MY.UAНовини
Фейки, ІПСО й інші онлайн-виклики: що український бізнес знає про медіаграмотність
Фейки, ІПСО й інші онлайн-виклики: що український бізнес знає про медіаграмотність

Фейки, ІПСО й інші онлайн-виклики: що український бізнес знає про медіаграмотність

«Детектор медіа» та національний проєкт «Фільтр» дослідили, чи готові українські компанії розвивати медіаосвіту працівників і клієнтів.

Нині репутація та успіх будь-якої компанії частково або повністю залежать від медіа та соцмереж. Бізнес є важливим сектором для впровадження медіаграмотності, адже не менше за інших є вразливим через вплив російської пропаганди, кібербулінгу та використання штучного інтелекту. Аби зрозуміти, які саме ініціативи з медіаграмотності потрібні українським компаніям, національний проєкт «Фільтр» і громадська організація «Детектор медіа» провели опитування «Як бізнес ставиться до медіаграмотності». Представники 35 українських компаній розказали, наскільки про це обізнані їхні працівники, чи відкрите керівництво бізнесу до співпраці з медіаосвітніми ініціативами та чи готове інвестувати у медіаграмотність.

Під час роботи над стратегією розвитку медіаграмотності в Україні експерти «Фільтру» та «Детектора медіа» помітили, що інформації про ставлення бізнесу до медіаосвіти, як і досліджень на цю тему, — дуже мало. За словами дослідниці «Фільтру» Юлії Стецюк, яка презентувала результати опитування, відповіді 35 різних за масштабом та діяльністю компаній дозволяють зробити мінімальні висновки щодо ситуації та настроїв бізнесу в питанні медіаграмотності.

Серед опитаних компаній більшість — 28% — працюють у сфері маркетингу, 25% — в ІТ, також є представники консалтингових компаній, різних сервісів і ритейлу. Здебільшого їхні команди налічують від 10 до 50 або більш як 100 співробітників, меншість із них наймає фахівців проєктно.

Різняться компанії й за віком — до опитування вдалося залучити бізнес, що існує більш ніж 10 років, а також молоді компанії: 31,4% — від 1 до 5 років; по 22,9% — присутні на ринку 5–7 років та понад 10 років, 17,1% компаній працюють від 7 до 10 років, 5,7% компаній — існують менш ніж рік.

83% опитаних представників бізнесу займають керівні посади: засновники, генеральні директори та провідні менеджери. В інших випадках респондентами стали маркетологи, HR-менеджери та представники, які долучені як до внутрішніх, так і до зовнішніх комунікації компаній.

Респондентів запитали, в яких соцмережах вони спілкуються з клієнтами, і виявилося, що майже всі — 32 компанії — мають сторінку на фейсбуці, 30 компаній розвивають інстаграм і лінкедін, і лише по одній — ведуть ютуб і вайбер.

Перша гіпотеза, яку намагалися підтвердити чи спростувати дослідники — що бізнес мало обізнаний у медіаграмотності. Насамперед у респондентів спитали, чи знайомі вони власне з терміном «медіаграмотність». Відповіді показали, що 62,9% опитаних були знайомі з цим терміном, трохи знайомі — 20%, мало знайомі — 14,3%. 2,8% респондентів відповіли, що не впевнені, чи правильно розуміють значення медіаграмотності, а тих, хто взагалі про це не чув, серед респондентів не було. Про всяк випадок респондентам повідомили правильне визначення медіаграмотності, щоб надалі анкета була релевантною.

  • Читайте також: Медіаграмотність не робить із водія маршрутки, пенсіонерки чи старшокласниці інтелігентів і ерудитів. Медіаграмотність — це найпростіша техніка безпеки в інформаційному просторі

Також дослідників цікавило, чи звертають респонденти увагу на питання медіаграмотності у комунікації бізнесу. 37,1% відповіли позитивно, 45,7% — що розглядають медіаграмотність як важливий аспект, але не завжди мають змогу його врахувати, 14,3% рідко звертають увагу на ці питання, а 2,9% відповіли, що взагалі не зважають на медіаграмотність у комунікаціях. На думку Юлії Стецюк, ці відповіді є серйозним показником того, що питання медіаосвіти мають розглядатися бізнесом активніше.

На питання, чи є бізнес відповідальним за розвиток медіаграмотності, більш ніж половина респондентів — 54,3%, відповіла «так», що вказує на розуміння важливості медіаграмотності та готовність покращувати ситуацію. 37,1% респондентів сказали, що медіаграмотність — додатковий бонус, але не головний обов’язок бізнесу.

Лише 11,4% респондентів відповіли, що впроваджують ініціативи з розвитку медіаграмотності серед клієнтів і співробітників. 31,4% зазначили, що мають тимчасові ініціативи, адже це не є основним напрямком їхньої роботи. «Мені здається, коли компанія навіть час від часу робить спроби запровадити якісь заходи з медіаграмотності це вже дуже класний показник», — каже Юлія Стецюк. Проте більш ніж половина опитаних — 57,1% — відповіла, що поки що не робить нічого для розвитку медіаграмотності.

  • Читайте також: Валерія Ковтун: Стійкість до дезінформації будується завдяки згуртуванню людей

Більшість респондентів вважає медіаграмотність важливою для загального успіху та стабільності бізнесу: з 35 компаній сім дали медіаграмотності максимальну оцінку за 10-бальною шкалою; три компанії дали 9 балів; дев’ять компаній — оцінили важливість медіаосвіти на 8 балів. Ці питання, на думку Стецюк, є ключовими, адже показують, що бізнес вважає медіаграмотність запорукою загального успіху компанії.

Більшість респондентів зазначила, що їм доводилося стикатися з дезінформацією або неадекватним контентом, чи репутаційними наслідками онлайн-активності працівників або клієнтів, що стосувалися їхнього бізнесу, на цифрових платформах. Проте коли їх запитали, чи планують вони створювати для працівників і клієнтів власні навчальні ініціативи, то лише чверть респондентів відповіла, що готова протидіяти дезінформації та планує певні заходи для розвитку стійкості до маніпуляцій і фейків. 57,1% респондентів сказали, що не мають таких планів, а 11,4% зазначили, що розглядали це питання, але поки що жодних заходів не вживали.

Якщо охочих створювати медіаосвітні проєкти серед представників бізнесу виявилося не дуже багато, то користуватися вже готовим контентом компанії готові — 51,4% респондентів відповіли, що розглядають можливість запозичення та впровадження готових навчальних ініціатив і контенту з медіаграмотності. «Компанії готові делегувати питання медіаграмотності організаціям, які цим займаються. Тож із цього може вийти класний тандем», — каже Юлія Стецюк. 20% респондентів відповіли, що все ж будуть створювати власні проєкти, а 8,6% сказали, що їм ця тема взагалі не цікава.

Серед найцікавіших і дієвих форматів для розвитку медіаграмотності в колективі представники компаній назвали проведення вебінарів і тренінгів. Також респонденти вважають корисним доступ до досліджень і статей із медіаграмотності, партнерство з організаціями, що займаються медіаосвітою, онлайн-курси та консультації.

Також дослідники вирішили поцікавитися, як медіаграмотність впливає на компанії, якщо це стосується внутрішньої та зовнішньої комунікації. У респондентів запитали, чи впливають вони на співробітників і клієнтів у плані свідомого споживання інформації та медіаграмотності, тож 48,6% опитаних сказали, що роблять це час від часу, а 34% взагалі не займаються цим питанням. А от на питання, чи хотіли б вони розвивати ці навички у співробітників і клієнтів, 54,3% відповіли, що розглядають таку можливість без конкретних планів, а 22,9% — активно прагнуть розвивати, мати якісь навчальні матеріали. За результатами опитування, контент, пов’язаний із медіаграмотністю, був би цікавий 57% працівників і 54% клієнтів.

Ще одне з ключових питань, яке цікавило дослідників — чи готовий бізнес фінансувати ініціативи з медіаграмотності. Лише 5,7% відповіли, що обов’язково інвестуватимуть в освіту з медіаграмотності для співробітників і 5,8% — для споживачів. Можливо будуть інвестувати в медіаграмотність працівників 37,1% компаній, 25,7% — можливо розвиватимуть клієнтів. Доволі великий відсоток компаній вважає «малоймовірними» інвестиції у медіаграмотність працівників (28,6%) та клієнтів (37,1%).

«Співробітники можуть бути більше в зоні інтересу бізнесу, бо це їхня відповідальність. І там легше буде, наприклад, розповсюджувати навчальні матеріали. Тому фокусуватися в розробці матеріалів в першу чергу, на мою думку, потрібно саме на співробітниках», — сказала Юлія Стецюк.

Під час опитування респондентам запропонували оцінити їхній інтерес і потреби для бізнесу за різними напрямками медіаграмотності. Найвищим інтересом для бізнесу виявилися медіаграмотність для медіа та маркетингу, виявлення та запобігання онлайн-ризикам (кібербулінг та онлайн-репутація), управління соціальними медіа та етикет, а також використання штучного інтелекту.

Більш помірний інтерес серед представників бізнесу викликають фейкові новини та дезінформація, навчання працівників та освіта клієнтів для підвищення медіаграмотності.

Також респондентам у форматі відкритої відповіді запропонували самим назвати виклики та потреби з медіаграмотності, які є специфічними чи унікальними для них. Такими викликами представники бізнесу назвали:

  • фейкові відгуки;
  • фейкові вебсайти;
  • оригінальність і неоригінальність товару, поширення інформації конкурентом про товар із метою монополізації ринку;
  • потреба відфільтровувати рекламу, пов’язану з ІПСО держави-агресорки, яка час від часу потрапляє в загальний стрим через декілька ланок рекламних партнерів-посередників;
  • потреба інформувати українців про те, як під час пошуку роботи не потрапити на гачок шахраїв і перевіряти інформацію про роботодавців в інтернеті;
  • потреба мотивувати кандидатів підвищувати рівень своєї цифрової та медіаграмотності для того, аби вони мали професійну перевагу на ринку праці.

Ще одне відкрите питання стосувалося результатів ініціатив із медіаграмотності, якщо компанії їх проводили. Респонденти повідомили, що зазвичай такі ініціативи обмежувалися статтями, контентом та одноразовими тренінгами у їхній ніші. Але є один приклад бізнесу, який впровадив можливість при пошуку роботи на сайті компанії додавати до резюме «Цифрограм» — електронний сертифікат національного тесту на цифрову грамотність.

  • Читайте також: Діана Дуцик: «Рівень медіаграмотності українців недостатній для інформаційної стійкості суспільства під час війни»

З українських організацій, які займаються медіаграмотністю, респонденти назвали «Стоп фейк», Центр протидії дезінформації, Рух «Чесно», Aspen, «Детектор медіа» та «Фільтр», «Вокс чек», United24, Ukrainer, курси на EdEra та Prometheus, Міністерство культури та інформаційної політики, Міністерство цифрової трансформації України та Ресурсний центр «ГУРТ».

Підсумовуючи відповіді респондентів, дослідники вважають, що медіаграмотність потрібно позиціювати як одну зі складових корпоративної соціальної відповідальності (КВС) бізнесу (54% опитаних вважають, що бізнес відповідальний за розвиток медіаграмотності). Представники бізнесу оцінюють важливість медіаграмотності для бізнесу, як доволі високу (середня оцінка 7,4 з 10) і відкриті до співпраці. Компанії не мають планів створення власних ініціатив із розвитку медіаграмотності, але з радістю впровадять готові рішення для розвитку медіаграмотності серед працівників і клієнтів, тому варто приділити увагу створенню матеріалів для них.

«Основна мета будь-якого бізнесу заробляти гроші, а коли ми говоримо про якусь соціальну відповідальність, як-от медіаграмотність, то це має бути для них просто. Так, щоб їм не доводилося застосовувати якісь додаткові ресурси, особливо час. Тому справді класним рішенням було б пропрацювати матеріали та запропонувати бізнесу все готове», — каже Юлія Стецюк.

  • Читайте також: «Медіаграмотність має стати однією з ключових навичок кожного»

Найбільш потрібними серед запропонованих типів ресурсів і матеріалів із розвитку медіаграмотності, які варто розробляти в першу чергу, стали вебінари та тренінги з медіаграмотності (підтримали 57% опитуваних), доступ до досліджень і статей за темою (51,4%). Також компанії зазначили, що зацікавлені у партнерстві з організаціями, які спеціалізуються на медіаграмотності (51,4%). Ініціативи з медіаграмотності потребують розвитку впізнаваності, адже у більшості респондентів були складнощі з назвою організацій, які пов’язані з розвитком медіаграмотності в Україні.

Гіпотези, які вдалося підтвердити потягом дослідження:

  • Бізнес мало обізнаний у медіаграмотності, але загальне розуміння важливості цієї навички присутнє.
  • Медіаграмотність — не популярний напрямок розвитку КСВ бізнесу та потребує більше уваги та промо.
  • Компанії відкриті до співпраці з ініціативами з медіаграмотності, якщо їм донести важливість і перспективність таких дій.
  • Бізнес не готовий фінансувати ініціативи з медіаграмотності, але готовий долучатися іншими ресурсами (за результатами анкетування гіпотеза частково підтвердилася, адже частина респондентів відповіла, що розглядає фінансування, у більшості для розвитку співробітників).
  • Є запит на розширення матеріалів за темою медіаграмотності спеціально для бізнесу.

Обкладинка: medium.com

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги за темою
дослідженняБізнес
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
"Аферист из Tinder" вышел на свободу: почему Саймона Леваева освободили из грузинской тюрьмы
TSN
2025-11-14T22:18:21Z
Знаменитости, которые сделали каминг-аут как гетеросексуалы
Comments UA
2025-11-14T21:57:20Z
Известный актер из РФ кладет неизвестные вещи в гробы своих коллег: что он возложил на похороны Юрия Николаева
Comments UA
2025-11-14T20:51:46Z
Джим Керри изменился до неузнаваемости: что он сделал с внешностью
Фокус
2025-11-14T19:00:37Z
Курьез в музее: уборщик уничтожил произведение искусства, вытерев пыль на зеркале
Comments UA
2025-11-14T15:42:03Z
Джим Керри изменился до неузнаваемости и шокировал своим внешним видом
TSN
2025-11-14T14:51:47Z
Трейлер фильма «Грозовой перевал»
Кино-Театр
2025-11-14T14:15:39Z
"Мы боремся": Высоцкая впервые заговорила о состоянии дочери
GlavRed
2025-11-14T13:18:19Z
Тина Кароль показалась с кольцом: фанаты заинтригованы
Фокус
2025-11-14T12:57:32Z
Спецоперация "Мидас": все, что известно о коррупции в энергетике, и экстрадируют ли подозреваемых из Израиля
TSN
2025-11-14T22:18:05Z
График отключения света на 15 ноября: когда не будет электроэнергии
TSN
2025-11-14T20:51:34Z
Россия исчерпала внутренние ресурсы для поддержки экономики - разведка
Корреспондент
2025-11-14T20:12:08Z
"Укрпочта" доставит 1000 гривен зимней поддержки: детали программы
Хвиля
2025-11-14T19:57:25Z
Санкции против "Лукойла": Британия вывела из-под удара болгарскую "дочку"
Новости Украины
2025-11-14T19:54:55Z
Как бизнесмен с Печерских Липок Ярослав Костенко "прокручивает" миллионы на шинах и стройках для "оптимизации" налогов
Знай
2025-11-14T19:21:05Z
Антиукраинские протесты в Польше: чего требуют аграрии
TSN
2025-11-14T19:09:21Z
Ищите в кошельке: на каких монетах можно заработать тысячи гривен
Знай
2025-11-14T18:21:50Z
УЗ с иронией прокомментировала заявления о возобновлении прямого рейса Киев-Берлин
ZN UA
2025-11-14T18:18:14Z
«Во время войны это мородерство»: военный заявил, что госаппарат не смог защитить украинскую энергетику
Знай
2025-11-14T23:33:04Z
НАБУ и САП вручили Чернышеву ходатайство о содержании под стражей
Украинская правда
2025-11-14T23:09:23Z
Россияне вечером атаковали "Кинжалами" Староконстантинов
ZN UA
2025-11-14T22:48:57Z
КНДР вдвое сократила поставки снарядов России — данные разведки
ZN UA
2025-11-14T22:45:03Z
Это еще одна попытка путина торговать ложками с нефтью, – Михаил Шейтельман о встрече с Токаевым
Знай
2025-11-14T22:33:44Z
Переговоры по активам РФ зашли в тупик: глава ЕК лично летит решать проблему
Хвиля
2025-11-14T22:30:02Z
Россия безумными темпами штампует КАБы: ГУР предупредило об угрозе
TSN
2025-11-14T22:18:24Z
Портников назвал единственный фактор, который может остановить Путина
Новости Украины
2025-11-14T22:00:01Z
Зеленский обещает, что результаты аудита госкомпаний будут в антикоррупционных органах
Украинская правда
2025-11-14T21:42:24Z
В Запорожских областях ночью раздались взрывы — ОВА
TSN
2025-11-14T22:36:16Z
Жуткая авария в Швеции: автобус снес остановку с людьми
TSN
2025-11-14T20:36:00Z
В Китае полностью сгорел 1500-летний храм из-за ошибки туриста
Comments UA
2025-11-14T20:12:19Z
В Киеве задержали “политика”, продававшего места в Раде за 160 тысяч долларов
Новости Украины
2025-11-14T19:54:53Z
"Шахед" ударил по продавщице, торговавшей картошкой: подробности смертельного обстрела рынка в Черноморске
TSN
2025-11-14T19:51:44Z
В одной из областей Украины были слышны взрывы: что известно
TSN
2025-11-14T19:51:05Z
Воздушная тревога по всей Украине: какая опасность
TSN
2025-11-14T19:48:01Z
Приехал на вызов и увидел, что горит его квартира: история спасателя, потерявшего жилье во время атаки РФ
ZN UA
2025-11-14T19:12:01Z
В Черноморске утром дроны-камикадзе ударили по местному рынку: есть погибшие и раненые
VGorode
2025-11-14T17:45:42Z
ГУР: В этом году Россия изготовит 120 тысяч планерных бомб и 70 тысяч дронов
Украинская правда
2025-11-15T00:18:25Z
Германия выделит 150 млн евро на закупку американского оружия для Украины — Sky News
ZN UA
2025-11-14T23:45:07Z
Четыре известных пророка сделали одинаковое ужасное предсказание на конец 2025 года
Comments UA
2025-11-14T23:00:41Z
15 ноября 2025 года: Гурия и Самона - что сегодня нельзя делать
Фокус
2025-11-14T22:00:07Z
Это убьет вашу зарядную станцию: чего категорически нельзя делать
Знай
2025-11-14T21:51:11Z
"Меня это бесит": украинка назвала пять вещей, которые больше всего раздражают в Португалии
Comments UA
2025-11-14T21:45:41Z
Самая старая женщина в мире поделилась своим секретом долголетия: это не то, что вы думаете
Comments UA
2025-11-14T21:21:43Z
Украина запускает в серию новый дрон-перехватчик Octopus
Новости Украины
2025-11-14T21:18:19Z
Окна, двери и батареи: как уменьшить платежки за тепло
Знай
2025-11-14T21:12:27Z
Сегодня начался Рождественский пост
ZN UA
2025-11-14T22:33:54Z
Врач назвала три причины, почему вы в последнее время хотите больше есть
Comments UA
2025-11-14T19:21:05Z
Почему во время стресса появляется «ком» в горле и как уменьшить телесное напряжение: советы психологи
TSN
2025-11-14T17:36:13Z
Открыли первый в мире "Ozempic-ресторан" для людей на препаратах для похудения
Comments UA
2025-11-14T17:12:06Z
Какие заготовки нельзя употреблять, если разморозился холодильник при отключении света
Comments UA
2025-11-14T17:03:50Z
Творог на ночь: миф о пользе, который может испортить ваш сон и фигуру
Знай
2025-11-14T16:51:46Z
Что происходит с организмом, если спать менее шести часов в сутки — объясняют эксперты
UAToday
2025-11-14T15:06:57Z
К чему приводит ежедневное употребление клюквы: об этом мало кто знает
Comments UA
2025-11-14T14:57:54Z
Диетологи назвали самый полезный алкогольный коктейль
TSN
2025-11-14T14:51:57Z
В Киеве заметили легендарный заряженный Audi 2000-х: он быстрее BMW M5 E39
Фокус
2025-11-14T15:00:43Z
Nissan вывел на рынок стильный семейный седан за $15 500 с расходом 2,8 л/100 км
Фокус
2025-11-14T13:00:58Z
Новый Toyota Land Cruiser Prado превратили в яркое спортивное авто
Фокус
2025-11-13T15:51:57Z
Тест-драйв нового Land Rover Defender OCTA: мощный "спорткар" для бездорожья
Фокус
2025-11-13T13:51:17Z
Триумф гибридов и падение электрокаров: какие авто выбирают украинские водители
Хвиля
2025-11-13T11:57:25Z
Чего категорически нельзя делать с ноутбуком: безобидная привычка может "убить" ваши гаджеты
Фокус
2025-11-13T08:12:04Z
Тонирование лобового стекла: эксперт предупредил об опасности для водителей и пешеходов
Знай
2025-11-06T15:51:05Z
Секрет очень прост: самый быстрый способ прогреть салон авто зимой
Comments UA
2025-11-05T14:21:24Z
Придержите электроконей! Мир переосмысливает темпы развития «зеленого» транспорта
ZN UA
2025-11-05T11:03:13Z
Один крок від катастрофи: ЗАЕС працює лише на резервній лінії
Новости Украины
2025-11-14T23:03:11Z
Более 100 боев произошло на Покровском направлении с начала суток – Генштаб
Украинская правда
2025-11-14T21:39:58Z
В Киеве владельцы квартиры задолжали 730 000 грн за коммуналку: что известно о "рекорде"
TSN
2025-11-14T21:09:20Z
Бойцы 8 полка ССО показали, как зачищают Купянск
Украинская правда
2025-11-14T20:42:12Z
В ДТП погиб известный правозащитник из Луганщины Павел Лисянский: что о нем известно
TSN
2025-11-14T20:06:36Z
Потерял руку, ногу, пережил клиническую смерть и обругал медиков: невероятная история спасения военного
TSN
2025-11-14T19:51:17Z
У Львов - новый доход, у Весов - конфликты: гороскоп на выходные
Comments UA
2025-11-14T19:03:55Z
Погода на выходные в Украине будет контрастной, но идет серьезное похолодание
Комсомольская правда
2025-11-14T18:06:10Z
Опасная ситуация в Днепропетровской области: россияне высадили туда свой десант
Comments UA
2025-11-14T18:00:58Z
День ангела 15 ноября: кого и как поздравлять с именинами
TSN
2025-11-14T22:18:57Z
Греческая запеканка с мясом и соусом бешамель: готовим настоящую мусаку как в ресторане, рецепт
Знай
2025-11-14T18:51:36Z
Хлеб будет свежим несколько дней: простой, но очень действенный трюк от бабушки вас удивит
TSN
2025-11-14T17:36:26Z
Как вернуть тюлю былую свежесть: простой метод без магазинной химии
TSN
2025-11-14T17:06:43Z
Секретный ингредиент для голубцов: они будут вкусными, как никогда раньше
Comments UA
2025-11-14T16:33:55Z
Гороскоп на 15 ноября 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-11-14T16:33:52Z
Как незаметно проверить, действительно ли вы нужны мужчине: три секретных психологических трюка
TSN
2025-11-14T16:06:29Z
Гороскоп на субботу 15 ноября 2025 года
UAToday
2025-11-14T16:00:11Z
7 комнатных растений заменят диффузоры и свечи: какие ароматы поселить у себя дома
Знай
2025-11-14T15:51:47Z
GabeFollower: Half-Life 3 действительно анонсируют в 2025 году — готовьтесь
GameMag
2025-11-14T22:45:42Z
Релиз близок: Геймплейный трейлер Escape from Tarkov 1.0
GameMag
2025-11-14T22:33:54Z
Невероятные оптические иллюзии, которые сломают мозг: как они работают
Comments UA
2025-11-14T22:30:42Z
Pragmata от Capcom выдали возрастной рейтинг в Южной Корее — релиз приближается
GameMag
2025-11-14T22:27:43Z
Илон Маск прогнозирует бессмертие через 20 лет: какая технология заработает
Comments UA
2025-11-14T22:06:21Z
Российские«Герберы» стали еще опаснее: «Флеш» о «тройном аккумуляторе» и детонаторе
Новости Украины
2025-11-14T21:36:03Z
Город и котёл: Обзор Atelier Resleriana: The Red Alchemist & the White Guardian
GameMag
2025-11-14T20:06:08Z
Игроки раскритиковали сюжетную кампанию Call of Duty: Black Ops 7 — она проходится за 4,5 часа
GameMag
2025-11-14T19:54:38Z
Чому аграрії обирають Opus для підготовки ґрунту до сівби озимих?
AgroNews
2025-11-14T19:48:06Z
"Физическая подготовка является основой для достойного качества жизни", – Ивашин
Comments UA
2025-11-14T18:57:39Z
Перед боем возможных соперников Усика один из боксеров употреблял наркотики – СМИ
ZN UA
2025-11-14T13:06:55Z
Футболисты сборной Украины прокомментировали разгромное поражение от Франции
ZN UA
2025-11-14T09:16:23Z
Знаменитый итальянский тренер трудоустроился в чемпионате Катара
ZN UA
2025-11-13T16:33:12Z
Мечтает выйти замуж за Путина: у Кабаевой появилась конкурентка
Comments UA
2025-11-06T21:57:21Z
"Шахтер" легко разобрался с исландцами в Лиге конференций
ZN UA
2025-11-06T20:24:41Z
Украинская Премьер-лига: результаты всех матчей 12-го тура, видео голов
ZN UA
2025-11-06T17:18:12Z
Украинец стал четырехкратным чемпионом мира: Мочульский завоевал золото джиу-джитсу
Фокус
2025-11-06T15:21:43Z
Українці п'ятиборці потужно стартували на Євро в Аланії
УкраинФорм
2025-11-06T10:06:31Z