Підприємство вже понад 10 років є збитковим, тому що не отримує достатньо грошей від своєї профільної діяльності — перевезення пасажирів
Тариф на проїзд у столичній підземці є нерентабельним і на сьогоднішній день має становити понад 30 гривень. Саме такою є обґрунтована вартість проїзду у київському метрополітені у 2024 році.
Про це заявив голова столичної підземки Віктор Брагінський в інтерв’ю "LB.ua". При цьому він наголосив, що питання формування тарифу – це не компетенція Київського метрополітену.
Так, за словами Брагінського, обґрунтована ціна проїзду у столичній підземці має становити понад 30 гривень. Тільки в цьому випадку підприємство перестане бути збитковим і зможе вийти у плюс.
Він зазначив, що востаннє тариф для пасажирів піднімали у 2018 році і на даний момент ці "цифри" вже нерентабельні. З того моменту економічна ситуація змінилася, і ціни на все зросли в рази.
"Тариф останній раз зростав у 2018 році. Я вже наводив приклад, що у 2018-му у нас були витрати на електроенергію 466 млн, хоча ми перше комунальне підприємство, яке працює безпосередньо з енергоринком, купує електроенергію за державним тарифом, тобто за мінімальними цінам, без посередників. У 2024 році ми маємо заплатити 1,6 млрд. Тому обґрунтований тариф сьогодні — понад 30 грн", — наголосив Брагінський.
Однак, незважаючи на це, питання формування тарифу — це не компетенція Київського метрополітену, і підвищувати тариф на проїзд до закінчення війни ніхто не буде.
"Але як ви вже чули, Віталій Володимирович сказав, що під час війни ніхто не збільшуватиме тариф. Наскільки бюджет міста дозволить собі фінансувати транспортні підприємства (це ж не тільки метрополітен, а й Київпастранс), настільки зможуть", — резюмував Брагинський.
Нагадаємо, що проїзд у київському метрополітені коштує 8 гривень незалежно від того, скільки станцій пасажиру потрібно проїхати.
Раніше "Телеграф" розповідав про те, що тарифи на проїзд у наземному транспорті столиці, на думку чиновників, на сьогодні мають становити від 20 до 24 гривень. Зазначається, що тарифи на перевезення пасажирів у столичному наземному транспорті були встановлені у 2018 році та на даний момент є нерентабельними.