Додаток видає помилку під час входу та здійснення операцій. В керівництві заявляють про DDoS-атаку, але кажуть, що ситуація під контролем.
У додатку Monobank увечері в п’ятницю, 19 січня, стався збій – він працює нестабільно та видає помилку. В керівництві заявляють про потужну DDoS-атаку.
Так, співзасновник Monobank Олег Гороховський заявляє про найпотужнішу DDoS-атаку.
“Найпотужніша DDoS атака. Ситуація під контролем”, – він.
Додаток видає помилку під час входу та здійснення операцій. Оператори служби підтримки написали, що з цього питання розбираються фахівці банку.
“Зараз спостерігаються труднощі в роботі мобільного застосунку, у зв’язку із цим ми можемо відповідати повільніше, ніж зазвичай. Не хвилюйтеся, будь ласка, це питання вже в роботі наших фахівців. Дякуємо за розуміння!” – повідомляють у чат-боті банку в Telegram.
Також у чат-боті повідомили, що “зараз є складнощі, які можуть відобразитися на вашій роботі з застосунком або з проведенням платежів”.
Нагадаємо, у середині грудня Monobank опинився під масованою кібератакою.
Також 9 січня у Monobank стався збій – деяким клієнтам не вдавалося здійснити вхід у додаток. Але невдовзі в банку повідомили про усунення технічного збою в роботі.