MY.UAНовини
Ася Батаєва-Докаленко, Starlight media: Іноземні партнери сприймають українців як надлюдей. Їм цікаві історії життя у надзвичайних умовах
Ася Батаєва-Докаленко, Starlight media: Іноземні партнери сприймають українців як надлюдей. Їм цікаві історії життя у надзвичайних умовах

Ася Батаєва-Докаленко, Starlight media: Іноземні партнери сприймають українців як надлюдей. Їм цікаві історії життя у надзвичайних умовах

Керівниця департаменту з монетизації контенту медіагрупи Starlight media — про міжнародну співпрацю у виробництві та реалізації контенту, українську та міжнародну прем’єру драми «Перевізниця» та потреби закордонних телеринків.

Восени 2022 року департамент із монетизації контенту медіагрупи Starlight media очолила Ася Батаєва-Докаленко. Ася ще до цього призначення займалася міжнародними продажами та копродукцією. Міжнародна копродукція під час повномасштабної війни стала одним із трендів у виробництві українського контенту. За копродукційні проєкти на тему війни взялись і великі продакшни, й медіагрупи.

Торік StarLight media спільно з німецькою філією французької студії Gaumont розпочали зйомки серіалу «Перевізниця» (In her Car). Це 10-серійна драма, заснована на реальних подіях перших тижнів повномасштабної війни Росії проти України. Вона розповідає історію українки, яка працювала психологинею, але під час війни рятує людей, які опинились у складних ситуаціях через війну. Прем’єра цього серіалу має вийти в Україні та світі у лютому цього року. Про міжнародну копродукцію, продаж контенту за кордон та телеринки в інтерв’ю «Детектору медіа» розказала Ася Батаєва-Докаленко.

Ася Батаєва-Докаленко

— Асю, ви вже рік очолюєте напрям монетизації. Чим був для вас цей рік? І як заробляла на контенті Starlight Media у 2023 році?

— Я б не сказала, що це був один із найкращих років для української медіаіндустрії. Це був рік складних контекстів і викликів. Звісно, було багато ризиків: економічних і безпекових (через те, що більша частина нашої команди перебуває в Україні). Але завдяки талантам і правильно обраній стратегії — це був рік унікальних партнерств і перемог. Ми працювали з дуже обмеженим обсягом контенту у порівнянні з довоєнними роками. Але й набули унікального досвіду копродукції з міжнародними партнерствами на рівні, якого в нас не було до війни, та створили потужні копродукційні проєкти у серіальному і документальному напрямках. Окрім дистрибуції наших проєктів, ми почали активніше займатися дистрибуцією контенту незалежних продюсерів.

— Якими?

— Наразі ми працюємо з чотирма компаніями. Частина з них українські, інші — з європейського ринку. Список поступово розширюється.

— Що Starlight Media заробила на контенті торік?

— Рекламні доходи на ринку зараз відновилися на 60% від довоєнних. Це впливає на рівень інвестицій у контент і обсяг його виробництва. Тому пропорційно знизились і міжнародні продажі. Те, що ми більше стали працювати з європейськими партнерами, трохи компенсує ті втрати, яких завдала війна. Але не повністю.

— Асю, на прикладі «Перевізниці» поговорімо про міжнародні партнерства. Як почалася ця історія, як ви знайшли підтримку у міжнародних компаніях і чому вони повірили у цей проєкт?

— «Перевізниця» — це ідея Жені Туніка. Його талант і потужності SLM для втілення ідеї в життя були ключовими для партнерів. Шлях «Перевізниці» був таким: спершу в неї повірив менеджмент нашої компанії, далі Женя представив свій проєкт на пітчі у Берліні у 2022 році, і він був надалі підтриманий Gaumont і мовниками EBU. Відтоді над проєктом працювала і продовжує працювати велика команда.

— Чи долучали ви до написання сценарію сценаристів-партнерів?

— Ні, сценарій повністю писав Женя. Але наші ключові партнери справді долучалися на ранніх етапах його розробки, щоб надати коментарі та покращити сприйняття, що допомогло зробити проєкт справді європейським.

— Яка частка від загального бюджету фільму була надана європейськими мовниками?

— Фінансова схема досить складна, до неї долучені не лише європейські мовники. Приблизно 80 на 20. Результат можна буде побачити зовсім скоро — на нас чекає безпрецедентна одночасна прем’єра в ефірі шести світових мовників 21 лютого, напередодні річниці великої війни. Це важливо не лише для бізнесу, а й для України та її підтримки у світі. Зараз відчувається певна втома від нашої війни, і багато хто хоче від інформації про неї відмежуватися. А прем’єра якраз має звернути увагу на те, що війна триває і продовжує впливати на життя багатьох людей. Наш проєкт — у першу чергу про людей, про звичайних людей і їхнє життя під час війни.

— У світі прем’єра вийде на каналах чи платформах?

— У деяких партнерів — на каналах, у деяких — на платформах.

— А коли прем’єра серіалу в Україні?

— 25 лютого, до других роковин повномасштабного вторгнення, о 18:00 відбудеться премʼєра на СТБ.

— Хто з наших ОТТ-сервісів покаже серіал?

— Ми ведемо перемовини з кількома платформами. Коли підпишемо угоду, повідомимо.

— У випадку з такою копродукцією як «Перевізниця», де залучено багато партнерів, у кого залишаються права на продукт?

— На деяких територіях відбувається ліцензування — тобто надання певної категорії прав на обмежений термін використання, на деяких територіях права залишаються за однією зі сторін. У Європі досить специфічна ситуація з податковими схемами на спільне володіння продуктом, joint venture. Тому права залишаються в одного з партнерів, надалі відбувається розподіл доходів у пропорції, визначеній сторонами при укладанні угоди.

— Хто продаватиме «Перевізницю» на міжнародні платформи, на умовний Netflix?

— У випадку з «Перевізницею» права на міжнародну дистрибуцію ми передали компанії Beta Film. Було прийнято рішення, що це найкращий варіант партнерства, бо у компанії багаторічний досвід дистрибуції інших саме копродукційних проєктів.

Кадр серіалу «Перевізниця»

— Якщо приблизно 80% коштів у проєкт вклали партнери, то SLM вклав у нього близько 20%. Скажіть, який період потрібен, щоб окупити цей проєкт?

— Система фінансування складніша, ніж здається, і має свої нюанси. З точки зору самоокупності та подальших прибутків, на це піде 2–3 роки.

— Основне джерело монетизації — саме міжнародні продажі?

— Так.

— Чи розглядали ви продакт-плейсмент під час роботи над «Перевізницею»? І чи можете ви це робити у міжнародних проєктах?

— У нас були такі думки. Але наші головні стейкхолдери є державними мовниками. За їхніми стандартами, продакт-плейсмент може існувати лише у разі погодження з ними. А вони, коли вкладають кошти у продукт, надають перевагу мінімізації рекламних проявів. Колеги розповідали про випадки, коли продакт-плейсмент міг призвести до повного анулювання контракту. Звісно, у кадрі можуть бути елементи, які є декорацією та реквізитом, тоді все гаразд.

— У інших ваших копродукційних проєктах є продакт-плейсмент?

— Я б не сказала, що ми фокусуємося на проєктах із продакт-плейсментом у міжнародній копродукції. У локальних проєктах він, звісно, присутній. Щодо міжнародних проєктів на етапі девелопменту — все може бути.

 

Постер серіалу «Перевізниця»

— Які у вас проєкти в копродукції, крім «Перевізниці»?

— З реалізованих нині —фільм «Сила таланту» спільно з компанією Fremantle. Компанія суттєво підтримала нас у виробництві та взяла проєкт на дистрибуцію. Ідея народилася під час розмови на Каннському телеринку, коли ми з командою і партнерами обговорювали те, що герої українського шоу виступають у різних країнах. З цієї розмови народилася ідея зробити фільм про них. Згодом її дуже талановито втілила в життя команда Наталії Франчук. З боку партнерів ми отримали відгук, що це документальний фільм найвищого рівня. Для нас такі відгуки дуже важливі. Тому що документальний напрямок ми розвиваємо активно, але не так давно. Ще кілька проєктів, які підтримали міжнародні партнери, зараз у виробництві. Про один із них ми зможемо заявити десь за місяць.

— Це документальні фільми? Який рівень бюджетів?

— Серед них є і документальні, і серіальні проєкти. Бюджети озвучувати не можу з огляду на партнерські домовленості.

— Але ці бюджети нижчі за середні цифри виробництва у Європі?

— Якщо ми говоримо про Східну Європу, то бюджети співмірні, може трохи менші. Порівнюючи з рештою країн Європи, то виробництво в Україні може бути дешевшим у десятки разів. Співвідношення якості та вартості часто шокує партнерів. У випадку співпраці з європейськими партнерами загальна інвестиція у продукт може бути більшою.

— Ваші міжнародні проєкти, які зараз у роботі, всі стосуються війни?

— Не всі вони фокусуються на війні. Але нам зараз важко не говорити про неї, бо ми в ній живемо. Більшість творців не може писати відірвано від реальності. Були випадки, коли ми відмовлялися від виробництва якісних історій, бо вони були написані до війни й зараз перестали бути актуальними.

— Як ви для себе визначаєте актуальність? Особливо з огляду на орієнтацію на кілька міжнародних ринків.

— З того, що бачу під час перемовин із партнерами, їм цікаві історії життя та виживання у надзвичайних умовах. Адже ситуація у світі дестабілізується все більше з кожним днем. І підсвідомо чи свідомо європейці розуміють, що адаптація до життя у надскладних умовах справді може стати і їхньою реальністю. Наші партнери сприймають українців певною мірою як надлюдей. Тому що величезні зусилля більшість із нас докладає хоча б до того, щоб існувати у звичайному режимі в умовах постійних обстрілів. Також життя тих українців, які вимушено переїхали в інші країни та будують життя заново, не плануючи цього роками заздалегідь — це унікальний шлях постійних викликів. Те, як українці його проходять і як інтегруються в контекст інших країн — надихає і цікавить партнерів.

— Які українські проєкти, формати та серіали зараз цікавлять міжнародного глядача? І що змінилося після початку повномасштабної війни? Як змінюється ставлення до українського контенту на телеринках? Бо восени знову була подія у Каннах. Чи падає інтерес до українського контенту?

— До повномасштабної війни з наших проєктів найкраще як формат мандрував «Ревізор», як серіали — «Перші ластівки» та «Кріпосна». На початку повномасштабної війни купували весь контент, який показував сутність України. Нас хотіли підтримати, а також показати у світі хоч щось, окрім новин. Виробництво у перші місяці стало на паузу. А коли воно відновилося, ринок переповнився контентом про війну. Згодом його стало забагато, на іноземних каналах з’явилося певне цензурування й обмеження, бо глядачам важко впоратися з жахами, які супроводжують війну.

Через це мене запитували, чи варто робити документальні фільми та серіали на цю тему. Є вираз, який полюбляє Бенксі: «Art should comfort the disturbed and disturb the comfortable» («Мистецтво має втішати стривожених і пробуджувати надто спокійних»). Він достатньо містко описує те, чому подібний контент має продовжувати вироблятися.

— Чи були присутні на телеринках російські виробники?

— Якщо у 2022 році російських компаній дійсно не було, то у 2023 вони почали з’являтися. Реєструються вони зазвичай не від Росії, а від країн Близького та Середнього Сходу. Я не можу сказати, що росіяни активно продають свій контент. У найближчі роки вони точно не повернуться навіть до частини продажів того, що було до війни. Більшість мовників відмовляється від російського контенту та заміняє його українським. Вони готові вкладати кошти у додаткове дублювання й адаптацію через те, що такі інвестиції для них вигідніші, ніж постійний аналіз російського контенту на приховану пропаганду.

— Які це країни?

— Це країни СНД, де розуміють російську мову. Зараз вони перебувають під найбільшою загрозою пропаганди та докладають зусиль, щоб максимально її блокувати.

— Російські продюсери конкурують за гранти?

— Вони повертаються на ринок. Але західні компанії не купують російський продукт і не продають туди. Багато дистрибуторів закрили свої офіси в Росії та не повертаються. Є випадки, коли російські продюсери на ринках просувають свої проєкти. Я була свідком того, як одна фільммейкерка розказувала, як почала знімати фільм про вегетаріанців у Росії, мовляв, важлива тема про максимальну нежорстокість. Вона жалілася, що має припиняти виробництво фільму. І я бачила, що вона викликає співчуття у європейських мовників. Але співчуття не завжди конвертується у фінансову підтримку. Зазвичай вони тримають нейтралітет. Якісь суми російські фільммейкери отримують, зазвичай ті, які релокувались у Європу. У такому випадку вважається, що бенефіціаркою не є Росія, адже вони працюють із європейськими командами та виробляють там. Про фінансування виробництва в Росії з боку європейських компаній я не чула. Але на Берлінале торік просувалося чимало фільмів російських продюсерів.

— Що вам вдалося продати на Каннському телеринку?

— Ми продовжуємо співпрацювати з країнами Балтії, Казахстаном, Грузією, Молдовою. Через появу документальних фільмів ми розширили географію на західну та східну Європу та Північну Америку. Прямі продажі ми робимо у Португалію, Німеччину, Францію, Канаду, США, Словаччину.

— Чи продається довоєнна бібліотека?

— Частково, але вона поступово застаріває. Партнери переважно запитують контент, створений не пізніше 2020–2021 року. Всі хочуть свіже, бо контенту щороку з’являється все більше і більше.

— На який контент запит у цих ринків?

— Найгірше продаються комедії. Добре продаються period-драми («Кріпосна», «Кава з кардамоном»). Бо вони поза часом, і можуть монетизуватися дуже довго. Продаються і детективи: як горизонтальні, так і вертикальні. Розважальні формати все ще мають свою нішу.

— Для України ці формати стають менш популярними?

— Я б так не сказала. Наші глядачі дуже добре сприймають «МастерШеф», «Супермаму».

— Це вже багаторічні бренди.

— Глядачі хочуть мати змогу відволікатися, тому ми продовжуємо виробляти розважальний контент. І продовжуємо купувати формати, але виробничі бюджети, як і обсяг ринку, стали меншими й вартість для України стала нижчою. Бо партнери розуміють, що це взаємопов’язані фактори.

— Чи формує запит на виробництво потреби міжнародного ринку? Чи у пріоритеті локальний ринок?

— Ми балансуємо. Є контент, який створений із фокусом на локального глядача. Наприклад, серіал «Зв’язок». Попри те, що він із релокаціями та присутністю героїв у різних країнах, проєкт усе ж більшою мірою локальний. Мелодрами мають попит у багатьох країнах, процедурали. Ми оцінюємо потенціал експорту при створенні локального продукту. Але головний акцент — на експорт у проєктах копродукції.

— Асю, ви згадали популярність мелодрам. Які найбільше продаються?

— Важко виокремити конкретні тайтли — на ринках СНД, країн Балтії та у Казахстані майже всі мелодрами СТБ мають великий попит.

— А чи продаються такі унікальні історії, як «Спіймати Кайдаша»?

— Цей проєкт чудово себе показав на Netflix.

— Ви розповідали про ті ринки, з якими ви працюєте зараз. А які ринки є перспективою для продажів?

— У нас є запити від країн Азії та Америки. Ми маємо на меті перетворити їх із точкових на потокові. Багато залежатиме від контенту та творців. І тому зараз ми робимо фокус не лише на аналітику ринку й просування контенту, а й на забезпечення розвитку наших креаторів. Щоб вони краще розуміли міжнародного глядача і таким чином могли створювати більш «мандрівний» контент.

— Асю, які ви маєте плани на 2024 рік?

— Ми націлені на європейську інтеграцію, довгострокове партнерство. Мені подобається японський вислів: швидко — це повільно, але без перерв. І в цьому сенсі ми продовжуємо виробляти якісний, цікавий і перспективний контент за міжнародними стандартами.

Головне фото: Ася Батаєва-Докаленко (фото надане Starlight media)

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
кіновиробництво
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Death Stranding 2 нельзя игнорировать: Организаторов The Game Awards призвали увеличить количество номинантов на GOTY
GameMag
2025-09-23T19:00:48Z
Официально: Экранизация Death Stranding расскажет совершенно новую историю — Хидео Кодзима назвал причину
GameMag
2025-09-23T19:00:38Z
Клоун кошмарит город: Представлен новый трейлер сериала «Оно: Добро пожаловать в Дерри» (
GameMag
2025-09-23T17:15:00Z
Елена Мозговая растрогала талантом 10-летней дочери и ее дебютом в Греции: "Люди смотрят и плачут"
TSN
2025-09-23T16:21:25Z
Тина Кароль призналась, что на самом деле скрывается за ее одиночеством: "Это НЕ о противостоянии, это выбор"
Знай
2025-09-23T15:51:30Z
Секрет бренда: в логотипе Coca-Cola заметили скрытый символ, о котором многие не знали 130 лет
Фокус
2025-09-23T15:45:55Z
Джон Бон Джові прокомментировал усыновление ребенка его сыном
Корреспондент
2025-09-23T15:42:46Z
Молдова готовится вернуться на Евровидение-2026
Корреспондент
2025-09-23T15:21:18Z
Анна Кошмал на свежем фото показала подросшую 6-месячную дочь и растрогала ее достижениями
TSN
2025-09-23T14:06:40Z
Удары дронов ВСУ обвалили экспорт дизеля из России до минимума с 2020 года
TSN
2025-09-24T01:06:16Z
Екатерина Котенкова об индексации пенсий 1 марта: «В 2026 году прогнозируют сдержанное повышение»
Знай
2025-09-23T20:42:28Z
В Украине ускорилась промышленная инфляция
Корреспондент
2025-09-23T19:33:42Z
Денег на еду не останется: как может измениться тариф на газ
Знай
2025-09-23T19:12:15Z
В мире увеличилось количество криптомиллиардеров
Корреспондент
2025-09-23T18:48:48Z
Украинцам с долгами назначат субсидию: в ПФУ раскрыли условия
Хвиля
2025-09-23T18:06:04Z
НБУ запустил систему мгновенных платежей: как это изменит денежные переводы в Украине
Хвиля
2025-09-23T16:51:14Z
Атаки дронов обрушили экспорт дизеля России до 5-летнего минимума - СМИ
Корреспондент
2025-09-23T16:51:03Z
Экономика и экология: бизнес и власть объединяют усилия ради "зеленых" инвестиций
Знай
2025-09-23T16:39:20Z
Зеленский впервые встретился с принцем Лихтенштейна
Корреспондент
2025-09-24T01:54:35Z
Зеленский: Трамп понимает, что Украина не может «обменяться территориями» с Россией
TSN
2025-09-24T01:51:19Z
Трамп предположил, что Россия - "бумажный тигр"
Корреспондент
2025-09-24T01:48:43Z
В ООН назвали число жертв войны в Украине
Корреспондент
2025-09-24T01:48:18Z
Трамп понял, что "обмена территориями" не будет — Зеленский
ZN UA
2025-09-24T00:27:17Z
Зеленский: Если бы Китай хотел остановить войну, то он бы заставил Москву
Лига
2025-09-23T23:18:02Z
Покушение на Трампа: подозреваемого признали виновным
Корреспондент
2025-09-23T23:03:18Z
Россия атакует Украину БпЛА: направление движения
TSN
2025-09-23T21:36:38Z
Признание Палестины. Последствия для мира
Корреспондент
2025-09-23T21:21:38Z
Взрыв прогремел в центре Осло: полиция задержала подозреваемого
ZN UA
2025-09-24T00:00:37Z
В Запорожье из-за атаки произошел пожар
Корреспондент
2025-09-23T22:21:35Z
Людям сказали оставаться дома: приближается крупнейший тайфун этого года
TSN
2025-09-23T19:36:50Z
Астраханский ГПЗ остановил производство топлива из-за пожара - СМИ
Корреспондент
2025-09-23T18:00:24Z
Дрон-камикадзе атаковал гостей вечеринки лидера криминальной группы "Короля Джумы", есть погибшие, среди них есть дети
TSN
2025-09-23T17:21:59Z
В Киеве умерла 24-летняя роженица, пострадавшая в результате атаки РФ
Корреспондент
2025-09-23T17:12:21Z
В Днепре 19-летняя внучка издевалась над своей бабушкой: детали инцидента
TSN
2025-09-23T17:06:50Z
«ТЦК крушили четверо, десятки — наблюдали»: новые подробности побега мобилизованных на Прикарпатье
TSN
2025-09-23T17:06:50Z
Террориста из Днепра, который закладывал бомбы в мечетях, нашли мертвым в тюрьме — что произошло
TSN
2025-09-23T17:06:16Z
Зачем нести калач в баню 24 сентября и чем надо накормить семью: приметы и запреты на Феодосия
Знай
2025-09-24T01:57:02Z
Отсрочка от призыва: может ли оформить муж по уходу за женой с инвалидностью 3 группы
ZN UA
2025-09-24T01:03:49Z
Добровольные взносы в школах: должны ли их платить родители
ZN UA
2025-09-23T22:24:05Z
Минобороны запускает цифровую систему "Импульс" для учета военнослужащих
Хвиля
2025-09-23T21:30:12Z
День ангела 24 сентября: кого и как поздравлять с именинами
TSN
2025-09-23T21:21:46Z
«Кинжал» — главная угроза для украинского неба: история и характеристики ракеты
Новости Украины
2025-09-23T20:21:04Z
Аномальная статистика: в Украине зафиксировали рекордное количество мужчин-аспирантов
Знай
2025-09-23T20:12:28Z
Бесплатные продукты для пенсионеров в Кировоградской области: куда обращаться
Политека
2025-09-23T19:30:34Z
ЕС выделит 200 млн евро на школьное питание для украинских учеников
Европейская правда
2025-09-23T19:30:04Z
У людей началась зависимость от чатов с искусственным интеллектом, многие уже попали уже в "дурку"
TSN
2025-09-23T15:21:37Z
Ученые нашли в мозге систему, заживляющую тело во сне
ZN UA
2025-09-23T14:09:32Z
Главный врач страны ответил, будет ли в Украине новый карантин в 2025 году
Comments UA
2025-09-23T12:45:11Z
Назван худший вид сыра для здоровья сердца
UAToday
2025-09-23T12:03:11Z
В программу Доступные лекарства добавили 85 новых препаратов
Корреспондент
2025-09-23T11:36:46Z
Диетологи определили идеальный завтрак для борьбы с воспалением в организме: что есть утром
TSN
2025-09-23T11:15:57Z
Главный врач страны дал один важный совет украинцам
Comments UA
2025-09-23T10:51:12Z
Двое вместо одного: британские хирурги удалили у 70-летнего мужчины двойной аппендикс
TSN
2025-09-23T09:33:04Z
COVID-19, грипп и психическое здоровье: главные вызовы медицины этой осенью - Игорь Кузин
Comments UA
2025-09-23T09:15:21Z
MG показала новый пикап MGU9
Корреспондент
2025-09-23T18:24:34Z
Subaru прекращает производство Legacy после 35 лет выпуска
Корреспондент
2025-09-23T17:18:32Z
Новый Nissan Sentra 2026 стал похож на Leaf
Корреспондент
2025-09-23T17:09:33Z
Похожий на Leaf: Nissan презентовал недорогого конкурента Toyota Corolla и VW Jetta
Фокус
2025-09-23T15:51:41Z
Вам врали об электромобилях: пять популярных мифов, которые развеяли эксперты
Фокус
2025-09-23T12:36:53Z
В России рухнула продажа машины для чиновников, которую рекламировал Путин
Корреспондент
2025-09-23T11:54:03Z
Знаменитый флагман Subaru сняли с производства: известна причина
Фокус
2025-09-23T06:36:02Z
Porsche пересмотрела планы: ставка на ДВС и гибриды вместо электромобилей
Корреспондент
2025-09-22T18:24:29Z
BMW представила первый официальный взгляд на новый X5
Корреспондент
2025-09-22T16:48:26Z
Гороскоп на сегодня 24 сентября: предложение близнецов, успех львов и недоразумение козерогов
Знай
2025-09-24T01:30:12Z
The World’s Most Famous Investor Made a Colossal Fortune on BYD Stocks
Топ Жир
2025-09-23T22:06:54Z
«Война дронов» на лиманском направлении: ВСУ сдерживают атаки россиян
ZN UA
2025-09-23T21:27:18Z
Харьков под массированной атакой: 17 прилетов
Корреспондент
2025-09-23T20:18:51Z
В Харькове раздались взрывы: что известно о "прилетах"
Comments UA
2025-09-23T19:27:43Z
Гороскоп на 24 сентября 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-09-23T18:45:48Z
Заберут последних работников: чем грозит тотальная мобилизация украинским городам
Знай
2025-09-23T18:36:57Z
Гороскоп на 24 сентября: кого из знаков Зодиака подведет здоровье
Comments UA
2025-09-23T18:18:23Z
Міністр фінансів Німеччини обіцяє захистити металургію країни
AgroNews
2025-09-23T18:09:13Z
Простой психологический тест раскроет вашу самую сильную черту характера
TSN
2025-09-23T21:21:09Z
Сколько раз можно использовать один чайный пакетик: ответ точно вас удивит
UAToday
2025-09-23T18:45:42Z
Секреты идеального жареного риса: пошаговый рецепт для буднего вечера
Знай
2025-09-23T16:51:56Z
5 случаев, когда родителям не следует говорить "да" своим детям
Знай
2025-09-23T16:21:37Z
Как найти дешевые авиабилеты с помощью ChatGPT: пошаговая инструкция
TSN
2025-09-23T16:21:06Z
Как пожарить мойву, чтобы не было неприятного запаха: секретный трюк профессиональных поваров
TSN
2025-09-23T15:48:46Z
Рассыпчатая гречка с насыщенным вкусом: варим не "абы как", а по правилам
TSN
2025-09-23T15:21:56Z
Проверьте свою внимательность: сможете ли вы найти ошибку на картинке с бассейном за 9 секунд
TSN
2025-09-23T14:06:22Z
Пустынные улицы и мраморные дворцы: турист побывал в одном из "самых загадочных городов"
Фокус
2025-09-23T13:57:46Z
Анонсирована неофициальная русская озвучка Silent Hill f для ПК
GameMag
2025-09-24T01:24:38Z
NASA выбрало новых астронавтов для миссии на Марс: что известно о кандидатах
TSN
2025-09-23T21:21:38Z
Приближается новая катастрофа: ученые предупредили, что 90% человечества погибнет
Знай
2025-09-23T20:30:19Z
Ведущий дизайнер The Elder Scrolls V: Skyrim объяснил, почему играм Bethesda можно простить обилие багов
GameMag
2025-09-23T19:00:45Z
Червоточины реальны? Астрономы считают, что поймали отголосок параллельной Вселенной
UAToday
2025-09-23T18:45:55Z
Работа приложения Резерв+ восстановлена
Корреспондент
2025-09-23T18:45:43Z
В Украине представили новую версию дрона "Лелека": в чем его преимущества
UAToday
2025-09-23T18:45:34Z
Хакеры украли персональные данные клиентов Stellantis
Корреспондент
2025-09-23T18:12:09Z
Священный союз между солнечным героем и богиней плодородия: в Испании нашли памятник иберийцев
Фокус
2025-09-23T17:57:56Z
Судаков забил во втором подряд поединке за "Бенфику"
ZN UA
2025-09-23T21:30:55Z
Бывший игрок Барселоны рассказал о непростом пути Дембеле
Корреспондент
2025-09-23T20:42:09Z
Травма лишила Барселону важного игрока центра поля на полсезона
Корреспондент
2025-09-23T19:48:14Z
Богачук опустился в рейтинге из-за сенсационного поражения
Корреспондент
2025-09-23T18:03:01Z
Ванат в третий раз подряд оказался в стартовом составе
Корреспондент
2025-09-23T17:21:05Z
Экс-коллега предостерег Моуринью о "теплом" приеме
Корреспондент
2025-09-23T16:57:25Z
Чемпионка мира по борьбе Алла Белинская: Если нет света – тренируемся под фонариком
Комсомольская правда
2025-09-23T15:30:38Z
Свитолина объявила о досрочном завершении сезона
ZN UA
2025-09-23T14:12:12Z
Украинская федерация бокса официально стала частью World Boxing
Корреспондент
2025-09-23T13:51:41Z