Про це мер Києва Віталій Кличко повідомив в ефірі телеканалу “Київ”, передає Укрінформ із посиланням на сторінку КП “Київський метрополітен” у Фейсбуці.
“Ми вже отримали попередні висновки експертів Науково-дослідної судово-експертної установи стосовно причини деформації тунелю на “синій” гілці метро між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Експерти говорять про помилкові проєктні рішення та неякісні будівельно-монтажні роботи зі спорудження конструкції тунелю цієї ділянки. Експертне дослідження ще триває. Остаточні висновки будуть надані після розробки котловану та обстеження й експертизи тунелю ззовні”, – зазначив Кличко.
Він зауважив, що ця ділянка тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.
За словами Кличка, “на сьогодні вже уклали договори на виконання проєктних та першочергових відновлювальних і підготовчих робіт. Для підсилення тунелю встановили тимчасові металеві риштування довжиною 72 метри. Огородили будівельний майданчик. Демонтували торговельні павільйони з легких несучих конструкцій. Тривають роботи з улаштування розвантажувальної плити для подальшої роботи на ній бурової установки та буріння паль”.
“Проєктна документація буде надана на експертизу до 12 лютого. Експертиза триватиме 3-4 тижні. Та буде остаточно визначено вартість і уточнені терміни виконання робіт. Одразу після затвердження проєкту розпочнемо основні відновлювальні будівельні роботи”, – наголосив мер Києва.
Як повідомляв Укрінформ, засновник компанії "Автострада", підрядник відновлювальних робіт у столичному метрополітені заявив, що роботи над відновленням перегінного тунелю між станціями столичного метро "Деміївська" та "Либідська" планують завершити восени 2024 року.