про купівлю-продаж діагнозів — то злочин окремий. Я зараз про послідовність мобілізації: спочатку здорові, потім хворі (а не навпаки). Особливо з урахуванням того, що за екстремальних умов можливість лікування іноді значно менша за можливість ще й зараження іншої людини.
Звичайно, все має бути ретельно й детально визначено у відповідному законі. Спільно розробленому правниками, представниками антикорупційних органів, а також, безумовно, військовими й лікарями.