Клієнт "Приватбанку" опинився у неприємній ситуації, коли вирішив змінити дату регулярного платежу через онлайн-сервіс банку. Він стверджує, що після невдалої спроби зміни дати через програму він звернувся до банкомату, щоб зареєструвати нові платежі.
Однак в онлайн-версії дата залишалася незмінною, незважаючи на внесені зміни.
Клієнт вирішив звернутися до відділення банку, де, за словами клієнта, фахівці банку відмовилися допомогти, посилаючись на якусь таємну інструкцію, яка, на їхнє твердження, не дозволяє їм втручатися.
"В той же час в електронній системі написано, що я можу змінювати дату платежу з 1 по 28 число. Це парадокс, я розчарований, що не знайшлося компетентного фахівця, і даремно простояв у черзі 2 години", — пише клієнт.
Оператор банку у відповідь на скаргу клієнта запропонував інструкцію щодо зміни дати регулярного платежу через онлайн-сервіс.
Для правильного створення платежу слід виконувати інструкції:
- Перейти до меню "Всі послуги - Платежі - Регулярні платежі" .
- Натиснути на дату платежу.
- Створити платежі.
- Натиснути кнопку — Додати регулярний платіж та вибрати послугу зі списку.
- Додати карту.
- Заповнити інформацію щодо платежу.
- Виберіть тип платежу.
- Вибрати дату (при необхідності її можна змінити).
- Вибрати картку для зарахування.
- Збереження платежу.
Щоб зберегти платеж, необхідно натиснути кнопку "Додати до календаря
платежів". Протягом 3 днів необхідно активувати регулярний платіж у банкоматі після його створення у Приват24.
Крім того, Знай.ua повідомляв, ПриватБанк блокує рахунки для соцвиплат: українці залишаються без допомоги