Як передає Укрінформ, про це повідомляє Bloomberg.
Зазначається, що більшість торговельних суден пересуваються морем під прапорами країн, де вони зареєстровані або звідки управляються.
До популярних таких країн входять Панама та Маршаллові Острови, які дотримуються високих стандартів безпеки в судноплавній галузі.
Проте коли Росія зібрала величезний тіньовий флот танкерів, щоб забезпечити перевезення своєї нафти всупереч санкціям США, частина цього флоту повісила прапор Камеруну.
При цьому в середині минулого року Камерун було визначено як країну з дуже «високим ризиком», що такі судна не пройдуть перевірку безпеки під час їхнього заходу в порти.
Флот нафтових танкерів, зареєстрований у Камеруні, невеликий, але більшість з них заходили в російські порти минулого року.
З 14 нафтовозів під прапором Камеруну, які здатні перевозити нафту з російських портів, 11 зробили це впродовж останніх 12 місяців.
На цю кількість суден припадає менше 1% загальних поставок нафти з Росію.
Як повідомляв Укрінформ, імпорт російської сирої нафти в Індію у грудні впав до найнижчого з січня 2023 року рівня, оскільки шість танкерів, що перевозили нафту марки Sokol, не змогли її доставити через проблеми з оплатою на тлі посилення санкцій.
Фото ілюстративне