/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F7b7a79c98d5739480058b139de02d0e3.jpg)
Вчені зруйнували міф про горіхи: велике пузико не виросте
Довгий час була помилка, ніби регулярне вживання горіхів може спричинити набір зайвої ваги.
Це, як виявилося, є міфом, що виник через високий вміст жирів і калорій в горіхах. Проте нове масштабне дослідження, проведене фахівцями Медичного центру Університету Вандербільта, спростувало це твердження.
Вчені спеціально організували експериментальне вивчення впливу горіхів на масу тіла. В результаті було встановлено низку позитивних ефектів для здоров'я від їхнього регулярного споживання.
Зокрема, у групі жінок, які щодня їли горіхи, спостерігалося зменшення жирових відкладень у черевній порожнині. У чоловіків аналогічна дієта призвела до зниження рівня інсуліну у крові.
Крім того, обидві групи, що вживали горіхи, демонстрували кращу здатність перетворення споживаних жирів на корисну енергію, ніж представники контрольних груп. Саме це і сприяло схуднення піддослідних, які їли горіхи, незважаючи на їхню висококалорійність.
"Результати дослідження переконливо доводять, що регулярне вживання фісташок, мигдалю, кешью тощо не обов'язково призводить до набору зайвої ваги", - заявляють вчені.