ПриватБанк заднім числом списав кошти з картки українця, через що баланс пішов у мінус. Сума зникла з рахунку збіглася з раніше сплаченою клієнтом. Про це він розповів у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
Клієнт поскаржився, що ПриватБанк списав кошти з картки заднім числом і баланс пішов у мінус за відсутності кредитного ліміту. За словами чоловіка, раніше він здійснював транзакцію на таку суму, тобто кошти списалися додатково.
"Заходжу в приват24, у мене мінус на карті, якого вчора ще не було. Банк сьогодні зробив мінус на карті. Дзвоню, з’ясовую, що коли 4 дні назад купляли піцу в сільпо, у нас з’явилось додаткове списання коштів на ту ж суму тільки на дві години раніше", - поділився клієнт.
Українець вкрай обурився ситуацією та запевнив, що картка використовується виключно для фізичних розрахунків і ніколи не "світилася" в інтернет-магазинах чи інших майданчиках.
У "Приваті" відреагували на скаргу та запевнили, що інцидентом уже займаються фахівці. Українцю гарантували зворотний зв'язок щодо факту обробки ситуації.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти ПриватБанку можуть отримати універсальні знижки: шанс заощадити є до 29 лютого.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.