Практично жоден пасажирський рейс не обходиться без конфліктів. Одні люди лаються тому, що інші не хочуть поступитися їм своїм місцем, а інші обурені через чужих неслухняних дітей. Однак чи не найбільше суперечок викликають відкидні спинки крісел в літаках.
Втім, цілком можливо, що незабаром це вже не буде проблемою для пасажирів. Як пише The Sun, багато авіакомпаній поступово скорочують кількість відкидних сидінь у літаках або навіть повністю відмовляються від них.
Наприклад, бюджетні авіакомпанії вже давно почали відмовлятися від можливості для пасажирів відкинути свої місця назад. Так, ірландський лоукостер Ryanair зробив це ще в 2004 році. Оскільки часто такі авіакомпанії виконують денні рейси на короткі відстані, для більшості мандрівників це не стало проблемою.
Однак й інші авіакомпанії, що пропонують більш тривалі перельоти, також почали непомітно видаляти цю функцію – повністю або частково.
Наприклад, авіакомпанія Jet2 ще з 2009 року почала використовувати технологію, що дозволяє відкидати спинку крісла лише частково, щоб це не створювало незручностей сидячим ззаду пасажирам. Така ж технологія використовується на рейсах British Airways тривалістю менше чотирьох годин, а також авіакомпаніями Delta, United, American Airlines, Southwest Airlines і Finnair.
Крім бажання уникнути скандалів на борту літака, у такого рішення є ще кілька причин. Зокрема, на думку низки медичних експертів, для здоров'я хребта кращим варіантом буде спати "злегка відкинувшись".
Крім того, для відкидних сидінь потрібні більш складні механізми, які дозволяють спинці сидіння рухатися, а це додаткові витрати як на виробництво, так і на ремонт у разі поломки.
Проте, експерти вважають, що авіакомпанії, які пропонують далекомагістральні маршрути, навряд чи повністю відмовляться від цієї функції найближчим часом.
Водночас, пасажирів закликають дотримуватися правил етикету в літаку. Відкидати спинку крісла в жодному разі не варто при зльоті або посадці, а також під час подачі їжі. А перед тим, як відкинути спинку, також варто попередити про свій намір пасажира, що сидить ззаду, поцікавившись, чи не заважатиме йому це – в історії повно випадків, коли раптове відкидання крісла в літаку тягло за собою зламані носи і розбиті ноутбуки, а також бійки між пасажирами.
Як повідомляв УНІАН, раніше вчені з'ясували точний час почала істерик у маленьких дітей в літаках.