Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
Через збій не відображалися публікації ні у стрічці, ні в особистому профілі користувачів. Також повідомлялося про проблеми у роботі застосунку та перебої під час входу через веб-сайт.
Проблеми почали спостерігатися близько 7 ранку за київським часом. Труднощі виникли як у звичайних користувачів, так і власників X Pro, раніше відомого як TweetDeck.
Збій був глобальним і спостерігався в різних країнах, зокрема в Україні, Британії, США, Канаді та Франції. За даними Downdetector, понад 7 тис. користувачів лише у Канаді та Британії зіткнулися з проблемами на платформі.
Станом на зараз робота соцмережі відновилася.
У компанії ситуацію поки не прокоментували.
Як повідомляв Укрінформ, зранку 12 грудня оператор "Київстар" став мішенню потужної хакерської атаки, що призвела до технічного збою. Недоступними стали послуги зв`язку та доступу в інтернет.
У компанії запевнили, що персональні дані абонентів скомпрометовані не були. Також пообіцяли компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора.
За фактом кібератаки на Київстар Служба безпеки України відкрила кримінальне провадження. Однією з версій слідства названа причетність російських спецслужб.