Дистрибуцією нового футбольного телеканалу «УПЛ ТВ» займеться 1+1 distribution
Українська футбольна Премʼєр-Ліга запускає новий спортивний канал — «УПЛ ТВ», дистрибуцією якого займатиметься 1+1 media distribution. Про це компанія повідомила «ДМ» у пресрелізі.
Офіційна трансляція першого матчу відбудеться 23 лютого. Побачити телеканал можна буде в межах базових підписок на ОТТ-платформах, на кабельному телебаченні і на DTH-платформі Viasat.
«Ціллю нашої співпраці з УПЛ є поширення телеканалу та його контенту, тому наша дистрибуція охоплюватиме різні канали трансляції: ОТТ-платформи, кабельне ТБ та платне супутникове мовлення», — прокоментував директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media Андрій Мальчевський.
У межах співпраці УПЛ відповідатиме за створення контенту, а 1+1 media — за дистрибуцію телеканалу.
Зі старту сезону 2024/25 років у липні планується повноцінно запустити телеканал разом з додатковими аналітичними програмами, передматчевими та післяматчевими студіями, оглядами, інтерв’ю з футболістами, тренерами та очільниками українського футболу.
Телеканал «УПЛ ТВ» транслюватиме наживо матчі Української Прем’єр-Ліги, унікальні програми та архівні ігри чемпіонатів України з футболу минулих років. Поступово бібліотека розширюватиметься та наповнюватиметься новими продуктами та прямими ефірами.
«Ми прагнемо та будемо створювати цікавий контент, знайомити аудиторію з командами та обличчями УПЛ, а також наповнювати ефір оглядовими програмами. У планах телеканалу — переймати досвід міжнародних спортивних партнерів і створювати з ними спільний контент європейської якості», — пояснив керівник Української Премʼєр-Ліги Євгеній Дикий.
Раніше, 31 серпня 2023 року, Національна рада зареєструвала кілька лінійних медіа Megogo, серед них «УПЛ ТБ». Однак вже 16 листопада Megogo скасував реєстрацію свого каналу «УПЛ ТБ» в Нацраді.
Крім того, 14 вересня 2023 року Нацрада зареєструвала лінійне медіа ТОВ «УПЛ ТБ» з міста Винники біля Львова, яке також планує мовити за технологіями ОТТ/IPTV і виходитиме під логотипом UPL TV. Представник медіа розказав, що канал має намір транслювати матчі клубів зі Львова та Ужгорода, веде перемовини з іншими клубами.
Ще в липні представники 12 із 16 клубів Української прем’єр-ліги вирішили, що готові співпрацювати щодо трансляцій матчів Чемпіонату України з ОТТ-сервісами, серед них: Megogo, «Київстар ТБ», Sweet TV, Vodafone TV, Setanta Sports тощо. Права на матчі решти чотирьох клубів УПЛ — «Динамо», «Дніпра-1», «Зорі» та «Руху» — залишились у цих клубів, і вони реалізуватимуть їх самостійно. У попередньму сезоні матчі цих клубів виходили на каналах групи «1+1».
Кілька останніх років клуби не можуть створити єдиний пул та продавати всі матчі Чемпіонату України з футболу єдиному ретранслятору.
У квітні 2023 року Setanta Sports оголосив про дострокове припинення контракту з Українською прем'єр-лігою. Угоду компанії підписали в середині серпня 2022 року — тоді УПЛ оголосила про створення єдиного телепулу і обрала офіційним транслятором Setanta Sports. Контракт було розраховано на три сезони на суму 16,2 млн доларів. Експерти, з якими говорив «Детектор медіа», кажуть, що за перший рік канал був готовий дати лише 3,2 млн. З них 1,6 млн — гроші клубам і стільки ж — на продакшн.
Верховна Рада прийняла закон «Про фізичну культуру і спорт», який забороняє національним асоціаціям та лігам розпоряджатися медіаправами на трансляцію спортивних матчів.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.