Таку думку висловив народний депутат, голова Комітету Верховної Ради з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв у програмі Укрінформу «Самохвалов запитує».
«На жаль, замість того, щоб намагатися задавати стандарти, вести суспільство за собою, традиційні медіа навпаки знижують власні стандарти під соціальні мережі», - зазначив він.
За словами Потураєва, наразі все більше лінійних медіа слідом за соцмережами«женуться за переглядами та намагаються заманити читача клікбейтами (клікбейт —заголовок, зміст якого може бути свідомо викривленим, щоб привернути увагу та змусити перейти за посиланням - ред.)».
Він констатував, що такі некоректні дії прямо пов'язані з метою отримання прибутку, «адже чим більше у тебе переглядів, тим більше у тебе грошей».
«Щоб отримати великі гроші та масові перегляди, ЗМІ використовують максимум клікбейтів або так звані «хайпожерські» заголовки - і так само подають інформацію», - пояснив політик.
Народний депутат зауважив, що, на жаль, ця проблема панує не лише в українському медіапросторі, а й в усьому світі.
«Ми бачимо, що аналітична журналістика - узагальнююча, з авторськими акцентами і розумінням авторським, яка звичайно підкріплена експертами оцінками чи офіційними джерелами, - на жаль, здається, залишається в минулому. І з цим потрібно щось робити», - підкреслив голова парламентського комітету.