MY.UAНовини
Фейки, ІПСО й інші онлайн-виклики: що український бізнес знає про медіаграмотність
Фейки, ІПСО й інші онлайн-виклики: що український бізнес знає про медіаграмотність

Фейки, ІПСО й інші онлайн-виклики: що український бізнес знає про медіаграмотність

«Детектор медіа» та національний проєкт «Фільтр» дослідили, чи готові українські компанії розвивати медіаосвіту працівників і клієнтів.

Нині репутація та успіх будь-якої компанії частково або повністю залежать від медіа та соцмереж. Бізнес є важливим сектором для впровадження медіаграмотності, адже не менше за інших є вразливим через вплив російської пропаганди, кібербулінгу та використання штучного інтелекту. Аби зрозуміти, які саме ініціативи з медіаграмотності потрібні українським компаніям, національний проєкт «Фільтр» і громадська організація «Детектор медіа» провели опитування «Як бізнес ставиться до медіаграмотності». Представники 35 українських компаній розказали, наскільки про це обізнані їхні працівники, чи відкрите керівництво бізнесу до співпраці з медіаосвітніми ініціативами та чи готове інвестувати у медіаграмотність.

Під час роботи над стратегією розвитку медіаграмотності в Україні експерти «Фільтру» та «Детектора медіа» помітили, що інформації про ставлення бізнесу до медіаосвіти, як і досліджень на цю тему, — дуже мало. За словами дослідниці «Фільтру» Юлії Стецюк, яка презентувала результати опитування, відповіді 35 різних за масштабом та діяльністю компаній дозволяють зробити мінімальні висновки щодо ситуації та настроїв бізнесу в питанні медіаграмотності.

Серед опитаних компаній більшість — 28% — працюють у сфері маркетингу, 25% — в ІТ, також є представники консалтингових компаній, різних сервісів і ритейлу. Здебільшого їхні команди налічують від 10 до 50 або більш як 100 співробітників, меншість із них наймає фахівців проєктно.

Різняться компанії й за віком — до опитування вдалося залучити бізнес, що існує більш ніж 10 років, а також молоді компанії: 31,4% — від 1 до 5 років; по 22,9% — присутні на ринку 5–7 років та понад 10 років, 17,1% компаній працюють від 7 до 10 років, 5,7% компаній — існують менш ніж рік.

83% опитаних представників бізнесу займають керівні посади: засновники, генеральні директори та провідні менеджери. В інших випадках респондентами стали маркетологи, HR-менеджери та представники, які долучені як до внутрішніх, так і до зовнішніх комунікації компаній.

Респондентів запитали, в яких соцмережах вони спілкуються з клієнтами, і виявилося, що майже всі — 32 компанії — мають сторінку на фейсбуці, 30 компаній розвивають інстаграм і лінкедін, і лише по одній — ведуть ютуб і вайбер.

Перша гіпотеза, яку намагалися підтвердити чи спростувати дослідники — що бізнес мало обізнаний у медіаграмотності. Насамперед у респондентів спитали, чи знайомі вони власне з терміном «медіаграмотність». Відповіді показали, що 62,9% опитаних були знайомі з цим терміном, трохи знайомі — 20%, мало знайомі — 14,3%. 2,8% респондентів відповіли, що не впевнені, чи правильно розуміють значення медіаграмотності, а тих, хто взагалі про це не чув, серед респондентів не було. Про всяк випадок респондентам повідомили правильне визначення медіаграмотності, щоб надалі анкета була релевантною.

  • Читайте також: Медіаграмотність не робить із водія маршрутки, пенсіонерки чи старшокласниці інтелігентів і ерудитів. Медіаграмотність — це найпростіша техніка безпеки в інформаційному просторі

Також дослідників цікавило, чи звертають респонденти увагу на питання медіаграмотності у комунікації бізнесу. 37,1% відповіли позитивно, 45,7% — що розглядають медіаграмотність як важливий аспект, але не завжди мають змогу його врахувати, 14,3% рідко звертають увагу на ці питання, а 2,9% відповіли, що взагалі не зважають на медіаграмотність у комунікаціях. На думку Юлії Стецюк, ці відповіді є серйозним показником того, що питання медіаосвіти мають розглядатися бізнесом активніше.

На питання, чи є бізнес відповідальним за розвиток медіаграмотності, більш ніж половина респондентів — 54,3%, відповіла «так», що вказує на розуміння важливості медіаграмотності та готовність покращувати ситуацію. 37,1% респондентів сказали, що медіаграмотність — додатковий бонус, але не головний обов’язок бізнесу.

Лише 11,4% респондентів відповіли, що впроваджують ініціативи з розвитку медіаграмотності серед клієнтів і співробітників. 31,4% зазначили, що мають тимчасові ініціативи, адже це не є основним напрямком їхньої роботи. «Мені здається, коли компанія навіть час від часу робить спроби запровадити якісь заходи з медіаграмотності це вже дуже класний показник», — каже Юлія Стецюк. Проте більш ніж половина опитаних — 57,1% — відповіла, що поки що не робить нічого для розвитку медіаграмотності.

  • Читайте також: Валерія Ковтун: Стійкість до дезінформації будується завдяки згуртуванню людей

Більшість респондентів вважає медіаграмотність важливою для загального успіху та стабільності бізнесу: з 35 компаній сім дали медіаграмотності максимальну оцінку за 10-бальною шкалою; три компанії дали 9 балів; дев’ять компаній — оцінили важливість медіаосвіти на 8 балів. Ці питання, на думку Стецюк, є ключовими, адже показують, що бізнес вважає медіаграмотність запорукою загального успіху компанії.

Більшість респондентів зазначила, що їм доводилося стикатися з дезінформацією або неадекватним контентом, чи репутаційними наслідками онлайн-активності працівників або клієнтів, що стосувалися їхнього бізнесу, на цифрових платформах. Проте коли їх запитали, чи планують вони створювати для працівників і клієнтів власні навчальні ініціативи, то лише чверть респондентів відповіла, що готова протидіяти дезінформації та планує певні заходи для розвитку стійкості до маніпуляцій і фейків. 57,1% респондентів сказали, що не мають таких планів, а 11,4% зазначили, що розглядали це питання, але поки що жодних заходів не вживали.

Якщо охочих створювати медіаосвітні проєкти серед представників бізнесу виявилося не дуже багато, то користуватися вже готовим контентом компанії готові — 51,4% респондентів відповіли, що розглядають можливість запозичення та впровадження готових навчальних ініціатив і контенту з медіаграмотності. «Компанії готові делегувати питання медіаграмотності організаціям, які цим займаються. Тож із цього може вийти класний тандем», — каже Юлія Стецюк. 20% респондентів відповіли, що все ж будуть створювати власні проєкти, а 8,6% сказали, що їм ця тема взагалі не цікава.

Серед найцікавіших і дієвих форматів для розвитку медіаграмотності в колективі представники компаній назвали проведення вебінарів і тренінгів. Також респонденти вважають корисним доступ до досліджень і статей із медіаграмотності, партнерство з організаціями, що займаються медіаосвітою, онлайн-курси та консультації.

Також дослідники вирішили поцікавитися, як медіаграмотність впливає на компанії, якщо це стосується внутрішньої та зовнішньої комунікації. У респондентів запитали, чи впливають вони на співробітників і клієнтів у плані свідомого споживання інформації та медіаграмотності, тож 48,6% опитаних сказали, що роблять це час від часу, а 34% взагалі не займаються цим питанням. А от на питання, чи хотіли б вони розвивати ці навички у співробітників і клієнтів, 54,3% відповіли, що розглядають таку можливість без конкретних планів, а 22,9% — активно прагнуть розвивати, мати якісь навчальні матеріали. За результатами опитування, контент, пов’язаний із медіаграмотністю, був би цікавий 57% працівників і 54% клієнтів.

Ще одне з ключових питань, яке цікавило дослідників — чи готовий бізнес фінансувати ініціативи з медіаграмотності. Лише 5,7% відповіли, що обов’язково інвестуватимуть в освіту з медіаграмотності для співробітників і 5,8% — для споживачів. Можливо будуть інвестувати в медіаграмотність працівників 37,1% компаній, 25,7% — можливо розвиватимуть клієнтів. Доволі великий відсоток компаній вважає «малоймовірними» інвестиції у медіаграмотність працівників (28,6%) та клієнтів (37,1%).

«Співробітники можуть бути більше в зоні інтересу бізнесу, бо це їхня відповідальність. І там легше буде, наприклад, розповсюджувати навчальні матеріали. Тому фокусуватися в розробці матеріалів в першу чергу, на мою думку, потрібно саме на співробітниках», — сказала Юлія Стецюк.

Під час опитування респондентам запропонували оцінити їхній інтерес і потреби для бізнесу за різними напрямками медіаграмотності. Найвищим інтересом для бізнесу виявилися медіаграмотність для медіа та маркетингу, виявлення та запобігання онлайн-ризикам (кібербулінг та онлайн-репутація), управління соціальними медіа та етикет, а також використання штучного інтелекту.

Більш помірний інтерес серед представників бізнесу викликають фейкові новини та дезінформація, навчання працівників та освіта клієнтів для підвищення медіаграмотності.

Також респондентам у форматі відкритої відповіді запропонували самим назвати виклики та потреби з медіаграмотності, які є специфічними чи унікальними для них. Такими викликами представники бізнесу назвали:

  • фейкові відгуки;
  • фейкові вебсайти;
  • оригінальність і неоригінальність товару, поширення інформації конкурентом про товар із метою монополізації ринку;
  • потреба відфільтровувати рекламу, пов’язану з ІПСО держави-агресорки, яка час від часу потрапляє в загальний стрим через декілька ланок рекламних партнерів-посередників;
  • потреба інформувати українців про те, як під час пошуку роботи не потрапити на гачок шахраїв і перевіряти інформацію про роботодавців в інтернеті;
  • потреба мотивувати кандидатів підвищувати рівень своєї цифрової та медіаграмотності для того, аби вони мали професійну перевагу на ринку праці.

Ще одне відкрите питання стосувалося результатів ініціатив із медіаграмотності, якщо компанії їх проводили. Респонденти повідомили, що зазвичай такі ініціативи обмежувалися статтями, контентом та одноразовими тренінгами у їхній ніші. Але є один приклад бізнесу, який впровадив можливість при пошуку роботи на сайті компанії додавати до резюме «Цифрограм» — електронний сертифікат національного тесту на цифрову грамотність.

  • Читайте також: Діана Дуцик: «Рівень медіаграмотності українців недостатній для інформаційної стійкості суспільства під час війни»

З українських організацій, які займаються медіаграмотністю, респонденти назвали «Стоп фейк», Центр протидії дезінформації, Рух «Чесно», Aspen, «Детектор медіа» та «Фільтр», «Вокс чек», United24, Ukrainer, курси на EdEra та Prometheus, Міністерство культури та інформаційної політики, Міністерство цифрової трансформації України та Ресурсний центр «ГУРТ».

Підсумовуючи відповіді респондентів, дослідники вважають, що медіаграмотність потрібно позиціювати як одну зі складових корпоративної соціальної відповідальності (КВС) бізнесу (54% опитаних вважають, що бізнес відповідальний за розвиток медіаграмотності). Представники бізнесу оцінюють важливість медіаграмотності для бізнесу, як доволі високу (середня оцінка 7,4 з 10) і відкриті до співпраці. Компанії не мають планів створення власних ініціатив із розвитку медіаграмотності, але з радістю впровадять готові рішення для розвитку медіаграмотності серед працівників і клієнтів, тому варто приділити увагу створенню матеріалів для них.

«Основна мета будь-якого бізнесу заробляти гроші, а коли ми говоримо про якусь соціальну відповідальність, як-от медіаграмотність, то це має бути для них просто. Так, щоб їм не доводилося застосовувати якісь додаткові ресурси, особливо час. Тому справді класним рішенням було б пропрацювати матеріали та запропонувати бізнесу все готове», — каже Юлія Стецюк.

  • Читайте також: «Медіаграмотність має стати однією з ключових навичок кожного»

Найбільш потрібними серед запропонованих типів ресурсів і матеріалів із розвитку медіаграмотності, які варто розробляти в першу чергу, стали вебінари та тренінги з медіаграмотності (підтримали 57% опитуваних), доступ до досліджень і статей за темою (51,4%). Також компанії зазначили, що зацікавлені у партнерстві з організаціями, які спеціалізуються на медіаграмотності (51,4%). Ініціативи з медіаграмотності потребують розвитку впізнаваності, адже у більшості респондентів були складнощі з назвою організацій, які пов’язані з розвитком медіаграмотності в Україні.

Гіпотези, які вдалося підтвердити потягом дослідження:

  • Бізнес мало обізнаний у медіаграмотності, але загальне розуміння важливості цієї навички присутнє.
  • Медіаграмотність — не популярний напрямок розвитку КСВ бізнесу та потребує більше уваги та промо.
  • Компанії відкриті до співпраці з ініціативами з медіаграмотності, якщо їм донести важливість і перспективність таких дій.
  • Бізнес не готовий фінансувати ініціативи з медіаграмотності, але готовий долучатися іншими ресурсами (за результатами анкетування гіпотеза частково підтвердилася, адже частина респондентів відповіла, що розглядає фінансування, у більшості для розвитку співробітників).
  • Є запит на розширення матеріалів за темою медіаграмотності спеціально для бізнесу.

Обкладинка: medium.com

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги за темою
дослідженняБізнес
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Жінка сфотографувала "портал в інший світ" під час снігової бурі
TSN
2025-02-13T21:51:48Z
Apple представила свої перші навушники з пульсометром
InternetUA
2025-02-13T21:31:34Z
Як повернути ноутбук до життя, якщо він не включається: поради програмістів
Политека
2025-02-13T21:28:29Z
Тім Кук анонсував таємничу презентацію Apple
InternetUA
2025-02-13T20:42:57Z
S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав величезний патч 1.2 — безліч ускладнень життя Скіфа, покращення сюжету, квестів, локацій та роботи гри
ITC
2025-02-13T20:13:25Z
Розширення Всесвіту може йти за прихованою схемою
Portaltele
2025-02-13T20:04:28Z
Samsung готує складаний у трьох місцях смартфон із унікальним екраном
InternetUA
2025-02-13T20:01:13Z
Google тестуватиме функцію з розпізнавання віку користувачів за допомогою ШІ
УкраинФорм
2025-02-13T19:58:18Z
Сюжетний трейлер кооперативної гри Split Fiction сподобався гравцям
24tv
2025-02-13T19:36:15Z
Чемпіон із соковитості: стейк з лосося для особливих випадків
24tv
2025-02-13T23:18:35Z
Де найсмачніша кава у світі: порада від досвідчених мандрівників
ГЛАВКОМ NET
2025-02-13T22:51:24Z
Вітання з днем народження кота: побажання для господарів та вихованців
Telegraf
2025-02-13T21:57:54Z
Нагар на сковорідці виведе звичайна цибуля: давня порада від бабусі
24tv
2025-02-13T21:12:08Z
Ніколи не садіть цей овоч після помідорів: втратите весь врожай
24tv
2025-02-13T20:48:11Z
Оновлюємо кухню за допомогою текстури: практичні поради
24tv
2025-02-13T19:57:51Z
3 найкращих парфумів, які пахнуть шоколадом
24tv
2025-02-13T19:45:38Z
Життя зміниться, станеться диво: що означає побачити сонечко в лютому
GlavRed
2025-02-13T19:27:15Z
Самотні серця, чи знайдете ви кохання: астрологічний прогноз для тих, хто у пошуку
24tv
2025-02-13T19:09:06Z
У Києві прогриміли вибухи
TSN
2025-02-13T23:21:54Z
Повітряна тривога в Україні: декільком областям загрожують ворожі БпЛА
TSN
2025-02-13T21:51:35Z
У Запоріжжі затримали водія, який збив та провіз на капоті військового
УкраинФорм
2025-02-13T21:34:21Z
У Франції студент убив дитину через нервовий зрив після програшу у грі Fortnite
ГЛАВКОМ NET
2025-02-13T21:03:50Z
В Одесі викрили схему продажу автівок: були нібито призначені для військових
Политека
2025-02-13T21:01:35Z
На Тернопільщині під колесами вантажівки загинула чотирирічна дитина
ГЛАВКОМ NET
2025-02-13T20:54:08Z
У Польщі п'яна українка залишили вдома 5 дітей без їжі у холоді
TSN
2025-02-13T20:15:55Z
У США оприлюднили аудіозапис вибуху судна "Титан", який прямував до уламків "Титаніка"
InternetUA
2025-02-13T19:37:26Z
У Хмельницькому чоловік скоїв самогубство у будівлі ТЦК
УкраинФорм
2025-02-13T19:27:50Z
Берінчик – Девіс: онлайн-трансляція пекельного бою
24tv
2025-02-13T22:57:39Z
"Вовки" спинили "драконів": Рома зіграла внічию з Порту у Лізі Європи
24tv
2025-02-13T22:37:02Z
Ліга Конференцій: перемога Бетіса, поразка Копенгагена та інші матчі
Football.ua
2025-02-13T22:10:45Z
АЗ залишив примарні шанси для Галатасарая на подальшу участь у Лізі Європи
Football.ua
2025-02-13T22:10:35Z
Ліга Європи. Твенте обіграв Буде/Глімт, ФКСБ – ПАОК
Football.ua
2025-02-13T22:04:11Z
Ліга Конференцій. Результати перших матчів 1/16 фіналу
Football.ua
2025-02-13T21:51:15Z
Барселона і Пенья відклали переговори про продовження контракту до літа
Football.ua
2025-02-13T21:25:32Z
Команда Моурінью та Аякс святкують перемоги: результати матчів 1/16 фіналу Ліги Європи
24tv
2025-02-13T21:18:51Z
Кейн цікавий чотирьом клубам АПЛ
Football.ua
2025-02-13T21:01:47Z
Карта бойових дій в Україні станом на 14 лютого 2025 року
ГЛАВКОМ NET
2025-02-13T22:33:21Z
На Кубані були вибухи, а в Криму ППО працювала "нечутно"
24tv
2025-02-13T22:09:22Z
Чоловіка викрито в інформуванні ворога щодо місць дислокації ЗСУ
InternetUA
2025-02-13T21:55:52Z
На фронті - 107 зіткнень, ЗСУ відбили 20 атак у Курській області
УкраинФорм
2025-02-13T21:46:01Z
Бійці 25 бригади взяли в полон окупантів за допомогою дрона
ГЛАВКОМ NET
2025-02-13T21:21:00Z
Російські дрони «полюють» на цивільних у прифронтових районах - Україна в ОБСЄ
УкраинФорм
2025-02-13T19:36:43Z
На вихідних в Україні відчутно приморозить – де очікувати найнижчих температур
Telegraf
2025-02-13T18:54:04Z
Без їжі, води і шансів відступити: війна очима російського військового
24tv
2025-02-13T18:45:42Z
Погода на День святого Валентина: нічні морози, мокрий сніг і відлига
GlavRed
2025-02-13T18:27:50Z
Дружина Віктора Павліка втратила бізнес: у чому причина
GlavRed
2025-02-13T22:28:08Z
Кому ще шматочок: 70-річний Джекі Чан із піцою потрапив на відео
GlavRed
2025-02-13T22:28:00Z
Стартував 75-й Берлінський кінофестиваль
УкраинФорм
2025-02-13T22:12:24Z
Зірки фільму "Щоденник Бріджит Джонс" тоді й зараз: як змінилися актори за 24 роки
24tv
2025-02-13T21:36:43Z
Євробачення-2025: Україна ризикує покинути першу 20-ку потенційних лідерів
GlavRed
2025-02-13T21:27:47Z
То хто ж така Клавдія Петрівна: звідки відома співачка взяла свій псевдонім
24tv
2025-02-13T20:33:02Z
"Є способи": Потап вперше розповів, як виїхав з України
Политека
2025-02-13T20:28:42Z
Кошовий вивів у світ дружину і молодшу доньку: як підросла дівчинка
GlavRed
2025-02-13T20:27:54Z
Розкрито грандіозну таємницю Костянтина Меладзе - що сталося
GlavRed
2025-02-13T20:27:12Z
Китайський винищувач обстріляв морський патрульний літак Австралії ракетами з тепловими пастками
ZN UA
2025-02-13T23:01:02Z
Нова банкнота 5000 гривень: кого можемо побачити на найбільшому номіналі
Telegraf
2025-02-13T22:48:22Z
Ленд-ліз США для України: Маломуж про сотні тисяч бомб і ракет для ЗСУ
GlavRed
2025-02-13T22:28:25Z
14 лютого: яке сьогодні свято, традиції та заборони
ГЛАВКОМ NET
2025-02-13T22:03:20Z
Скільки разів на рік пари сваряться через гроші: результати цікавого дослідження
24tv
2025-02-13T21:42:19Z
Кричить "під*раси", коли чує сирену, – Корогодський про 6-річну онучку, яка боїться вибухів
24tv
2025-02-13T21:03:59Z
Будинків уже немає, а платіжки – є: експерт розкрив дику схему комунальників із боргами за ЖКГ
Хвиля
2025-02-13T20:45:06Z
Словенія домовилась із Фінляндією про закупівлю бронемашин Patria
InternetUA
2025-02-13T20:37:44Z
Умєров розповів про нові пакети допомоги за результатами «Рамштайну»
УкраинФорм
2025-02-13T20:36:11Z
Важливе про інтимну зачіску для чоловіків: обов'язково зверніть увагу на ці поради
24tv
2025-02-13T20:30:55Z
Викривлення носової перегородки: що робити та які наслідки без лікування
24tv
2025-02-13T20:15:34Z
5 продуктів, які допоможуть заснути: один з них вас точно здивує
24tv
2025-02-13T19:18:44Z
Медики назвали ознаку передчасної смерті
Portaltele
2025-02-13T18:04:40Z
Чим замінити сіль, щоб знизити ризик інфаркту
24tv
2025-02-13T17:12:39Z
Вчені створили «розумну бомбу» для подолання агресивного раку
ГЛАВКОМ NET
2025-02-13T16:12:18Z
Все, що ви соромились запитати про геморой: інтервʼю з проктологинею
24tv
2025-02-13T16:06:34Z
Лікарі назвали фрукт, який допоможе запобігти деменції та хворобі Альцгеймера
TSN
2025-02-13T15:21:11Z
5 причин пити більше зеленого чаю: він корисніший, ніж ви думали
24tv
2025-02-13T14:33:35Z
НБУ сказав, коли можуть скасувати ліміти на карткові перекази
Хвиля
2025-02-13T20:30:13Z
Нафтогаз змінив способи оплати газу: що важливо знати споживачам
Хвиля
2025-02-13T20:24:57Z
Найбільший НПЗ Туреччини відмовляється від російської нафти через санкції США
24tv
2025-02-13T20:07:57Z
Земля різко здорожчала: скільки коштує гектар у лютому 2025 року
24tv
2025-02-13T20:06:32Z
У розвідці показали, як російська штурмова група зірвала ротацію експертів МАГАТЕ на Запорізькій АЕС
УкраинФорм
2025-02-13T19:52:59Z
30 мільярдів гривень для українців: ПФУ зробив важливу заяву
Хвиля
2025-02-13T19:42:19Z
"Мінус" десята частина: РФ зменшує видобуток нафти через атаки дронів ЗСУ, — Reuters
Фокус
2025-02-13T19:36:13Z
«Каметсталь» нарощує випуск заготовки за новою технологією
AgroNews
2025-02-13T19:19:00Z
Субсидія не рятує: Попенко озвучив тривожний рекорд з комунальних боргів
Хвиля
2025-02-13T19:15:24Z
Монца оголосила про підписання Бальде
Football.ua
2025-02-13T18:33:50Z
Названо найпопулярніші кольори авто у світі та Україні за 2024 рік
Фокус
2025-02-13T18:21:01Z
Smart готує перший у своїй історії седан
AutoCentre
2025-02-13T18:13:52Z
Найдешевший електрокар Volkswagen за 20 000 євро показали на нових зображеннях
Фокус
2025-02-13T17:21:37Z
Ram представив сімейство електричних фургонів ProMaster EV
AutoCentre
2025-02-13T16:10:21Z
Держдеп США планує витратити $400 мільйонів на закупівлю автомобілів Tesla - NYT
УкраинФорм
2025-02-13T15:57:19Z
Поки Маск зайнятий ліквідацією всього, що можна, акції Tesla падають у ціні
ZN UA
2025-02-13T15:43:13Z
Rezvani представив свій варіант спортивного Porsche 911
AutoCentre
2025-02-13T15:13:54Z
Офіційно представлено найдешевший електрокросовер Chevrolet Spark EUV
ГЛАВКОМ NET
2025-02-13T15:06:01Z
Частина українських військових проти угоди з РФ за будь-яку ціну - ЗМІ
GlavRed
2025-02-13T23:27:12Z
Путін погодиться на мир, якщо США відмовляться від військової підтримки Києву - WSJ
GlavRed
2025-02-13T23:21:37Z
Миру не буде, якщо Росія переможе Україну - Шольц
Gazeta UA
2025-02-13T23:21:33Z
Європа розкритикувала мирний план Трампа щодо України, – The Times
ГЛАВКОМ NET
2025-02-13T23:21:12Z
ISW: Росія стикається з проблемами у виробництві "Шахедів"
Хвиля
2025-02-13T23:12:20Z
Високопосадовці України, РФ та США зустрінуться у Саудівській Аравії — Трамп
TSN
2025-02-13T23:03:15Z
Війна, день 1086. Зеленський схвалив санкції проти Порошенка, Коломойського та Медведчука
Football.ua
2025-02-13T23:01:20Z
Шольц закликав Бундестаг визнати «надзвичайною ситуацією» війну в Україні та її наслідки для ФРН
УкраинФорм
2025-02-13T22:45:27Z
ОБСЄ теж має бути залучена до мирних переговорів - глава ПА організації
Хвиля
2025-02-13T22:39:40Z