Про це повідомляє кореспондентка Укрінформу.
На стенді Міжнародного торгового центру «Сприяння виходу малих і середніх підприємств плодово-овочевого сектору на ключові ринки та включення їх у ланцюжки доданої вартості» цього року присутні 10 компаній і ще п'ять компаній приїхали як учасники ознайомлювального візиту, розповіла представниця проекту МТЦ Ганна Сирчина. Проєкт, який фінансується урядом Швеції, а впроваджується Міжнародним торговим центром, вшосте представлений на виставці.
На колективному стенді Асоціації «Ягідництво України», за словами її президентки Ірини Кухтіної, спільно ТОВ ТК «Київський Супутник» організовано участь 10 українських виробників ягід та замороженої кукурудзи, з них чотири мають свої стійки.
«Для нас дуже важливо бути присутніми в ці роки на виставках не тільки з точки зору пошуку нових клієнтів, а й для старих, щоби вони бачили, що ми нікуди не ділися після початку війни, що ми продовжуємо постачати, продовжуємо працювати», - зазначила Кухтіна.
Більшість українських виробників є вже постійними учасниками виставки, але деякі приїхали вперше.
FRUIT LOGISTICA, провідна світова виставка торгівлі фруктами та овочами, приваблює експертів галузі з усього світу. Загалом у спеціалізованій виставці беруть участь цьогоріч більш як 2770 експонентів (порівняно з 2610 експонентами у 2023 році) з 94 країн, відвідують її покупці та фахівці з понад 140 країн.
Це включає подальше збільшення кількості італійських експонентів та ще одну сильну участь Іспанії на високому рівні. Із 47 країн, які забронювали більше місць на виставці цього року, Китай виріс найбільше, взявши майже втричі більше, ніж торік, і більше, ніж було до пандемії.