/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F95a854ff0a290c22878205868a8a7ed2.jpg)
Всього три жмені в день: дерматологиня назвала горіх, який бореться зі зморшками
Дерматолог стверджує – три жмені мигдалю в день допомагають боротися із зморшками.
каже – тривале вживання мигдалю може призвести до помірного, але значущого зменшення зморшок.
Відзначається, що це може служити природним методом профілактики зморшок.
Мигдаль бореться зі зморшками
Доктор Ніра пройшла навчання в Гарвардській медичній школі. Вона додала, що її рекомендації підтверджує дослідження.
Клінічне дослідження, проведене Каліфорнійським університетом у Девісі, показало – у жінок, які споживали приблизно три жмені мигдалю на день, зменшилися мімічні зморшки та гіперпігментація.
Дослідження тривало шість місяців, за цей час у жінок, які їли мигдаль зменшилася зморшки на 16%, а гіперпігментація – на 20%. Також в учасниць підвищилася гідратація шкіри на щоках і лобі.
Попри результати, для підтвердження такого ефекту мигдалю необхідні додаткові дослідження.
Доктор Ніра наголошує, що важливо дотримуватися й інших рекомендацій в догляді за шкірою: використання сонцезахисного крему, антиоксидантів і ретиноїдів.