У Києві мости через Дніпро Метро і Патона офіційно знаходяться в п'ятому стані технічної кваліфікації, тобто визнані недієздатними.
Інженер і транспортний експерт Дмитро Беспалов, стверджує, що в разі виникнення аварійної ситуації на мосту Метро йтиметься про фактичне будівництво нового мосту або відновлення існуючого.
У коментарі LIGA.net він повідомив, що в ході інспекції урядова комісія встановила, що один з канатів моста обірвався, після чого відбулося зменшення вантажопідйомності моста: там заборонили рух вантажного транспорту.
Експерт нагадав, що міст Патона офіційно можна тільки реставрувати або ремонтувати, адже у нього статус пам'ятки архітектури. А міст Метро не є пам'яткою і його можна капітально відремонтувати.
"Але в разі аварійної ситуації ми будемо говорити про фактично будівництво нового моста або відновлення. Поки ми думаємо, що можемо вирішувати ремонт мостів, я дуже сильно боюся, що насправді це може вирішити якийсь випадок. Тобто, коли у нас працює те, що за класифікацією непрацездатне, нас не повинен дивувати той факт, що завтра це може перестати працювати", – зазначив Беспалов.
За його словами, зазвичай ремонтовані Мости намагаються повністю не закривати, а проводити роботи на одній його частині. Однак з київськими мостами ситуація може скластися інакше через конструктивні особливості.
Джерело видання в Кабінеті Міністрів заявило, що ремонтні роботи на аварійних мостах Києва можуть почати після запуску Подільського моста.
"Київ, те, що ми зараз бачимо, активно добудовує Подільсько-Воскресенський міст. Я думаю, як тільки вони запустять по ньому нормальний рух, почнуть закривати мости на капітальний ремонт", – заявив він.
Джерело вважає, що транспортного колапсу через закриття зазначених мостів не буде, тому що Подільський міст зможе взяти на себе частину трафіку.
Проблеми з метро в Києві
У Київському метрополітені між станціями "Деміївська" та "Либідська" побудують нову ділянку тунелю на заміну аварійному. Відновлювальні роботи планують завершити восени 2024 року. Про це повідомив засновник компанії "Автострада", яка є підрядником відновлювальних робіт, Максим Шкіль.