Українець поскаржився на Monobank через нав'язування кредитів. Деталі інциденту він описав у своїй скарзі на порталі "Мінфін".
Українець поділився, що вирішив відкрити рахунок у Monobank і вже надіслав усі документи, як йому надіслали договір, у якому був пункт про надання кредитного ліміту.
Чоловік звернувся на гарячу лінію, щоб уточнити, як отримати картку без кредитної лінії. Зрештою йому заявили, що це неможливо. Внаслідок цього українець зробив висновок, що банк нав'язує кредити.
"Почав писати операторові що мені не потрібно кредит тільки рахунок, він мені відписав що неможливо відкрити рахунок без кредиту. Банк нав’язує кредити. Не рекомендую мати справу з цим банком", - поскаржився українець.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та заявили, що клієнту надали некоректну консультацію, оскільки відкрити рахунок без кредитного ліміту можливо. Водночас є можливість самостійно відмовитися від цієї послуги у додатку банку.
"Для відкриття рахунку не обов'язково мати кредитний ліміт
В застосунку, при реєстрації або вже після відкриття рахунку, можна вказати бажаний кредитний ліміт "0"", - відповіли в банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українець "украв" у банку більше 90 тисяч гривень через помилку терміналу: як йому це вдалося.