Причин несправності лічильника може бути декілька, деякі з яких спричинені самими споживачами
Передаючи показники лічильників води можна помітити, що з приладом обліку не все гаразд. Несправний лічильник може неправильно рахувати витрачену воду, а споживач може заплатити зайві гроші.
У "Черкасиводоканалі" розповіли, що причинами поламки можуть бути неякісний монтаж, вплив магнітом, механічне пошкодження чи знос деталей. Фахівці також назвали основні прикмети несправності лічильника:
- конденсат чи вода під склом приладу
- вода між корпусом та кришкою
- пошкодження пломби чи нитки
- екран чи покажчик не працюють
- індикатор руху повільніше чи швидше обертається, ніж раніше
- обсяги витраченої води різко впали чи виросли
- коли воду включаєш, показники не змінюються.
Для того, аби владнати проблему потрібно звернутися до водоканалу, можна також записатися на позачергову повірку та огляд лічильника. В разі неможливості ремонту потрібно придбати новий. Якщо про несправність лічильника не повідомити самостійно можна понести адміністративну відповідальність через невірний облік або виведення лічильника з ладу.
Раніше "Телеграф" нагадував, що передати показники газового лічильника в "Нафтогаз" потрібно до 5 лютого. Зробити це можна онлайн через чатбот, на сайті чи СМС-повідомленням.