Якщо у вас була посилка із заявленою цінністю і вона повністю загубилася, поштовий оператор повинен повернути вартість посилки та заплатити 50% штрафу.
У разі часткової втрати або пошкодження він поверне вартість втраченої частини та сплатить 50% вартості послуги.
За несвоєчасну доставку поштових відправлень, що реєструються, включаючи випадки затримок повітряним транспортом, оператори будуть понесені відповідальність у вигляді 25% від вартості послуги поштового зв'язку.
Якщо вас засмутили невдалі терміни пересилання повітряним транспортом, на вас чекає відшкодування різниці між платою за пересилання повітряним та наземним транспортом, а також штраф у розмірі 25% вартості послуги поштового зв'язку.
Також, якщо ви передоплатили за послуги, які вам не були надані, вам гарантовано повне відшкодування вартості на підставі квитанції або іншого документа про оплату.
Однак, варто зазначити, що оператори не несуть відповідальності за поштові відправлення у випадках, коли:
- поштове відправлення підлягає вилученню, конфіскації або знищенню відповідно до закону;
- втрата або пошкодження вкладення поштового відправлення сталося внаслідок стихійного лиха;
- брак або пошкодження вкладення поштового відправлення сталися внаслідок порушення відправником законодавчих обмежень щодо пересилання предметів та речей;
- поштове відправлення (поштовий переказ) видано (виплачено) адресату під розписку про отримання;
- заяву про розшук поштового відправлення (поштового переказу) подано до об'єкта поштового зв'язку після закінчення шести місяців з дня прийому такого поштового відправлення;
- поштова відправка з оголошеною цінністю прийнята від відправника закритим, оболонка поштового відправлення, друк або пломба відправника не пошкоджені, а маса поштового відправлення відповідає масі, визначеній при його прийманні до пересилання.
Крім того, Знай.ua повідомляв, податки на квартири і землю: кому з українців не потрібно платити