Один із клієнтів ПриватБанку обурений тим, що варто йому заплатити на день пізніше послугу "оплата частинами", банк почав списувати з нього комісії. Але цікаво, що банк змінив умови договору, навіть про це не повідомивши.
Коментар він залишив на порталі Мінфін, де розповів про свою ситуацію.
У грудні він заплатив на день пізніше, ніж планував. Банк не списав кошти, а потім без попередження зняв гроші з картки 30 грудня. Він дізнався про це надто пізно. І хоча у січні вніс необхідну суму, кредит було поміщено на прострочення.
Але найприкріше – банк відмовляється списати гроші безпосередньо та почав стягувати комісії за прострочення, незважаючи на те, що він сплатив заздалегідь.
Оператор банку пояснив, що кредит вважається простроченим, якщо не було внесено повну суму регулярного платежу за договором "Оплата за Частками". У разі прострочення умови кредиту змінюються і клієнту формується новий рахунок для оплати, що, за твердженням банку, завжди є предметом повідомлення та зазначено в умовах на їхньому веб-сайті.
Для погашення кредиту (договору), каже оператор, надалі кошти потрібно вносити за графіком (до дати списання планового платежу) на новий рахунок, який ви можете побачити у Приват24, у меню: Кредити – Оплата частинами – Договори – Вибрати необхідний договір – Реквізити .
Тепер клієнтам необхідно ще й стежити за своїм договором, щоб не проґавити його ймовірну зміну умов.
Раніше ми писали про кредитну пастку: клієнтку ПриватБанку обікрали за нульового балансу картки
Також наш портал повідомляв, що ПриватБанк без попередження закриває рахунки: українці не можуть отримати свої гроші.
Крім того, стало відомо про збої в банкоматах ПриватБанку: українці не можуть отримати готівку