/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F92%2Ffc89ab05fec04f9cd37dda4f7a17acf6.png)
УЗ впроваджує новий сервіс для вантажовласників
АТ «Укрзалізниця» в рамках подальшої диджиталізації клієнтського сервісу впроваджує єдине цифрове вікно для роботи клієнтів з вантажних перевезень — «е.Портал УЗ-Карго».
Про це повідомила пресслужба товариства.
«Запроваджуємо новий сервіс для вантажовласників, який значно спростить оперативну роботу та пришвидшить вирішення низки питань. «е.Портал УЗ-Карго» має широкий діапазон можливостей, від проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, надання планів та замовлень на перевезення до обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, зокрема при вирішенні спірних питань», – зазначив член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.
При цьому, «е.Портал УЗ-Карго» є більш сучасною та зручною альтернативою використання програмних продуктів «АС Клієнт-УЗ» та «МЕСПЛАН», робота яких буде припинена.
Система «е.Портал УЗ-Карго» дозволяє вирішити такі задачі:
забезпечення обміну електронними документами та даними з клієнтами у сфері надання послуг з вантажних перевезень та пов’язаними з ними; забезпечення єдиного середовища опрацювання та оперативного зберігання електронних документів та даних клієнтів;
відстеження статусу виконання перевезення.
Також вона дозволить провести оптимізацію людських та зменшення витратних ресурсів; мінімізувати час на пошук документів та їх проходження між перевізником та клієнтом; виведе на якісно новий рівень відносини між перевізником та клієнтом.
Як повідомлялося раніше, АТ «Укрзалізниця» в рамках реалізації програми диджиталізації вантажних перевезень та поліпшення клієнтського сервісу запровадила нову електронну послугу переадресації вантажу.