Як передає Укрінформ, про це повідомляє Bloomberg із посиланням на представницю Управління з питань імплементації фінансових санкцій Великої Британії Ольги Дімітреску.
Зазначається, що Росія за допомогою тіньових трейдерів і судноплавних компаній зібрала сотні танкерів для транспортування своєї нафти після того, як країни G7 та їхні союзники встановили верхню межу ціни на нафту РФ. Це дозволило Москві транспортувати свою нафту без використання західних послуг, таких як кораблі, страхування та фінансові аспекти.
«Ми хочемо повернути ці обсяги до флоту "Великої сімки". Ми ускладнюємо для Росії використання її тіньового флоту, що, своєю чергою, змусить повернути більші обсяги до флоту G7, де постачальники послуг дотримуються стелі цін», - сказала Дімітреску.
За її словами, в межах цих зусиль з урядами країн обговорюються морські та екологічні ризики, які створює тіньовий флот. ЄС також вжив заходів для обмеження продажу старих танкерів невідомим власникам, що ускладнює для РФ поповнення тіньового флоту.
Наприкінці минулого року США заявили, що планують посилити контроль за дотриманням верхньої межі цін після того, як судна і компанії, які порушили цю політику, потрапили під санкції.
Відтоді хвиля санкцій сповільнилася, але Дімітреску сказала, що очікує подальших дій у другому кварталі.
«У другому кварталі ми, швидше за все, підвищимо ставки на правозастосування і продовжимо вживати заходів проти суб'єктів, які займаються оманливими практиками. Нашим загальним пріоритетом є посилення дотримання та застосування політичного механізму», - сказала вона.
Як повідомляв Укрінформ, країни Групи семи (G7) та Європейський Союз обговорюють план щодо використання понад 250 мільярдів доларів із заморожених активів російського центрального банку як заставу для допомоги у фінансуванні відновлення України.
Фото: Х/GermanyDiplo