/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0666b359da2e09e45c0b33a1cef497de.jpg)
Залишитися без грошей ризикує кожен: українець попередив про "сюрпризи" від ПриватБанку
Банкомати ПриватБанку не видають кошти українцям, але списують їх з рахунку. Подібні інциденти не поодинокі, а про один із таких розповів українець на порталі "Мінфін".
Українець заявив, що спробував зняти 20 тисяч гривень із картки "Ощадбанку", скориставшись банкоматом ПриватБанку. Проте в процесі операції стався збій, внаслідок якого гроші зникли з рахунку та не були видані клієнту.
"Банкомат кошти не видав, але списав з картки. Я просто не розумію, що це за маячня? Навіщо ви робите інкасацію, якщо я пробую через 5 хвилин після неї зняти кошти, а банкомат не видає. Що у вас за система? Чому в жодному банку такого немає?", - поскаржився українець.
Фахівці "Привату" відреагували на скаргу і заявили, що готові посприяти у розв'язанні проблеми, що виникла при користуванні банкоматом. При цьому чоловікові порадили звернутися для оскарження операції до "Ощадбанку".
"Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку", - відповіли у фінустанові.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, спізнився на день – відправили на прострочення: клієнт "ПриватБанку" приголомшений умовами договору.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.