Чим замінити польський кордон: Мінінфраструктури назвало альтернативу для перевізників
ПрАТ "Українське Дунайське Пароплавство" (УДП) готується до запуску баржевих контейнерних караванів на Середній та Верхній Дунай. Це має стати альтернативою перевізникам, які втрачають кошти та час черезблокування кордону з Польщею.
Про це повідомляє пресслужба Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури.
"Українські експортери та перевізники знову стикаються із блокуванням пунктів пропуску на західному кордоні. Альтернативний логістичний маршрут з України в ЄС - річкові перевезення Дунаєм", – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що УДП пропонує доставку контейнерів до дунайських портів Болгарії, Сербії, Угорщини, Словаччини, Австрії, Німеччини та до румунського порту Констанца.
Крім перевезення, компанія також забезпечує зберігання та перевалку в українських портах, організацію перевалки в портах вивантаження.
Держкомпанія вже почала консультації з перевізниками щодо залучення необхідної кількості контейнерів, необхідних для формування перших караванів.
Наразі в експлуатації компанії перебуває 25 одиниць самохідного флоту (20 в резерві) та понад 200 барж. "Тож, ресурсів і можливостей, щоб перехопити потік контейнерів з автотранспорту, у компанії достатньо", – додали в міністерстві.
Нагадаємо, починаючи з 20 лютого польські фермери планують заблокувати всі переходи кордону між Польщею та Україною, а також перекрити транспортні вузли, під'їзди до залізничних станцій та портів. 11 лютого неподалік пункту пропуску «Ягодин – Дорогуськ» страйкарі напали на українські фури та висипали на дорогу кілька тонн зерна. Нападникам загрожує до 5 років позбавлення волі. Міністр сільського господарства Польщі Чеслав Секерський вибачився за інцидент із розсипанням зерна, але назвав цей злочин «вчинком відчаю» і попросив «з розумінням ставитися» до «надзвичайно важкої ситуації» польських фермерів.
Зранку 15 лютого українські перевізники поблизу пункту пропуску «Ягодин» почали власну акцію – обіцяють зупиняти та перевіряти польських водіїв вантажівок, які об’їжджають загальну чергу.