Готелі все частіше використовують "крапельне ціноутворення" (від англійського drip pricing), розбиваючи загальну вартість послуги на більш дрібні складові. Щось подібне вже давно використовують бюджетні авіакомпанії, пропонуючи дешеві квитки, але при цьому встановлюючи досить високу окрему плату за супутні послуги – реєстрацію, роздруківку квитка, провезення багажу і багато іншого.
Однак, як наголошується в матеріалі Faster Capital, таким чином клієнт вводиться в оману: в рекламі йому пропонують привабливу ціну, яка за фактом становить лише частину загальної суми. І досить часто остаточна вартість може бути вищою, ніж інші пропозиції, які спочатку здаються менш вигідними.
Працює це так: по мірі того, як гість проходить процес бронювання, поступово додаються додаткові збори, наприклад, курортні збори, міські податки, плата за обслуговування, харчування, вартість рушників і постільної білизни, пізний/ранній заїзд або виїзд, використання Wi-Fi, користування камерою зберігання і багато іншого.
Також деякі готелі стягують додаткову плату за можливість "безкоштовного" скасування броні. Наприклад, як свідчить дослідження захисників прав споживачів Which?, один з готелів мережі Marriott Delta стягує додаткові 24 фунта стерлінгів за ніч за можливість безкоштовного скасування, тож при оформленні бронювання на чотири ночі вартість подібної "страховки" становить вже майже 100 фунтів стерлінгів.
У зв'язку з цим туристам радять все ж порівнювати ціни в різних готелях і обов'язково уточнювати, наприклад, зв'язавшись з готелем, якою буде підсумкова вартість.
Зрозуміло, у туристів в більшості випадків є возможносить відмовитися від "додаткових" послуг, проте тоді їхній відпочинок буде вже не таким комфортним. При цьому напевно знайдуться інші готелі, у яких ці послуги будуть включені у вартість.
Як повідомляв УНІАН, раніше користувачі платформи Reddit розповіли, на які "червоні прапорці" вони звертають увагу при пошуку готелю і заселенні в нього – це вірна ознака того, що краще там не зупинятися на ніч.