Компанія «Мета» встановила додаткові обмеження у «Фейсбуці» та «Інстаграмі»: тепер неповнолітнім користувачам повідомлення зможуть надсилати лише ті, хто перебуває у списку друзів. Про це повідомлено у блозі компанії.
Таке обмеження три роки тому запровадили щодо надсилання повідомлень від дорослих дітям. Тепер компанія поширила ці правила і на їхніх однолітків.
Користувачі віком до 16 або 18 років, залежно від країни, більше не отримають особисті повідомлення від користувачів, на яких вони не підписані, незалежно від віку. Налаштування увімкнено за замовчуванням.
«Ми хочемо, щоб діти мали безпечний досвід роботи з нашими програмами», — йдеться у повідомленні «Мета».
Також «Мета» розширила можливості батьківського контролю: якщо раніше батьки та опікуни неповнолітніх соцмереж лише отримували сповіщення про те, що їхній підліток змінює налаштування безпеки та конфіденційності своєї сторінки, то тепер зможуть впливати на це.
Наприклад, якщо підліток, який користується «фейсбуком» чи «інстаграмом» під батьківським контролем, намагатиметься змінити свій обліковий запис із приватного на загальнодоступний, змінити налаштування конфіденційності, то батьки отримають сповіщення із проханням схвалити або відхилити його запит на зміну.
«Мета» також планує запустити функцію, яка не дозволить підліткам бачити небажані та неприйнятні зображення у повідомленнях, надісланих іншими користувачами. Ця функція працюватиме і у чатах з наскрізним шифруванням.
Компанія не уточнила, які заходи вона вживає для захисту конфіденційності підлітків під час впровадження цих функцій. Також не надано деталей щодо того, який контент вважається неприйнятним.
Нагадаємо, раніше цього місяця компанія запровадила нові інструменти, щоб обмежити підлітків від перегляду матеріалів про завдання собі шкоди та розлади харчової поведінки у «Фейсбуці» та «Інстаграмі».
Фото: ілюстративне / Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.