Лайнер відправився в семиденну подорож по островах Карибського моря. Він належить компанії Royal Caribbean Group. Екологи попереджають, що величезне судно виділятиме велику кількість метану, адже працює на зрідженому природному газі.
Icon of the Seas вирушив у перший круїз
Icon of the Seas завдовжки 365 метрів і завширшки майже 50 метрів. Має 20 палуб. Цей лайнер може вмістити аж 7 600 пасажирів і 2 350 членів екіпажу. До слова, вартість білетів стартує від 200 тисяч гривень.
Директор морської програми Міжнародної ради з чистого транспорту (ICCT) наголосив, що Icon of the Seas — це крок у неправильному напрямку.
За нашими оцінками, використання зрідженого природного газу як суднового палива продукує на 120% більше викидів парникових газів, ніж судновий газойль,
— заявив Браян Комер.
Раніше ICCT опублікував звіт, в якому стверджував, що викиди метану від суден, які працюють на зрідженому природному газі, були вищими, аніж передбачається чинним законодавством.
Потужний парниковий газ – метан затримує в атмосфері в 80 разів більше тепла, аніж вуглекислий упродовж 20 років. Скорочення цих викидів вважається вирішальним для уповільнення глобального потепління.
Тим часом представник Royal Caribbean заявив, що Icon нібито спроєктований так, щоб працювати на 24% ефективніше, ніж вимагає міжнародний стандарт нових суден.
Коротко про Icon of the Seas
- Лайнер побудований на верфі в Турку, Фінляндія, зареєстрований на Багамах.
- Судно має сім басейнів і шість водних гірок.
- Його будівництво коштувало 2 мільярди доларів.
- Також на Icon of the Seas розмістили понад 40 ресторанів і барів.