MY.UAНовини
Ася Батаєва-Докаленко, Starlight media: Іноземні партнери сприймають українців як надлюдей. Їм цікаві історії життя у надзвичайних умовах
Ася Батаєва-Докаленко, Starlight media: Іноземні партнери сприймають українців як надлюдей. Їм цікаві історії життя у надзвичайних умовах

Ася Батаєва-Докаленко, Starlight media: Іноземні партнери сприймають українців як надлюдей. Їм цікаві історії життя у надзвичайних умовах

Керівниця департаменту з монетизації контенту медіагрупи Starlight media — про міжнародну співпрацю у виробництві та реалізації контенту, українську та міжнародну прем’єру драми «Перевізниця» та потреби закордонних телеринків.

Восени 2022 року департамент із монетизації контенту медіагрупи Starlight media очолила Ася Батаєва-Докаленко. Ася ще до цього призначення займалася міжнародними продажами та копродукцією. Міжнародна копродукція під час повномасштабної війни стала одним із трендів у виробництві українського контенту. За копродукційні проєкти на тему війни взялись і великі продакшни, й медіагрупи.

Торік StarLight media спільно з німецькою філією французької студії Gaumont розпочали зйомки серіалу «Перевізниця» (In her Car). Це 10-серійна драма, заснована на реальних подіях перших тижнів повномасштабної війни Росії проти України. Вона розповідає історію українки, яка працювала психологинею, але під час війни рятує людей, які опинились у складних ситуаціях через війну. Прем’єра цього серіалу має вийти в Україні та світі у лютому цього року. Про міжнародну копродукцію, продаж контенту за кордон та телеринки в інтерв’ю «Детектору медіа» розказала Ася Батаєва-Докаленко.

Ася Батаєва-Докаленко

— Асю, ви вже рік очолюєте напрям монетизації. Чим був для вас цей рік? І як заробляла на контенті Starlight Media у 2023 році?

— Я б не сказала, що це був один із найкращих років для української медіаіндустрії. Це був рік складних контекстів і викликів. Звісно, було багато ризиків: економічних і безпекових (через те, що більша частина нашої команди перебуває в Україні). Але завдяки талантам і правильно обраній стратегії — це був рік унікальних партнерств і перемог. Ми працювали з дуже обмеженим обсягом контенту у порівнянні з довоєнними роками. Але й набули унікального досвіду копродукції з міжнародними партнерствами на рівні, якого в нас не було до війни, та створили потужні копродукційні проєкти у серіальному і документальному напрямках. Окрім дистрибуції наших проєктів, ми почали активніше займатися дистрибуцією контенту незалежних продюсерів.

— Якими?

— Наразі ми працюємо з чотирма компаніями. Частина з них українські, інші — з європейського ринку. Список поступово розширюється.

— Що Starlight Media заробила на контенті торік?

— Рекламні доходи на ринку зараз відновилися на 60% від довоєнних. Це впливає на рівень інвестицій у контент і обсяг його виробництва. Тому пропорційно знизились і міжнародні продажі. Те, що ми більше стали працювати з європейськими партнерами, трохи компенсує ті втрати, яких завдала війна. Але не повністю.

— Асю, на прикладі «Перевізниці» поговорімо про міжнародні партнерства. Як почалася ця історія, як ви знайшли підтримку у міжнародних компаніях і чому вони повірили у цей проєкт?

— «Перевізниця» — це ідея Жені Туніка. Його талант і потужності SLM для втілення ідеї в життя були ключовими для партнерів. Шлях «Перевізниці» був таким: спершу в неї повірив менеджмент нашої компанії, далі Женя представив свій проєкт на пітчі у Берліні у 2022 році, і він був надалі підтриманий Gaumont і мовниками EBU. Відтоді над проєктом працювала і продовжує працювати велика команда.

— Чи долучали ви до написання сценарію сценаристів-партнерів?

— Ні, сценарій повністю писав Женя. Але наші ключові партнери справді долучалися на ранніх етапах його розробки, щоб надати коментарі та покращити сприйняття, що допомогло зробити проєкт справді європейським.

— Яка частка від загального бюджету фільму була надана європейськими мовниками?

— Фінансова схема досить складна, до неї долучені не лише європейські мовники. Приблизно 80 на 20. Результат можна буде побачити зовсім скоро — на нас чекає безпрецедентна одночасна прем’єра в ефірі шести світових мовників 21 лютого, напередодні річниці великої війни. Це важливо не лише для бізнесу, а й для України та її підтримки у світі. Зараз відчувається певна втома від нашої війни, і багато хто хоче від інформації про неї відмежуватися. А прем’єра якраз має звернути увагу на те, що війна триває і продовжує впливати на життя багатьох людей. Наш проєкт — у першу чергу про людей, про звичайних людей і їхнє життя під час війни.

— У світі прем’єра вийде на каналах чи платформах?

— У деяких партнерів — на каналах, у деяких — на платформах.

— А коли прем’єра серіалу в Україні?

— 25 лютого, до других роковин повномасштабного вторгнення, о 18:00 відбудеться премʼєра на СТБ.

— Хто з наших ОТТ-сервісів покаже серіал?

— Ми ведемо перемовини з кількома платформами. Коли підпишемо угоду, повідомимо.

— У випадку з такою копродукцією як «Перевізниця», де залучено багато партнерів, у кого залишаються права на продукт?

— На деяких територіях відбувається ліцензування — тобто надання певної категорії прав на обмежений термін використання, на деяких територіях права залишаються за однією зі сторін. У Європі досить специфічна ситуація з податковими схемами на спільне володіння продуктом, joint venture. Тому права залишаються в одного з партнерів, надалі відбувається розподіл доходів у пропорції, визначеній сторонами при укладанні угоди.

— Хто продаватиме «Перевізницю» на міжнародні платформи, на умовний Netflix?

— У випадку з «Перевізницею» права на міжнародну дистрибуцію ми передали компанії Beta Film. Було прийнято рішення, що це найкращий варіант партнерства, бо у компанії багаторічний досвід дистрибуції інших саме копродукційних проєктів.

Кадр серіалу «Перевізниця»

— Якщо приблизно 80% коштів у проєкт вклали партнери, то SLM вклав у нього близько 20%. Скажіть, який період потрібен, щоб окупити цей проєкт?

— Система фінансування складніша, ніж здається, і має свої нюанси. З точки зору самоокупності та подальших прибутків, на це піде 2–3 роки.

— Основне джерело монетизації — саме міжнародні продажі?

— Так.

— Чи розглядали ви продакт-плейсмент під час роботи над «Перевізницею»? І чи можете ви це робити у міжнародних проєктах?

— У нас були такі думки. Але наші головні стейкхолдери є державними мовниками. За їхніми стандартами, продакт-плейсмент може існувати лише у разі погодження з ними. А вони, коли вкладають кошти у продукт, надають перевагу мінімізації рекламних проявів. Колеги розповідали про випадки, коли продакт-плейсмент міг призвести до повного анулювання контракту. Звісно, у кадрі можуть бути елементи, які є декорацією та реквізитом, тоді все гаразд.

— У інших ваших копродукційних проєктах є продакт-плейсмент?

— Я б не сказала, що ми фокусуємося на проєктах із продакт-плейсментом у міжнародній копродукції. У локальних проєктах він, звісно, присутній. Щодо міжнародних проєктів на етапі девелопменту — все може бути.

 

Постер серіалу «Перевізниця»

— Які у вас проєкти в копродукції, крім «Перевізниці»?

— З реалізованих нині —фільм «Сила таланту» спільно з компанією Fremantle. Компанія суттєво підтримала нас у виробництві та взяла проєкт на дистрибуцію. Ідея народилася під час розмови на Каннському телеринку, коли ми з командою і партнерами обговорювали те, що герої українського шоу виступають у різних країнах. З цієї розмови народилася ідея зробити фільм про них. Згодом її дуже талановито втілила в життя команда Наталії Франчук. З боку партнерів ми отримали відгук, що це документальний фільм найвищого рівня. Для нас такі відгуки дуже важливі. Тому що документальний напрямок ми розвиваємо активно, але не так давно. Ще кілька проєктів, які підтримали міжнародні партнери, зараз у виробництві. Про один із них ми зможемо заявити десь за місяць.

— Це документальні фільми? Який рівень бюджетів?

— Серед них є і документальні, і серіальні проєкти. Бюджети озвучувати не можу з огляду на партнерські домовленості.

— Але ці бюджети нижчі за середні цифри виробництва у Європі?

— Якщо ми говоримо про Східну Європу, то бюджети співмірні, може трохи менші. Порівнюючи з рештою країн Європи, то виробництво в Україні може бути дешевшим у десятки разів. Співвідношення якості та вартості часто шокує партнерів. У випадку співпраці з європейськими партнерами загальна інвестиція у продукт може бути більшою.

— Ваші міжнародні проєкти, які зараз у роботі, всі стосуються війни?

— Не всі вони фокусуються на війні. Але нам зараз важко не говорити про неї, бо ми в ній живемо. Більшість творців не може писати відірвано від реальності. Були випадки, коли ми відмовлялися від виробництва якісних історій, бо вони були написані до війни й зараз перестали бути актуальними.

— Як ви для себе визначаєте актуальність? Особливо з огляду на орієнтацію на кілька міжнародних ринків.

— З того, що бачу під час перемовин із партнерами, їм цікаві історії життя та виживання у надзвичайних умовах. Адже ситуація у світі дестабілізується все більше з кожним днем. І підсвідомо чи свідомо європейці розуміють, що адаптація до життя у надскладних умовах справді може стати і їхньою реальністю. Наші партнери сприймають українців певною мірою як надлюдей. Тому що величезні зусилля більшість із нас докладає хоча б до того, щоб існувати у звичайному режимі в умовах постійних обстрілів. Також життя тих українців, які вимушено переїхали в інші країни та будують життя заново, не плануючи цього роками заздалегідь — це унікальний шлях постійних викликів. Те, як українці його проходять і як інтегруються в контекст інших країн — надихає і цікавить партнерів.

— Які українські проєкти, формати та серіали зараз цікавлять міжнародного глядача? І що змінилося після початку повномасштабної війни? Як змінюється ставлення до українського контенту на телеринках? Бо восени знову була подія у Каннах. Чи падає інтерес до українського контенту?

— До повномасштабної війни з наших проєктів найкраще як формат мандрував «Ревізор», як серіали — «Перші ластівки» та «Кріпосна». На початку повномасштабної війни купували весь контент, який показував сутність України. Нас хотіли підтримати, а також показати у світі хоч щось, окрім новин. Виробництво у перші місяці стало на паузу. А коли воно відновилося, ринок переповнився контентом про війну. Згодом його стало забагато, на іноземних каналах з’явилося певне цензурування й обмеження, бо глядачам важко впоратися з жахами, які супроводжують війну.

Через це мене запитували, чи варто робити документальні фільми та серіали на цю тему. Є вираз, який полюбляє Бенксі: «Art should comfort the disturbed and disturb the comfortable» («Мистецтво має втішати стривожених і пробуджувати надто спокійних»). Він достатньо містко описує те, чому подібний контент має продовжувати вироблятися.

— Чи були присутні на телеринках російські виробники?

— Якщо у 2022 році російських компаній дійсно не було, то у 2023 вони почали з’являтися. Реєструються вони зазвичай не від Росії, а від країн Близького та Середнього Сходу. Я не можу сказати, що росіяни активно продають свій контент. У найближчі роки вони точно не повернуться навіть до частини продажів того, що було до війни. Більшість мовників відмовляється від російського контенту та заміняє його українським. Вони готові вкладати кошти у додаткове дублювання й адаптацію через те, що такі інвестиції для них вигідніші, ніж постійний аналіз російського контенту на приховану пропаганду.

— Які це країни?

— Це країни СНД, де розуміють російську мову. Зараз вони перебувають під найбільшою загрозою пропаганди та докладають зусиль, щоб максимально її блокувати.

— Російські продюсери конкурують за гранти?

— Вони повертаються на ринок. Але західні компанії не купують російський продукт і не продають туди. Багато дистрибуторів закрили свої офіси в Росії та не повертаються. Є випадки, коли російські продюсери на ринках просувають свої проєкти. Я була свідком того, як одна фільммейкерка розказувала, як почала знімати фільм про вегетаріанців у Росії, мовляв, важлива тема про максимальну нежорстокість. Вона жалілася, що має припиняти виробництво фільму. І я бачила, що вона викликає співчуття у європейських мовників. Але співчуття не завжди конвертується у фінансову підтримку. Зазвичай вони тримають нейтралітет. Якісь суми російські фільммейкери отримують, зазвичай ті, які релокувались у Європу. У такому випадку вважається, що бенефіціаркою не є Росія, адже вони працюють із європейськими командами та виробляють там. Про фінансування виробництва в Росії з боку європейських компаній я не чула. Але на Берлінале торік просувалося чимало фільмів російських продюсерів.

— Що вам вдалося продати на Каннському телеринку?

— Ми продовжуємо співпрацювати з країнами Балтії, Казахстаном, Грузією, Молдовою. Через появу документальних фільмів ми розширили географію на західну та східну Європу та Північну Америку. Прямі продажі ми робимо у Португалію, Німеччину, Францію, Канаду, США, Словаччину.

— Чи продається довоєнна бібліотека?

— Частково, але вона поступово застаріває. Партнери переважно запитують контент, створений не пізніше 2020–2021 року. Всі хочуть свіже, бо контенту щороку з’являється все більше і більше.

— На який контент запит у цих ринків?

— Найгірше продаються комедії. Добре продаються period-драми («Кріпосна», «Кава з кардамоном»). Бо вони поза часом, і можуть монетизуватися дуже довго. Продаються і детективи: як горизонтальні, так і вертикальні. Розважальні формати все ще мають свою нішу.

— Для України ці формати стають менш популярними?

— Я б так не сказала. Наші глядачі дуже добре сприймають «МастерШеф», «Супермаму».

— Це вже багаторічні бренди.

— Глядачі хочуть мати змогу відволікатися, тому ми продовжуємо виробляти розважальний контент. І продовжуємо купувати формати, але виробничі бюджети, як і обсяг ринку, стали меншими й вартість для України стала нижчою. Бо партнери розуміють, що це взаємопов’язані фактори.

— Чи формує запит на виробництво потреби міжнародного ринку? Чи у пріоритеті локальний ринок?

— Ми балансуємо. Є контент, який створений із фокусом на локального глядача. Наприклад, серіал «Зв’язок». Попри те, що він із релокаціями та присутністю героїв у різних країнах, проєкт усе ж більшою мірою локальний. Мелодрами мають попит у багатьох країнах, процедурали. Ми оцінюємо потенціал експорту при створенні локального продукту. Але головний акцент — на експорт у проєктах копродукції.

— Асю, ви згадали популярність мелодрам. Які найбільше продаються?

— Важко виокремити конкретні тайтли — на ринках СНД, країн Балтії та у Казахстані майже всі мелодрами СТБ мають великий попит.

— А чи продаються такі унікальні історії, як «Спіймати Кайдаша»?

— Цей проєкт чудово себе показав на Netflix.

— Ви розповідали про ті ринки, з якими ви працюєте зараз. А які ринки є перспективою для продажів?

— У нас є запити від країн Азії та Америки. Ми маємо на меті перетворити їх із точкових на потокові. Багато залежатиме від контенту та творців. І тому зараз ми робимо фокус не лише на аналітику ринку й просування контенту, а й на забезпечення розвитку наших креаторів. Щоб вони краще розуміли міжнародного глядача і таким чином могли створювати більш «мандрівний» контент.

— Асю, які ви маєте плани на 2024 рік?

— Ми націлені на європейську інтеграцію, довгострокове партнерство. Мені подобається японський вислів: швидко — це повільно, але без перерв. І в цьому сенсі ми продовжуємо виробляти якісний, цікавий і перспективний контент за міжнародними стандартами.

Головне фото: Ася Батаєва-Докаленко (фото надане Starlight media)

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
кіновиробництво
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
ЗМІ: США передали Ірану письмові пропозиції щодо ядерної угоди
Европейская правда
2025-05-15T19:33:38Z
Рютте назвав головні задачі НАТО: чи буде підтримка України в пріоритеті
ТСН
2025-05-15T19:21:00Z
Засновник Human Rights Foundation накричав на українську журналістку через «хороших» росіян
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T19:09:52Z
До переговорів у Стамбулі приєднається МЗС Туреччини — ЗМІ
ТСН
2025-05-15T19:06:48Z
Рубіо повідомив, від чого залежатиме зустріч Трампа з Путіним
ТСН
2025-05-15T19:06:11Z
Зеленський затвердив склад української делегації на переговори в Стамбулі: хто представлятиме Україну
ТСН
2025-05-15T19:00:41Z
Новий посередник в переговорах про мир, рада Росія-НАТО, Орбан боїться України: новини дня
Европейская правда
2025-05-15T18:51:19Z
Візит Зеленського в Туреччину, старт переговорів з РФ. Головне за 15 травня
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T18:42:41Z
Трамп виїхав у "невідомому напрямку" після візиту до ОАЕ: чи завітає у Стамбул
ТСН
2025-05-15T18:18:16Z
Народилася у Дніпрі, не знала свого батька і писала листа Сталіну: як у дитинстві виглядала Лія Ахеджакова
Telegraf
2025-05-11T17:30:58Z
Афіша на вихідні. Куди піти у столиці 17-18 травня
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T19:03:33Z
"Євробачення-2025": онлайн-трансляція другого півфіналу конкурсу
ТСН
2025-05-15T19:03:01Z
Аліна Гросу розповіла про сварку з чоловіком-росіянином і здивувала її причиною
ТСН
2025-05-15T15:48:52Z
Зірка "Жіночого Кварталу" вперше висловилася про свого бойфренда: "Іскра була, а потім морозив мене"
ТСН
2025-05-15T14:41:29Z
Оля Полякова пригадала, як хильнула і написала Ані Лорак: "Курка, ще й ноги короткі"
ТСН
2025-05-15T14:40:05Z
"Євробачення-2025": порядок виступів учасників у другому півфіналі та їхні пісні
TSN
2025-05-15T14:38:46Z
Антоніна Хижняк розкритикувала представників України на Каннському кінофестивалі: "Не стримала сліз"
TSN
2025-05-15T14:36:00Z
"Євробачення-2025": другий півфінал — де дивитися шоу наживо та які країни виступатимуть
TSN
2025-05-15T14:35:57Z
Що має зробити чоловік перед тим, як йти на війну: боєць “Азову” здивував відповіддю
TSN
2025-05-15T17:36:59Z
Найкращий момент перемогти російську імперію – це зараз
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T17:06:34Z
У Литві кажуть, що інцидент з танкером "тіньового флоту" схожий на інформаційну операцію
Европейская правда
2025-05-15T16:57:39Z
Блаженніший Святослав запросив Папу приїхати в Україну
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T16:36:44Z
У редакцію «Радіо Свобода» направили запит, чому журналіст Андрушко не служить в армії – ЗМІ
Vlasti
2025-05-15T16:12:22Z
Брат Максима Неліпи опублікував зворушливий допис
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T16:12:16Z
Папа Римський планує зустрітися із Зеленським – Bild
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T16:09:12Z
У Резерв+ з’явилися нові типи відстрочок: хто їх може отримати
ТСН
2025-05-15T15:45:25Z
У Дрездені чоловіку загрожує штраф за гітлерівський салют у ретромобілі
Европейская правда
2025-05-15T14:58:46Z
Як вилікувати яблуню від чорного раку: на що звернути увагу, яка профілактика можлива
ТСН
2025-05-15T14:41:23Z
Один із найпопулярніших продуктів допоможе прожити до 100 років
TSN
2025-05-15T14:40:32Z
Спадний Місяць від 13 травня до 26 травня 2025 року: що варто зробити
ТСН
2025-05-15T14:39:07Z
Україну 15 травня накрила потужна магнітна буря
ТСН
2025-05-15T14:38:37Z
Мошки в Україні: чому їхні укуси небезпечні та коли варто бігти до лікаря
ТСН
2025-05-15T14:36:37Z
Виявлено простий спосіб зниження тиску без ліків: які продукти треба вживати
TSN
2025-05-15T14:36:08Z
Що покласти в лунку, коли садите огірки: завдяки звичайному бур’яну ви збиратимете їх відрами щодня
TSN
2025-05-15T14:35:57Z
Не 10 тисяч: науковці підрахували, скільки кроків треба робити щодня
TSN
2025-05-15T14:34:38Z
Нова хвиля Covid-19 шириться Азією – Bloomberg
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T14:03:35Z
На Майдані Незалежності жінка пошкодила прапори та фото полеглих бійців: як відрегувала поліція та КМВА
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T19:18:41Z
"ТЦК ламає тата!": жителька Кіровоградщини поскаржилася на силову мобілізацію батька
ТСН
2025-05-15T18:36:17Z
Суд зменшив заставу ексголові МСЕК Крупі
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T16:57:27Z
Відому блогерку застрелили просто під час прямого етеру
TSN
2025-05-15T16:21:39Z
На Київщині виявили виробників фальсифікованого насіння
AgroPortal
2025-05-15T16:00:16Z
Фриланс-афера на мільйони: до України з Німеччини екстрадували шахрая
ТСН
2025-05-15T15:16:43Z
У Києві бус ТЦК потрапив у ДТП: мобілізовані кинулися навтьоки і нібито були у кайданках
ТСН
2025-05-15T14:40:02Z
В Луцьку зранку пролунала серія вибухів
ТСН
2025-05-15T14:39:49Z
Зранку в Івано-Франківську пролунали вибухи
TSN
2025-05-15T14:39:36Z
“Цивільні відтягують момент закінчення війни”: боєць “Азову” зробив несподівану заяву
ТСН
2025-05-15T19:06:57Z
У Києві на Алеї Героїв сталася бійка — поліція затримала винуватицю
ТСН
2025-05-15T19:06:18Z
День вишиванки в Київраді: яскраві фото
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T19:03:09Z
Київрада ухвалила нові виплати для людей, житло яких пошкодила Росія
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T17:54:53Z
У Києві буде капітально відремонтовано шляхопровід на Осокорках
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T15:18:39Z
Свідок Єгови отримав дві повістки і відмовився від мобілізації, бо "родину можна захищати по-іншому"
ТСН
2025-05-15T14:48:49Z
У КМДА роз’яснили ситуацію щодо постачання гарячої води влітку
ТСН
2025-05-15T14:41:19Z
На Харківщині ухилянтів бронювали в "пожежній": яким був "тариф"
TSN
2025-05-15T14:41:16Z
За крок до Дніпропетровщини: як змінилася лінія фронту та які нові загрози у травні 2025
TSN
2025-05-15T14:40:54Z
«Підприємства мають працювати» — у Мінекономіки підтримали позицію щодо відновлення роботи газовидобувних компаній Smart Holding
ТСН
2025-05-15T16:36:16Z
Курс валют на 15 травня: скільки коштують долар, євро і злотий
TSN
2025-05-15T15:48:11Z
Митниця та АМПУ об’єднують інформаційні системи
AgroPortal
2025-05-15T15:00:33Z
Світла не буде до 8 годин на день: експерт сказав, коли почнуться відключення
TSN
2025-05-15T14:40:41Z
Банки можуть зняти ліміти на перекази для українців: названа головна умова
TSN
2025-05-15T14:38:21Z
$44 млн у газ і сонце: як Метінвест страхує виробництво від нових блекаутів — СОО компанії Олександр Мироненко
ТСН
2025-05-15T14:35:16Z
Ціни на продукти дешевого сегмента зросли: економіст пояснив, у чому причина
ТСН
2025-05-15T14:34:53Z
В університеті на Хмельниччині відкрили центр органічного виробництва
AgroPortal
2025-05-15T14:30:56Z
Китай цікавиться імпортом гороху з України
AgroPortal
2025-05-15T14:00:06Z
Mercedes переносить виробництво своєї популярної моделі авто у США через мита Трампа
ГЛАВКОМ NET
2025-05-13T11:45:58Z
Водіїв закликали ні в якому разі не залишати цю річ у салоні у спекотний день
24tv
2025-05-12T14:09:13Z
Кібертрак перевернувся після ймовірного нападу в дорожній люті
Топ Жир
2025-05-12T14:03:19Z
“Новий автомобіль та старий водночас: Volkswagen Beetle 1972 року з пробігом лише 104 милі”
Топ Жир
2025-05-12T14:00:33Z
Водій вантажівки перевернув Cybertruck у лютій дорожній сутичці
Топ Жир
2025-05-12T13:45:04Z
Через ризик шпіонажу: в Британії ввели обмеження для власників китайських машин
AutoGeek
2025-05-12T13:27:59Z
Ексклюзив за $3,5 мільйона: на аукціон виставили найкращий Lamborghini
Фокус
2025-05-12T13:21:48Z
ЄСА надала автовиробникам саме те, про що вони просили
Топ Жир
2025-05-12T13:00:04Z
Електромобілі Hyundai у небезпеці: китайські бренди націлились на ринок Південної Кореї
AutoGeek
2025-05-12T12:48:25Z
Батьки і школа — одна команда: досвід КМДШ, який допомагає дітям зростати щасливими
TSN
2025-05-15T15:33:27Z
Астрологи назвали 4 найуспішніші місяці народження
TSN
2025-05-15T14:40:41Z
Покладіть сковороду до поліетиленового пакета і залийте цією рідиною: навіть дуже пригоріла поверхня очиститься
TSN
2025-05-15T14:38:36Z
Астрологи назвали єдиний знак зодіаку, який легко може закохатися в будь-кого
TSN
2025-05-15T14:37:45Z
Народні засоби від бур’янів: 5 ефективних способів їх позбутися без перекопування
TSN
2025-05-15T14:37:24Z
Звичайні варені макарони стануть в рази смачнішими: додайте цей простий інгредієнт
ТСН
2025-05-15T14:36:25Z
Вирощування перцю: 10 помилок, які позбавляють вас великих врожаїв
TSN
2025-05-15T14:36:01Z
Які три найголовніші правила догляду за помідорами: урожай нікуди буде подіти
TSN
2025-05-15T14:35:43Z
Як швидко позбутися кротів на городі: підземні шкідники самі підуть з вашої ділянки
ТСН
2025-05-15T14:34:26Z
Жінка відвела пса до грумера — результат вразив усіх
ТСН
2025-05-15T18:18:55Z
У Росії стався масштабний збій у роботі інтернету
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T17:12:47Z
Чому корабель на Місяці перекинувся: у компанії назвали три головні причини
TSN
2025-05-15T14:37:44Z
Сонце лютує: потужний спалах паралізував комунікації, загроза зростає
ТСН
2025-05-15T14:36:02Z
Потужний спалах на Сонці відключив радіозв'язок на 5 континентах
FaceNews
2025-05-15T12:54:32Z
Єврокомісія погрожує TikTok штрафом за порушення правил цифрової реклами
Европейская правда
2025-05-15T10:58:31Z
Екскерівник Roshen очолив племзавод
AgroPortal
2025-05-15T08:00:02Z
Вчені розповіли, коли на Землі закінчиться кисень
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T04:21:01Z
Міноборони повідомило, чим займатиметься новостворене Управління космічної політики
ГЛАВКОМ NET
2025-05-14T17:03:29Z
Україна дізналася суперників на Євро-2026 з гандболу
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T18:42:55Z
Український баскетболіст пройде перегляд в топ-клубі НБА
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T17:54:20Z
Дюбуа готує криваве випробування для Усика: реванш обіцяє бути жорстоким
F1 Аналитика
2025-05-15T16:10:00Z
Чи є у списку Усик? Forbes оприлюднив рейтинг найбільш високооплачуваних спортсменів світу
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T15:36:20Z
«Реал» витратив €5 млн на захисників за останні п'ять років – це 236 місце у світі
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T14:54:52Z
Російський тренер з боксу зламав щелепу своєму колезі на очах в його неповнолітнього сина
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T12:51:53Z
Українці здобули три нагороди на чемпіонаті світу з тхеквондо серед кадетів
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:51:45Z
Найкраща тенісистка світу обматюкала вболівальника на турнірі у Римі
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:30:51Z
Графік єврокубків: коли розпочнуть боротьбу українські команди
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:06:47Z